Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.739 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.377 beoordelingen in totaal

30 sep 2024
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

26 dec 2023

Het was erg goed .

De spullen zijn er snel en netjes en dat vind ik het belangrijk ben er dik tevreden eroven .
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Prima overhemd voor deze prijs. Maatvoering is correct, maar wel meer slim fit dan regular.
25 nov 2023
Grote maten boxer 4 en 5 xl moet in alle winkels wel in Hengelo centrum en on line besteld.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
15 nov 2023
levering was snel binnen. Miste alleen de pakbon maar alles wat besteld was, zat in de doos.
15 nov 2023
Beste klant, hartelijk dank voor je positieve review. Groeten, je Shopteam
Ben zeer tevreden. Maar kan ik ook bij jullie afhalen scheelt weer 5e in deze moeilijke tyd
Antwoord van Zeeman
Beste klant, Wij kunnen nog geen "online bestellen - afhalen in de winkel" bieden. Onze systemen zijn hiervoor niet geschikt. Wij werken er wel aan om dit voor elkaar te krijgen, maar dit is veel ingewikkelder dan het op het eerste gezicht lijkt. Het gaat best nog even duren, voordat wij dit hebben kunnen regelen. Gezien onze lage prijzen en marges zal dit ook niet gratis zijn. Groeten, je Shopteam

Lekker warm de winter door.

Heel snel besteld, leuke dingen,grote keuze,en goedkoop! Ik kocht heerlijke armwarmers' ;-)
GH
Geke H.
Nijkerk
14 nov 2023

Goed verpakt en op tijd.

De breiwol die ik besteld had werd goed verpakt en keurig op tijd bij ons thuis afgeleverd.
14 nov 2023
7 jun 2024
MAKKELIJK BESTELLEN EN BETALEN. SUPERSNEL GELEVERD. PRODUCTEN GEHEEL VOLGENS VERWACHTING!
27 mei 2024
Snel bezorgd, alleen wel hoge bezorgkosten en geen optie om iets in de winkel af te halen.
1 mei 2024
De snelle levering en unieke producten. Hele handig spullen voor op de camping! Blij mee 😀
5 mei 2024
Mooie kwaliteit tegen een fijne prijs, betaalbaar. En ook nog eens leuke modellen. Super
CP
C. P.
Blaricum
18 apr 2024
Snelle levering en retour gebracht artkel in de winkel stond na 1 dag al opijn rekening.
2 nov 2023
Mooie lingerie voor een leuke prijs. Blijft na het wassen ook goed dus goede kwaliteit.
2 nov 2023
13 jan 2024
Ik had basic shirt besteld en zij waren precies zoals afgebeeld en een snelle levering.
HS
H. S.
Grave
3 dec 2023

Mooi lingerie.

De zeeman heeft mooi, kwalitatief lingerie. Ik koop mijn lingerie altijd bij de zeeman!
12 mei 2024
De bestelling verloopt altijd goed en handig de verzending naar een postnl ophaalpunt
1 nov 2023
Fijne winkel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke en betaalbare kinderkleding.
1 nov 2023
MT
marian t.
enschede
Snelle levering, goed verpakt, bestelling compleet. Goede kwaliteit van de artikelen
MR
Maria R.
Apeldoorn
De snelle en goed verzorgde levering met Budbee en dan de kwaliteit van de goederen
JB
Jeannette B.
Leiderdorp

Snelle service

Niets zover ik weet. Misschien even melden dat een pakketje door de brievenbus past