Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.685 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

30 apr 2024

Levering

Pakket op verkeerd adres afgeleverd. Op het oude adres. Woon al drie jaar daar niet meer. Voorheen kwamen de bestellingen goed aan . Konden geen antwoord geven waar het mis is gegaan en ik zou zelf er achteraan moeten gaan dus mooi niet.
1 mei 2024
Goedemorgen meneer Mutsaers,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat het zo loopt met de levering van je pakket. Excuses hiervoor. Ik zie dat helaas het verkeerde adres in de order is genoteerd. Echter zie ik dat ondertussen je pakket op 29-04 is afgehaald, ik ga er daarom ook vanuit dat alles in orde is.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
25 apr 2024
Oral b io elektrische tandenborstel gekocht, op de site stond niet tevreden geld terug garantie, het pakje netjes retour gedaan, krijg ik het pakje weer terug gestuurd zonder verdere informatie? Erg jammer Welke garantie heb je dan?
26 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb het voor je nagekeken. Ik zie dat je retour is teruggestuurd omdat dit een hygiëne product betreft, deze gebruikt is en daarom niet meer verkoopbaar is voor ons. Mocht het apparaat een defect hebben dan heb je hier 2 jaar garantie op. Ik kan je hiervoor desgewenst de gegevens verstrekken.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Alvast een goed weekend gewenst!
Nooi meer met u bedrijf in zee, hele dag thuis gebleven om mijn pakje te ontvangen maar helaas zegt DHL dat ik niet thuis ben. Dus ik moest zelf het pakje ophalen bij een sport centrum. Dus u begrijp dat ik zeer ontevreden bent
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u de hele dag thuis bent geweest, en DHL het pakket niet thuis heeft bezorgd, maar bij een afhaalpunt. Ik zal deze klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat ze de bezorger van dienst hierop kunnen aanspreken. Wij van Plein vinden het erg vervelend dat je deze ervaring hebt gehad met DHL. Excuses voor het ongemak! Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
ML
Ze blijven zich verschuilen achter het feit dat PostNL nog niets terug heeft laten weten ondanks dat ik aan 5 x contact met plein heb gehad en stukken heb aangeleverd en die nu al ruim 3 weken
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Miranda, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring hebt. Onze excuses hiervoor! Ik heb u een persoonlijke e-mail gestuurd met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
26 apr 2024
Ik kreeg de postcode op geen enkele manier ingevuld op het formulier..daarom moest ik dus 10 km. met de auto om het op de halen ...voor 2 setjes tandenstokers...in een mega grote doos..
26 apr 2024
Beste Jenny, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat het niet lukte met je postcode invoeren. Mocht dit een volgende keer voorkomen dan raden we je aan om even telefonisch contact met ons op te nemen zodat we direct met je kunnen meedenken waar dit aan zou kunnen liggen. Betreft de verpakking; we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.

1+1 ragers is NIET waar!!!

Ik heb al meerdere keren ragers bij jullie besteld, en ik zou 1+1 krijgen. Bij de eerste bestelling wilde ik het nog door de vingers zien. Maar nu maken jullie er gewoon werk van.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat de actie niet duidelijk is overgekomen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin de uitleg hoe de actie werkt. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
JS
Johan S.
Breukelen
3 mei 2024
Heb nog steeds mijn bestelling niet ontvangen zo kan ik ook rijk worden 1+1gratis en dat 2 maal, blikken Nivea Men. Érg slecht. ….als het zó moet …., dan nooit weer….!
6 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat er is gekozen voor de leverdatum 06-05. De track en trace geeft aan dat je pakket vanavond bezorgd gaat worden https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3SSHOP212870039-NL-3621KB?language=nl  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
27 apr 2024
Reeds tweemaal bericht gestuurd geen toiletpapier ontvangen . Dan sturen ze dat het komt en tot nu toe niets ontvangen. Heb reeds 30 euro betaald daar voor
29 apr 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet is aangekomen. Op de achtergrond hebben wij een onderzoek opgestart om te achterhalen waar je pakket zich bevind. Om jou niet langer onnodig te laten wachten hebben wij het direct voor je opgelost en heb ik een nieuwe zending met 3x Page Toiletpapier Compleet Schoon 2-laags (24 stuks) voor je aangemaakt.  Zodra deze het magazijn verlaat zal je hiervan een mail ontvangen. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst.
RV
Rob v.
Schiedam
De zending compleet maken , heb alleen de scheermesjes gekregen niet de tanden raggers die ik erbij had besteld om verzend kosten te vermijden, helaas.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag,  Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u een incomplete order hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor. Graag ontvang ik uw ordernummer zodat ik met u mee kan kijken.  In afwachting van je reactie.
BB
B.P. B.
Hoofddorp
16 mrt 2024
Vrijdag vorige week besteld vandaag 16 maart nog steeds niks ontvangen Mail gestuurd naar klanten service Helaas kan men Niet helpen Schandalig
17 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben op 12 maart een mail van u ontvangen daarop hebben wij netjes gereageerd. Wij hebben gevraagd daarna om de niet ontvangersverklaring in te vullen. Deze hebben wij tot op heden nog niet mogen ontvangen. Ik heb het onderzoek alvast opgestart bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal een aantal werkdagen duren. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij direct contact met je opnemen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
31 mrt 2024
Een andere bezorger nemen; mijn pakket is gewoon aan de voordeur gezet, waar iedereen het had mee kunnen nemen; is GELUKKIG niet gebeurd...
Antwoord van Plein.nl
Beste Arie, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u problemen hebt gehad bij de aflevering van uw pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan uw klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Prettige dag gewenst Tenicia van Plein.nl
Vieze knuffel waardoor ik het retour moet sturen en nu geen cadeau heb voor m'n dochtertje die 9 wordt zwaar teleurgesteld
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag mevrouw Oulali,  Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat u een vieze knuffel heeft ontvangen, dat is uiteraard niet de bedoeling. Excuses hiervoor. Natuurlijk mag dit atikel kosteloos retour naar ons en wij zullen en er dan voor zorgen dat er z.s.m. een nieuwe knuffel u kant op komt.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
30 apr 2024
Het pakketje werd zo voor de deur gezet ik kon nog geen deur openen en weg was die hij wist nog geneest of ik thuis was .
1 mei 2024
Goedemorgen Ria,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je problemen hebt gehad bij de aflevering van je pakket! Mede namens onze bezorgpartner onze oprechte excuses hiervoor! Wij gaan je klacht dan ook naar hen doorzetten, zodat zij de bezorger van dienst hier op aanspreken. We krijgen hier helaas geen verdere terugkoppeling van, maar we gaan er vanuit dat dit niet meer zal voorkomen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe!

Lange levertijd

Vandaag besteld, volgende dag geleverd klopt niet echt! Wacht nu al meer dan een week en heb nog niets binnen.
1 mei 2024
Goedemorgen Astrid,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Excuses voor de vertraging van je pakket. Helaas heeft de levering van het artikel vanuit onze leverancier langer geduurd dan dat wij hoopte, dit is de reden dat leverdatum ook later was.  Gelukkig word je artikel vandaag geleverd!  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
AR
26 apr 2024

Helaas een enorme prijsverhoging!

Helaas een enorme prijsverhoging en opeens minder korting dan ik gewend was!!! Dus veeel duurder!
29 apr 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wij werken niet met een laagste prijsgarantie. Uiteraard willen wij onze klanten graag bedienen door service te verlenen én advies te geven over onze producten. Dit staat ook op onze website vermeldt. Het kan dus zo zijn dat sommige producten elders goedkoper te vinden zijn. Excuses voor het ongemak. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je een fijne dag toe.
6 mei 2024
Twee bestelde items zijn niet geleverd en de klantenservice is niet telefonisch bereikbaar
6 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat mijn collega dit inmiddels heeft opgelost door de 2 niet geleverde artikelen te crediteren. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat uiteraard graag. Fijne middag gewenst!
7 dagen geleden iets besteld, nog steeds niks ontvangen, ik begin me zorgen te maken
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Sigrid, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet ontvangen is. Onze excuses hiervoor!~ Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
Heb 2 dingen besteld heb 1 ontvangen en wacht na een week nog steeds op mn andere
Antwoord van Plein.nl
Beste Amy, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat u deze ervaring hebt. Onze excuses hiervoor! Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke email met hierin een oplossing. Prettige dag gewenst!
De verzending duurt te lang na 6 dagen van bestelling nog steeds niets ontvangen.
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je bestelling gepland staat op 06-04. Dit artikel moest worden besteld bij de leverancier. Excuses voor de vertraging. Fijne dag gewenst!
CV
Cor v.
Rotterdam
23 apr 2024
Ik heb bij plein kattenvoer gekocht. Op basis van wat moet ik plein beoordelen?
24 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je bericht. Je kunt ons beoordelen op service, verpakking, product, snelheid etc. Alles wat iets te maken heeft met de levering van je pakket vanuit Plein. Het is natuurlijk niet verplicht om te beoordelen.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.