Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

612 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.283 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

RA
Ria A.
Loosdrecht
11 sep 2024

Alles bevalt goed ik weet niet wat uw webshop kan verbeteren, alleen zie opmerking over de vervoerder

Alles bevalt goed ik weet niet wat beter kan. Behalve de bezorgdienst bevalt niet goed, ze bellen aan maar wachten niet, ze lopen gelijk weg en kijken niet of er wel iemand thuis is. Dus als het regent zal je een kompleet doornatte doos aantreffen. Niet prettig vooral niet als je regelmatig een bestelling hebt voor ruim 50 euro wat daar dan onbeheerd wordt achtergelaten. De volgende keer zal ik het achtergelaten pakket fotograferen.

Handige dagverpakkingen

Heel handig dat alles verpakt zit in een doos apart per dag. Op het eerste zicht ook voldoende variatie maar gezien ik de producten nog niet gebruikt heb kan ik voorlopig geen verdere beoordeling geven.
De bestellingen zijn steeds snel geleverd en in orde. De producten zijn van goede kwaliteit. Geregeld leuke dagdeals waar je producten met korting kan scoren.
13 sep 2024

Uitstekende webwinkel

Al meermaals bestellingen geplaatst en nooit teleurgesteld. Altijd mooi op tijd geleverd en producten van uitstekende kwaliteit.
13 sep 2024
De bestelling is er altijd snel. Goede service en goede klantenservice. Kwalitatief goede artikelen, wat wil je nog meer
YR
6 sep 2024
Novashops is prima. De reden waarom ik steeds opnieuw bij Novashops bestel. Ik wil echter niet elke keer een review geven.
14 sep 2024
tevreden over de levering maar was op een oud adres. Heb dit nu verwijderd om later geen misverstanden meer te hebben
2 sep 2024
Ben tot nu toe heel tevreden. Moet nog uitzoeken welke producten ik lekker vind. De gemberlimonade is heel lekker.
6 sep 2024
Sneller producten laten leveren veel is niet leverbaar en dat is jammer ofja veel dat wat ik graag zou willen
1 sep 2024

Aan te raden

Novashops levert goede producten voor een goede prijs en de levering gebeurt snel.
7 sep 2024
Kwaliteit en super vriendelijke en eerlijke service
MJ
De bestelling was correct en snel geleverd.
Snelle levering, bij vragen snel antwoord.
Jarenlang al zeer goede ervaringen.
2 sep 2024
Vriendelijke mensen aan telefoon