Zeeman- Logo - Beoordelingen

Zeeman

4.744 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden26.244 beoordelingen in totaal

30 sep 2024
Het lijkt dat mijn zending is verdwenen. 25-9-2024, afgelopen woensdag, kreeg ik een melding dat mijn pakketje 26-9-2024 13:00 uur bezorgd zou gaan worden. Deze tijd veranderde steeds en werd later op de dag steeds later. Totdat de melding kwam dat het de volgende dag 27-9-2024 zou worden 10:00 uur. Ook deze tijd veranderde steeds. Nu krijg ik op de tracking-pagina de melding dat ik over de geschatte levertijd wordt geïnformeerd wanneer de artikelen zijn aangekomen in Utrecht. Klinkt vreemd, alsof het pakketje nog niet bij Budbee is. Toen zou het pakketje 28-9 om 15:00 uur komen, om vervolgens direct weer te vertragen naar maandag 30-9 17:30 uur!! Dan blijkt het pakketje plotseling weer op zaterdag aan te komen en wordt je op maandag eraan herinnerd dat je het niet moet vergeten op te halen!! Bijzondere en verwarrende informatievoorziening.

Ik bestel regelmatig een hoop wasmiddelen en wasverzachters inzake pakketten wat ik maak voor mensen in financiele problemen. Ik ben van Stichting STEK. ik doe dit al jaren de aankopen bij jullie maar steeds als het bezorgd wordt blijkt dat zowel in de wasmiddelen als wasverzachters het niet goed wordt vastgezet en er dus steeds lekking is hierdoor omdat veel van de vaste knoppen niet goed worden vastgezet. Ook bij de winkels van zeeman zelf haal ik andere producten zoals allesreiniger en afwasmiddel en ook daar staan veel dingen niet goed vastgezet. gisteravond was ik bij Zeeman in Rijswijk en daar stonden dus ook weer de knoppen gedeeltelijk open. Dit moet echt beter geregeld gaan worden. Post NL had van de 12 pakketten die ik kocht 1 pakket naar jullie teruggestuurd van 6 flessen wasmiddel omdat die allemaal openstonden. van de 11 andere pakketten die ik wel kreeg van Post NL waren er ook een hoop niet goed gesloten en was alles zeiknat en zit er minder in. Ik denk dat het belangrijk is dat degene die t maken die schoonmaakspullen en was spullen dat t wel goed wordt afgesloten

Beoordelingen voor Zeeman

4 okt 2024
bestelling moest worden toegezonden aan mijn persoonlijk adres in Scherpenzeel maar Zeeman koos voor afhalen pakket Albert Heijn, Leusden, dat lukt mij niet, alleenstaand 82 jaar, ziek. Zodra ik had betaald zag ik deze melding en onmiddellijk een mail verzonden, antwoord NIET mogelijk, kort door de bocht zo'n bericht, ik ben zeer teleurgesteld dat je als klant op deze wijze wordt behandeld.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact geweest en hebben je dit uitgelegd, je Shopteam
24 sep 2024

Bestelling zeer vertraagd

Bestelling geplaatst, zou op donderdag worden geleverd. Vervolgens verschoven naar vrijdag, zaterdag en uiteindelijk maandag. Terwijl ik het zondag nodig had en niet voor niks bij zeeman mijn bestelling plaatste omdat ik daar zag dat het ‘donderdag zou worden geleverd’
25 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en je opmerking heeft onze aandacht. De leverdatum op de site is een indicatie. We vinden het vervelend dat de levering langer heeft geduurd. Groeten, je Shopteam
20 sep 2024

Messed up sizes

The order was completely wrong a size that was obviouslyout of stock just got replaced with another one, no reply on my email and calling customer support just led to me being told to email them. would not order again.
23 sep 2024
Dear customer, thanks for your review. We are already in contact with you by service@zeeman.com Best regards, your Shopteam

Verkeerde kleur

Had 7 paar panty's in de kleur Cafe besteld ,maar kreeg de kleur gypsy opgestuurd. Dus kon ik alsnog terug naar een Zeeman filiaal.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam

Twee fouten in één bestelling en zeeman…

Twee fouten in één bestelling en zeeman maakt zich eraf! Laag en onbegrijpelijk!!! Ronduit SCHANDALIG!!!!! Nooit meer ZEEMAN!!!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We zijn hierover via service@zeeman.com met je in contact geweest en hebben je gevraagd hiermee naar onze winkel te gaan, zodat het ter plekke opgelost kan worden. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
22 sep 2024
Vorige week iets besteld nog steeds niet ontvangen . In de PostNL app staat het al een week on hold ????
23 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam

Een verkeerde bestelling…

Ik vind dat ik met een verkeerde aflevering van een bestelling niet helder wordt geholpen.
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Dat is vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam
19 sep 2024
Bestelling gedaan op dag van levering bleek de helft van de bestelling niet leverbaar
23 sep 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review en we begrijpen dat dit erg vervelend is. Soms komt het voor dat een artikel online op voorraad lijkt te zijn, maar dat er geen fysieke voorraad meer is. Wij merken dit helaas pas als de order picker voor een leeg schap staat. Je order wordt gepickt vlak voordat deze verzonden wordt. Dit is de reden dat je deze informatie zo laat pas krijgt. Wij hebben ervoor gekozen om orders (ondanks het missende artikel) wel gelijk te verzenden om vertraging in het verzendproces te voorkomen. Helaas kunnen wij deze artikelen niet naleveren. Onze excuses voor het ongemak. Je Shopteam
1 okt 2024
Veel te late levering van de producten en kwalitatief erg waardeloos.
2 okt 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Goed dat je ons dit laat weten. Groeten, je Shopteam
30 sep 2024
Heb nog steeds geen levering ontvangen Is inmiddels al 2weken.
30 sep 2024
Besteld en afgerekend maar opeens niet meer op voorraad
Zeer slechte service !!!
Antwoord van Zeeman
Beste klant, hartelijk dank voor je review. Als je niet tevreden bent, kun je altijd contact opnemen met service@zeeman.com, groeten je Shopteam
3 sep 2024

De communicatie is zeer slecht bij Zeeman.

De communicatie is zeer slecht bij Zeeman! Wanneer het pakket wat je besteld hebt zoek raakt bij PostNL, ben je als klant de dupe! Vervolgens word je als een klein kind toegesproken wanneer je telefonisch om uitleg vraagt! Zeeman is een onvriendelijk, onprofessioneel en niet transparant bedrijf!
24 aug 2024
Je besteld en betaald een bestelling. Dan wordt het niet bezorgd door budbee en vervolgens wordt je lastig gevallen met mails om hun probleem op te lossen. Lever gewoon waarvoor ik heb betaald en val klanten niet lastig met een strijd tussen jullie en budbee.
26 aug 2024
Beste klant, hartelijk dank voor je review. We hebben dit intussen opgelost en je hierover geïnformeerd via service@zeeman.com. Onze excuses voor het ongemak, je Shopteam
22 aug 2024
Bezorging werd een daguitgestelt,1 dagwachten voor niets,volgende dag pas in de middag laat bezorgd. Weer 1dag wachten.Waardeloos. Gewoon naar de winkel gaan,nooit meer online bestellen bij zeeman.!!!!!
22 aug 2024
19 aug 2024
32 bolletjes wol besteld, 20 ontvangen. Niet genoeg en een verschillend kleurbad. Dit geeft kleurverschil en niet bruikbaar om deken te breien. Overleg was fijn geweest.
21 aug 2024
Beste klant, wat vervelend. Hierover kun je altijd contact opnemen met de klantenservice van Zeeman via service@zeeman.com. Groeten, je Shopteam
21 aug 2024
Ze stuurden het verkeerde materiaal, jullie stuurden gelijkaardige producten die ik niet koos, ik zal nooit meer bij jullie kopen.
21 aug 2024
Beste klant, dat is heel vervelend. We raden je aan hierover even contact op te nemen met de klantenservice via service@zeeman.com Zij lossen het graag voor je op. Groeten, je Shopteam