Brandfield- Logo - Beoordelingen

Brandfield

693 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden34.697 beoordelingen in totaal

22 okt 2023
Meestal echt heel blij met mijn bestellingen, maar deze keer had ik een best grote bestelling geplaatst en na lang wachten kreeg ik maar geen track en tracé code. Contact opgenomen met de klantenservice en vertelde ze me dat er een tas was die Eigenlijk niet meer te bestellen viel. Dat viel natuurlijk enorm hard tegen want dit was op de wenste niet vermeld. Moet wel zeggen dat ze me snel verder geholpen hebben en dan zo snel mogelijk mijn bestelling hebben verzonden. Nu wachten tot het aankomt maar zoals altijd zullen de producten wel enorm goed zijn van kwaliteit en dergelijke.

Service is waardeloos. Horloge binnen no-time stuk. Opgestuurd. Hoor je 2 maanden niks. Je moet er zelf achteraan bellen (slecht te bereiken of slecht Engelssprekende aan de lijn die je niet begrijpt en je dus ook niet helpt). Krijg je te horen dat horloge niet gemaakt kan worden en ook niet geretourneerd. Stuk hebben jullie er niks aan. Ik nog de emotionele waarde en herinneringen. Krijg je krediet aangeboden. Bestel je nieuw horloge met krediet. Horloge is 'Madurodam' formaat. Horloge retour. Krediet kwijt. Aanbod smartwatches waardeloos. Zelf moeten bellen (half uur in de wacht, wordt je gewoon weggedrukt) om krediet opnieuw te laten activeren. In de tussentijd smartwatch besteld, zonder gebruik te kunnen maken van krediet, zat namelijk al bijna half jaar zonder horloge. Kunnen ze niet oplossend meedenken, dus zit met horloge en krediet, waarmee ik dus verplicht wordt nóg meer kosten te maken. Om van deze shit winkel af te zijn en mijn energie te sparen, bestelling gedaan met krediet en om het enigszins goed te maken een kerst goodiebag t.w.v. 130,- erbij. Krijg je je bestelling met werkelijk waar een leeg doosje. Was de lucht erin 130,- waard?! Het heeft mij heel veel stress en negatieve energie opgeleverd en bovenal vind ik het heel erg spijtig mijn 1e aankoop, waar herinneringen aan zitten, kwijt te zijn.

Beoordelingen voor Brandfield

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters