Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.719 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden25.623 beoordelingen in totaal

Alles was goed echter de bezorger van budbee heeft het pakket op een andere straat wel zelfde huisnr voor de deur neergelegd. ik kreeg de melding dat het pakketje was bezorgd. echter dit was niet aan mijn deur. ik ben diezelfde avond nog bij 2 straten in de buurt geweest met huisnr 18. Waar achteraf het pakket was geleverd was niet schijnbaar lag het in het hoekje bij de deur maar dat heb ik niet gezien en ik ga ook niet zomaar iets voor iemand zijn deur bekijken en de andere had niets ontvangen. Volgende dag ben ik nog een keer gaan aanbellen, de man gaf aan dat het voor zijn deur is neergezet en toen hij laat in de avond thuis kwam lag de plasticverpakking waar de bestelling in zat nat in de regen.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters