Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

612 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.283 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

Lizzy J.
Kessel
30 aug 2024
5 sep 2024
In het verleden steeds heel erg tevreden geweest over de correctheid ivm levering. Ditmaal hopeloos te laat. Ik wilde mijn bestelling meenemen naar het buitenland waar ik voor langere tijd verblijf maar de levering is te laat aangekomen
Niet geleverd zoals afgesproken. Niet aangebeld en gewoon in de gang gezet. Foute info op track code. Inhoud pakje ok
18 aug 2024
De bestelling is altijd correct en komt aan op vooropgestelde datum. Ik zou het appreciëren mocht er wat meer korting worden gegeven op de producten die ik steeds bestel!
RA
Ria A.
Loosdrecht
12 aug 2024

NovaShops is perfect voor mijn Keto-leefstijl

Ik volg een keto leefstijl. Heel prettig dat je op fase 1 t/m 4 kan selecteren. Makkelijk om de juiste produkten te vinden en vaak aantrekkelijke kortingen. Met de hulp van de lekkere producten van NovaShops val ik gemiddeld 1 kilo per week af. Mijn bestellingen heb ik altijd snel in huis.
DM
Dirk M.
bergen op zoom
26 aug 2024
Vind het jammer dat niet elke bereiding wijze op het zakje staat . En wat ik persoonlijk ook mis wat je er naast allemaal mag hebben maar voor de rest smakelijke gerechten en je hebt niet het gevoel dat je echt aan het diëten ben
9 aug 2024
Producten van erg hoge kwaliteit wat de vervangsuikers betreft v Sukrin en de eiwitrijke producten. De andere ken ik niet zo . Service en de verassende kortingen zijn heerlijk meegenomen
17 aug 2024
mijn pakket was ergens onderweg verdwenen. super klantenservice , veel hulp en geduld en gingen het meteen uitzoeken en uiteindelijk een nieuw pakket gekregen. Top !!
23 aug 2024
Je hoeft niet lang te wachten op je bestelling en soms zit er iets bij om te testen vind ik super zo kan ik meer keuzes maken als ik opnieuw bestel
19 aug 2024
Niet alleen via dhl aanbieden... ook bv via post.nl... zodat het bij andere afleverpunten opgehaald kan worden..
7 aug 2024
Het contact de snelheid van leveren en de duidelijk webshop zijn top
29 jul 2024
Snel verstuurd Goed ingepakt Kreeg extra crackers wat n service
RA
Ria A.
Loosdrecht
20 aug 2024
producten zjin prima, makkelijk te bestellen en snel geleverd.