Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

613 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.288 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

12 okt 2023
6 okt 2023
2 okt 2023
1 okt 2023

Altijd misserie met de levering

JV
John v.
Haastrecht
Wanneer jullie beloven het de volgende dag te bezorgen moet je dat ook waarmaken ! Het zou op woensdag bezorgd worden en op donderdag krijg ik een bericht dat het verzonden is en het word uiteindelijk op het einde van vrijdagmiddag afgeleverd, Ik heb donderdag ochtend een bericht gestuurd met de vraag waar mijn pakket blijft en dan krijg ik te horen dat het aan DPD ligt, dat is dus gewoon gelogen ! Dan mag ik toch wel zeer ontevreden zijn hierover ?

Bijna een week later bestelling ontvangen.

Bij het bestellen stond er 'Bestel nu, ontvang morgen in huis' ik had het donderdagochtend 21 december besteld en het zou vrijdag komen. Zonder enig tegenbericht of wat dan ook pas woensdag 27 december gekomen. Iksnap dat het drukker is rond de feestdagen maar laat mensen dan niet in de waan. Bol.com staat ook 'volgende dag geleverd' dit is wel weer goed gegaan. Dat vind k alleen een beetje jammer.
10 mei 2024

Producten ok maar verzenden niet

Producten ok, prijs wat aan de hoge kant maar er zijn regelmatig promoties. Verzending door DPD laat de laatste tijd te wensen over. Voor levering aan huis is er een meerprijs tov afhaalpunt. Dat is ok. Maar als ik dan thuis ben verwacht ik dat het ook thuis geleverd wordt en niet in een willekeurig afhaalpunt dat niet eens het meest nabijgelegen is...
20 mei 2024
Bestelling is nog niet geleverd, ik ben woedend!

Niet geleverd

Ik had een pakketje besteld ten 1 het zou geleverd worden begin januari. Toen heb ik contact opgenomen omdat ik het niet had ontvangen. Zegt de dame daar het is verzonden.... Later krijg ik een bericht sorry het is niet op voorraad. Wil je daarop wachten... verwachte levertijd doorgekregen. Maar ook dat klopte natuurlijk niet. Jmmr zo gaat t natuurlijk niet goed met jullie als bedrijf
Ik ben niet blij met de bezorgdienst v nova shops. DPD Al 2x gehad dat ik wel thuis was en men niet wacht tot de deur geopend wordt maar meteen weggaat en briefje achterlaat waar op te halen. Gekozen bezorgpunt is In mijn geval steeds het punt dat een kwartier rijden vanaf m’n huisadres is. Prijzen van de producten zijn relatief hoog.
30 mrt 2024
De bezorging laat te wensen over. DPD heeft niet aangemeld dat ze iets kwamen bezorgen, en een dag later staat er een overbuurman op de stoep met mijn pakket. Dus: 1. niet aangemeld door DPD 2. niet laten weten dat er ergens anders bezorgd is. 3. op het moment van bezorging was ik gewoon thuis.
19 apr 2024
Webshops in het algemeen moeten DRINGEND TERUG leren om te doen wat ze beloven !! Als ze beloven om de dag erna te leveren, dan is dat niet 3 dagen later.... .... en kunnen ze hun belofte niet waarmaken of hangen ze af van derden dan moeten ze hun beloftes maar bijstellen.