Novashops.com- Logo - Beoordelingen

Novashops.com

612 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.283 beoordelingen in totaal

16 dec 2023
Ik koop al jaren bij Nova shops. De bezorging gaat bijna altijd foutloos en snel. Ik vind het jammer dat er tegenwoordig nooit een sample bijzit om nieuwe producten te introduceren. En dat producten soms zonder uitleg uit het assortiment gaan. Zoals de kleine reepjes met pinda en die met marsepein en de kaaskoekjes. Na jaren gebruik ik vooral nog de kleine reepjes en het marsepein voor de lekkere trek. Voor de rest eet ik nu succesvol koolhydraatarm met veel groente en blijf ik zo goed op gewicht.

Ze beloven voor 22u00 bestellen morgen in huis klopt niet. Ik bestel 22 december voor 22u00 maar geen coli op 23/12. daarna coli verdwenen en de leveringsdienst heeft 4 dagen om coli terug te vinden. Ik zeg aan novashop dat als ze coli terugvinden het naar hun te sturen want ik wou de coli niet meer en hebben ze hem toch naar mij laten komen. Nu zogezegd de coli geleverd terwijl ik niet thuis ben, want overal bellen en hem in de gang leggen is natuurlijk gemakkelijker, ik heb de coli niet ontvangen en nu krijgen ze 10 dagen om dit uit te zoeken. intussen zijn we 09/01 en ik heb steeds mijn geld niet terug voor fouten die niet bij mij liggen, ik heb besteld eerlijk betaald en niks ontvangen

Beoordelingen voor Novashops.com

DH
Danielle H.
Zoetermeer
25 jul 2024
Novashops is fijn, DPD niet! Pakketinhoud is prima, producten smaken goed. Echter had DPD het op een ander adres bezorgd (4 straten verder, zelfde huisnummer). Gelukkig was die ontvanger zo aardig bij te bellen. Dus liever geen DPD als bezorger!
28 jul 2024

klein probleempje maar snel opgelost door professioneel personeel

mijn bestelling was er niet op dinsdag, na een chat met een medewerker van novashops is alles dan toch snel opgelost geweest
10 jul 2024
Ik ben maandag weer begonnen met lijnen en jullie produceren helpen mij uitstekend. Alleen jammer dat het zo duur is. 😂
24 jul 2024
Begonnen met eiwit dieet en uit ervaring weet ik dat het werkt producten snel geleverd
17 jul 2024
Super snelle en juiste levering en heel goed geholpen, geen vraag was teveel.
19 jul 2024
Echter een minpunt . Er zijn te vaak producten niet in voorraad
15 jul 2024

Goede producten

Correcte producten , eerlijke afhandeling , snelle levering
18 jul 2024
Duidelijke site, goede aanbiedingen en vlotte verzending.
10 jul 2024
Dieet makelijk te volgen , resultaat op kort termijn
15 jul 2024

Vriendelijke service

Correcte leverIng, vriendelijke service
24 jul 2024
Top producten die effectief werken
22 jul 2024
Klantvriendelijk en efficiënt
7 jul 2024
Over de ganse lijn uitstekend
3 jul 2024
Geen klachten..alles ok