Artihove

783 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.475 beoordelingen in totaal

Tijdige levering op afgesproken datum. In eerste instantie dacht ik dat de kleur niet helemaal in overeenstemming was met wat er op de site te zien was. Daarover eerst gebeld omdat ik het nog cadeau moest geven. Ik werd gerustgesteld omdat ieder item handwerk was m.b.t. de afwerking. Dus besloten eerst cadeau te geven en de ontvanger te laten beslissen. Er werd ook direct aangeboden het beeldje in te sturen om het te verbeteren, echter ze vond het erg mooi zo. Dus we houden het bronzen beeldje. Enige minpunt is dat als ik besloten had het terug te sturen ik deze kosten zelf zou hebben moeten betalen conform de voorwaarden. Maar zover is het niet gekomen.

22 jun 2024
Producten zijn prachtig en correct geprijsd wat mij betreft. Leveringsservice is ook goed. Maar de webshop is echt zwaar achterhaald. Tijdens het bestelproces kun je als koper echt niet zien waar je gebleven bent, hoe het met graveringen werkt en of je betaling is aangekomen. Dat is echt jammer!

Beoordelingen voor Artihove

Ik ben super tevreden van alles, de snelheid van reageren en leveren, de kwaliteit van het beeldje, de zorg voor een stevige verpakking. Samen zoeken naar een oplossing. Een absolute aanrader!

Prima service

Ik kreeg per ongeluk een verkeerd kunstwerkje toegestuurd. Heb telefonisch contact opgenomen met Artihove en die hebben direct gehandeld. De volgende dag had ik het juiste kunstwerkje in huis.
23 apr 2024

2e bestelling…en alles weer top.

Bij Artihove voor de 2e keer iets besteld. Het komt weer op tijd binnen en netjes verpakt. Zag bij bevestiging een foutje in de tekst. Dit gemaild. En Artihove heeft het keurig gecorrigeerd.
14 apr 2024
Gebruiksvriendelijke website, zeer fijn behulpzaam telefoongesprek, klantvriendelijk, snelle levering. Tip; wij hadden een persoonlijke boodschap op het beeldje alleen deze zat scheef
Mooi en toepasselijk beeldje gekocht voor mijn partner die een eigen bedrijf is begonnen, snelle levering na bestelling. Heel fijn dat het gepersonaliseerd kon worden met een tekst.

Het is een gastvrij welkom met koffie…r

Het is een gastvrij welkom met koffie en appelgebak. De vrijheid van het rondkijken en de schitterende verpakking van het kado!! Een heerlijke sfeer met heel veel kado suggesties.
Het zijn mooie kunstwerken. Ik heb voor onze familie het hart met 8 figuurtjes erin besteld. Het werd keurig en goed verpakt geleverd. Van mij had het nog wel iets groter gemogen.

Mooi product, snel geleverd

De winkel biedt echt mooie producten. Daarnaast wordt het ook nog eens op een mooie en goede manier verpakt bij verzending. Het zijn echt spullen die je als cadeau aan kunt bieden.

Goed telefonisch bereikbaar - Minder: Geen rekening gehouden met gewenste leverdatum

Goed telefonisch bereikbaar. Minder vond ik dat ik een leverdatum had ingegeven en dat hier geen rekening mee was gehouden (gevolg: ik was niet thuis de dag dat de bezorger kwam)
Pakketje mooi verpakt aangekomen. Jullie zouden alleen beter aan kunnen geven dat de levering 3 dagen duurt in plaats van de volgende dag geleverd want dat is niet het geval.
Mooie beeldjes, verzorgde doosjes en goed verpakt. Handige website. Wat beter kan is de zorgvuldigheid bij het laten bezorgen, let op juiste adres en juiste contactpersoon.
23 apr 2024
Snelle service, misschien iets te snel had gevraagd voor de woensdag was er al op dinsdag en toen waren we er niet. Prachtig beeldje mooi afscheidscadeau voor collega.
25 dec 2023

Niet volledig zoals verwacht

De kerstbal is mooi, echter zoals al vaker genoemd wekt de foto op de site de indruk dat de zilvere golven er echt op liggen. Dit blijkt "slechts" een print op de bal.
de toezegging van de snelle levering. de bezorging door DHL was echter 3 dagen later. gelukkig hadden we nog een paar dagen respijt om ons trouwcadeau te overhandigen
HO
Hans O.
Rotterdam
Een volgende keer wèl tekst achterzijde bijsluiten. Maar compliment dat deze tekst alsnog, desgevraagd, per kerende post werd nagestuurd. Dus per saldo: alles 100%
10 mrt 2024

Uitstekende service.

Ik had een nare ervaring met de levering door DHL. Dit is door Artihove uitstekend hersteld via Postnl. Erg blij mee, want zo kwam het cadeau nog op tijd aan.
Makkelijk op de website te bestellen, heel goed ingepakt, mooi beeldje (zelfs mooier en groter als gedacht), en heel vlot afgeleverd. Helemaal te tevreden.

Netjes en snel

Netjes, geleverd met veel beschermende materialen. Inscriptie ook netjes gedaan. Blij mee. Mooi snel geleverd. Ideaal voor als je wat laat bent voor iets...
CK
carian k.
hellevoetsluis
21 nov 2023
altijd een snelle en goede levering. Mooie artikelen. Alleen geen ruimte als je voor een zorginstelling besteld ruimte voor een kostenplaats in te vullen
De verzending was nier gied verlopen,. Na meldung is dit dit pronleem is direct opgelost. Wat een goede seevice en wat een mooi product! Heel tevreden!