Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.736 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.391 beoordelingen in totaal

30 sep 2024
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

AS
Annemarie S.
Barendrecht
10 nov 2023
Bestellen en bezorgen ging makkelijk en was snel. Alleen de kleding voor kinderen is altijd erg smal, jasje voor kleindochter, smal en lang. 2 cm meer stof gebruiken voor mouwen en panden zou een enorme verbetering zijn
Antwoord van Zeeman
Beste klant, wat jammer, dat je niet tevreden bent over je aankopen. Je kan de artikelen, waar je niet tevreden over bent, kosteloos in de winkel bij jou in de buurt ruilen of retourneren. Groeten, je Shopteam
31 dec 2023
Mooi prijs kwaliteit verhouding. Goede pasmaat. Alleen jammer dat je 50 euro moet uitgeven voor een gratis verzending. Zou mooi zijn als je bijv je bestelling gratis kunt afhalen in een zelfgekozen filiaal van zeeman.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
Bestellen doe ik voortaan niet meer want badoo waar jullie mee werken vind ons adres nooit en gooit het vervolgens dan maar ergens voor de deur,dus zolang er geen andere bezorgdienst komt ga ik gewoon naar de winkel
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je klacht heeft onze aandacht. Excuse hiervoor. Voor bestellingen vanaf euro 50 kun je ook voor PostNL kiezen. Groeten, je Shopteam
De vier bestelde hemdjes (damesondergoed) voldoen ruimschoots aan mijn verwachting. Lekker lang met eenvoudig kantje. Ondanks het late avonduur en een gesloten voordeur werd het pakketje toch bezorgd (achterdeur).
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Personeel vriendelijk, behulpzaam, aardig. De pasvorm aanpassen van satijnen dames pyjama. De dames in de winkels vertelde al dat ze allemaal terug werden gebracht en dat is jammer want hij was echt beeldschoon
22 jun 2024
De snelle en correcte en netjes bezorging was uitstekend, zag er allemaal goed uit!!! Wat ik toch wel opvallend vond de verzendkosten diw zijn toch een stukje hoger dan andere online websites voor kleding!!!
Prima witte lange sokken voor een kleine prijs. Netjes verpakt en bezorgt. Ik vind het persoonlijk beter om online te bestellen dan krijg je mooie nieuwe en niet die hebben liggen stoffen in de winkel.
7 nov 2023
Kom graag in de zeeman! Koop er altijd mijn wol om te haken( jammer dat er regelmatig kleuren voorbijkomen maar beperkt aantal kleurtjes te verkrijgen is online), of leuke sokken , of is een truitje..
7 nov 2023
18 mei 2024

Driekwart legging

Kocht een duurdere driekwart legging bij een andere firma, die veel strakker zat dan de maat aangaf-wordt op oudere leeftijd onaangenaam-en kocht daarna bij Zeeman een goedkopere, die wel lekker zat…
Ik koop al jaren bij Zeeman. Nu ik verhuisd ben en wat verder weg woon van een Zeeman zaak. Heb ik voor het eerst online besteld. Ging prima. De bezorgdienst waar jullie gebruik van maken is top.
12 nov 2023
Alles top! Wel jammer dat de webshop wat beperkt is. Maten zijn snel uitverkocht. Ben erg tevreden over de producten. Ook navigeert de webshop niet heel prettig. Je moet vaak opnieuw beginnen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
AP
ANny P.
Wijchen
Fijne breigaren , keurig bezorgd , een min puntje is de code via mobiel. Ik heb geen mobiel. En de telefoonstem is moeilijk te volgen. Toch keurig bezorgd , dus tot nu toe heel tevreden.
9 nov 2023
de indeling van de pagina waardoor je alles snel vind. ik had naadloos ondergoed besteld, dat beviel zo goed dat ik ze nu voor de tweede keer bestel. het is mooi materiaal en het zit lekker
9 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam
23 apr 2024

Geweldig

Gewoon te gek dat je naar de supermarkt kan na je werk, omdat supermarkt langer open is. Je hoeft niet in de rij te staan wat je bij sommige ophaalpunten wel hebt. Zo simpel met die code.

Erg tevreden

Erg blij met mijn aankopen. De kleding is van mooie kwaliteit en de levering ging perfect. Ook vind ik het erg fijn dat je kunt retourneren in een winkel. Dit ging ook erg gemakkelijk.
13 apr 2024
Makkelijk te bestellen, vlot thuis bezorgt. Met een druk gezin is het soms lastig om langs de winkel te gaan, en nu was alles fijn thuis gekomen voor alle kinderen en een goede prijs.
29 okt 2023

Top

De medewerkers zijn toppers Kleding voor de kinderen die ze leuk vinden en die niet te duur is Kleding is vaak voor de iets stevigere kinderen; de broeken zakken gemakkelijk af.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je enthousiaste review en goed dat je dit met ons deelt. Groeten, je Shopteam
Keurige afgifte van het pakket. Jongeman wachtte netjes, totdat ik bij de deur was, is bij andere bezorgers wel eens anders, dat het voor de deur staat voordat ik kan opendoen.
13 jan 2024
De winkels zijn prima. De online bestelling is een stuk minder. Bezorging was niet op de gewenste dag en tijd. De bestelling klopte niet: De herenpyjama's waren damespyjama's.
DD
Dorothea D.
Heemstede
11 mei 2024

Tweed breigaren is top!

Tweed is een beigaren met 25% echte wol. Breit lekker en werd snel bezorgd via de webshop. Ik heb iets teveel besteld, maar heb een jaar om het teveel te retourneren, ideaal!