Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.744 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.244 beoordelingen in totaal

30 sep 2024
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

22 nov 2023
22 nov 2023
21 nov 2023
Antwoord van Zeeman
21 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
18 nov 2023
18 nov 2023