Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.736 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.391 beoordelingen in totaal

30 sep 2024
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

Zeeman is een topwinkel! Ik koop alleen maar oekotex kleding voor mijn kids, en heel veel kleding heeft oekotex label bij Zeeman. Dat is top, ga zo door!
14 nov 2023
Makkelijke website. Wat me wel een beetje tegenvalt is dat als je besteld dat je niet de mogelijkheid krijgt het bij de winkel in de buurt op te halen.
14 nov 2023
18 jan 2024
Ten eerste sel bezorgd, keurig verpakt, en zoals altijd bij Zeeman ,mooie kwaliteit en zoals t in de advertentie staat, zo ziet het er ook uit in t echt.
18 jan 2024
9 mei 2024

Snelle levering.

Omdat in de winkel mijn maat niet aanwezig was de webshop bezocht en daar was het nog te krijgen. Besteld en de volgende dag in huis dus zeer tevreden.
26 okt 2023
Top kwaliteit voor een goede prijs-kwaliteitverhouding!! Goede levering per coureur ook!! Netjes bijgehouden waar het pakketje is!! Top!! Netjes hoor!!
26 okt 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je enthousiaste review. Daar zijn we blij mee! Groeten, je Shopteam
1 nov 2023
Bestelling geplaatst, duurde toch wat langer dan verwacht, contact opgenomen en probleem werd meteen verholpen, volgende dag bestelling in huis! Fijn!
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Ik had de verkeerde maat besteld. Het retourneren ging heel makkelijk en het geld werd meteen teruggestort. Helaas was de juiste maat niet voorradig.

Goede prijs kwaliteit verhouding

Ik vond dat de producten die ik had gekocht van goede kwaliteit waren en ook redelijk geprijsd. De producten die ik had vielen een beetje klein uit.

Beter aanbod op website

Zou graag zien dat op de webstore meer xxl maten beschikbaar zijn in damesslips en met name de Mayaslips! Meer variatie in kleur zou ook fijn zijn
4 nov 2023
Goede t shirts. Goede maat. Jammer dat de winkelvoorraad niet optimaal is. Maar online bestellen kan ook. Weliswaar met verzendkosten (onder de €50)
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
1 nov 2023

Jullie hebben een leuke webshop waar je goede kleding van kunt kopen…

Er staan hele leuke dingen in de Zeeman shop en alle spullen aan kleding wat je bij hun koopt is allemaal top jullie krijgen van maan een dikke 10
2 nov 2023

Blij mee!

Fijne producten, goede prijzen. Aflevering netjes met Budbee dus in de avond, het duurt wel een dagje langer maar dat vind ik geen probleem. Top!
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Goed verpakt en als je t in de winkel inlevert word de rekening meteen aangepast. Fijn het achteraf betalen, levering zou iets sneller mogen :)
20 apr 2024

Zeer goede service van Zeeman

Alles in goede orde ontvangen. De bezorging, door PostNL daarentegen was waardeloos. Zeeman heeft hierbij goed meegedacht voor een oplossing!!
Precies de producten die een jong gezin nodig heeft, fijne prijzen, goed voorraadbeheer, makkelijk doorzoekbare webwinkel, accurate bezorging.
LV
Lisette V.
Sprang-Capelle
Mooie producten voor een eerlijke prijs. Wel een beetje jammer dat de bezorging wat later was dan beloofd maar daar kan Zeeman niets aan doen.
3 mei 2024
Het ondergoed van echt katoen zit echt geweldig en voor een mooi prijsje. Keurige website en bestellen en netjes thuisbezorgd. Super hoor!

Super!

De bestelling kwam binnen enkele dagen al binnen. Alles wordt wel in een zak gepropt en niet verpakt maar alles is schoon. Dat is wat telt.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. Groeten, je Shopteam
MH
Monique H.
Dinxperlo
Zowel duidelijke website als duidelijke communicatie via de mail over de stand van zaken wat betreft de bestelling. Fijne winkelervaring!
12 mei 2024

Ik heb veel kleding van de zeeman vind…ik geweldig hier heb ik jullie basic coltrui aan

Ik heb veel kleding van de zeeman vind ik echt mooi ondanks ikzelf in een grote modezaak werk Vinden jullie leuk als es een foto stuur ?