Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

611 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.284 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

1 aug 2024
30 jul 2024
30 jul 2024
27 aug 2024

De producten zijn over het algemeen…goed van smaak

De producten zijn over het algemeen goed van smaak. Behalve de eiwitpoeders voor de shakes, die zijn te heftig kwa zoetstofsmaak. Echt vies. Ook de weekpakketten zijn prima. Alleen had ik hier wel een werkschema van verwacht. Komt over … van zoek het maar uit.
29 jul 2024
De crackers die ik kocht waren heel dicht bij de vervaldatum en waren al niet meer zo lekker. Ze smaakten een beetje oud. heel jammer want alle andere producten waren top!
27 aug 2024
Ik heb besteld maar dacht wafels zitten per 2 verpakt dus dacht het dubbele te krijgen Toch wel hoop geld voor een koekje😡
22 aug 2024

Telefoon vaak buiten werking

Ze weten weinig van keto. Ook de telefoon is vaak niet bereikbaar