snelleofferte.be

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden488 beoordelingen in totaal

De beleefdheid en de doorverwijzing naar eventuele uitvoerder verliep vlot. Alleen moeten ze nog komen om een offerte op te stellen. Maar jullie mensen zijn vriendelijk en doen hun werk naar behoren. Grtjs Luc

3 okt 2024
De verkoper was zeer hard aan het pushen om direct een contract te tekenen want alleen vandaag, als men direct tekende, was er een extra premie (geen korting maar duidelijk een extra premie) van 1250€ en direct een voorschot te betalen van 840€. Er is ook de de premie van de regering die men ook vermeldde. Een hele uitleg dat ze vandaag nog een medisch dossier moeten opstarten voor de aanvraag etc ... Hieronder de whatsApp info van mijn vader: "Hij deed wel moeite (om te verkopen zeker) hij heeft nog verder gebeld voor premie, die waren pas arrogant, alleen vandaag zou je premie trekken. De prijs was 4050€ en premie v 2x 1250 is dan1550€ tot te betalen".

Beoordelingen voor snelleofferte.be

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters