Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.893 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.893 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

13 aug 2024

Klantenservice top.

Was iets fout gegaan bij de bestelling, maar ben keurig en snel geholpen. Super goede klantenservice. Fijn dat je ook kan bellen en dan vlug een vriendelijke medewerker aan de lijn krijgt. Ik ga zeker nog weer eens bestellen bij Plein.nl
14 aug 2024
De artikelen zijn prima, maar plak een tape over de doppen van de shampoo flacons van Marcel 's Greensoap! Die gaan n.l. gauw open.
LK
larry K.
Zuidbroek
22 jul 2024
Het heeft nog tijd nodig om te zien hoe de katten er op reageren maar was snel en netjes verpakt geleverd. Toppie
31 jul 2024
Goede en vlotte levering. Goede informatie. Leuke aanbiedingen, dus ik hoop nog lang klant te blijven. TOP.
25 jul 2024
Product in goede staat en mooi op tijd afgeleverd. Zeer netjes ingepakt en product voelde en zat perfect
6 aug 2024
Opzich goed! Alleen vandaag besteld morgen in huis duurde een week... dat was beetje jammer.
24 jul 2024

Goede Snelle Service.

De bestelling was vrij snel en correct geleverd. Ik ben zeer tevreden over de service.
5 aug 2024
Ik kon het gemakkelijk vinden en de bestelling ging vlot en op tijd afgeleverd.
AV
a v.
amsterdam
9 aug 2024
iik ben al langer klant van plein koop af en toe iets ben tevreden.
19 jul 2024
Goeie aanbiedingen en een ruime keuze, en snel en correct verzonden
4 aug 2024

TOPPER

Een bestelling gedaan Alles is er Super snel in huis Top!!!!
WV
Wae v.
Voorburg
4 aug 2024
Prima producten maar wat problemen met de verzendkosten.
7 aug 2024

Top!

Zoals altijd ene dag besteld volgende dag in huis. Top👍
5 aug 2024
Stevig verpakte producten. Prima levering en vlot.
23 jul 2024
Snelle levering, netjes verpakt, geweldige deals.
7 aug 2024
De snelle levering en kwaliteit levering.
MG
26 jul 2024
Bestelling werd juist en op tijd geleverd
12 aug 2024
Goed gegaan . Bestelling goed ontvangen.
3 aug 2024
De korting en snelle levering.
RB
R. H. B.