Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.685 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

MV
Monique V.
Spijkenisse
13 apr 2024

Geen vaatwastabletten

Vervelend als je een bestelling doet en deze na enkele dagen geannuleerd wordt
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Monique, Bedankt voor je beoordeling. We begrijpen dat dit vervelend is. Dit komt zie ik, omdat er een voorraad verschil bleek te zijn en dit product niet meer op voorraad was en ook niet meer binnen gaat komen. Nogmaals excuses voor deze verwarring. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
9 mei 2024
Koekjes bijna over datum. Ik had in de winkel niet deze hoeveelheid gekocht
13 mei 2024
Goedemorgen Margriet.  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je een artikel hebt ontvangen met een verlopen THT. Onze excuses hiervoor. Wij zullen dit direct doorzetten naar ons magazijn, zodat zij de voorraad kunnen controleren. Graag willen wij je verzoeken het artikel retour te sturen, zodra wij deze ontvangen zullen wij direct het aankoopbedrag hiervan crediteren op je order. Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.

Nog steeds niets geleverd

Een week geleden besteld en betaald enzovoort steeds geen producten in huis.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Clarina, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet ontvangen is. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail.  Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
26 apr 2024
Ik ontving mijn bestelling niet. Wacht er al een week op! Fout geleverd????
26 apr 2024
Beste Kathy, Bedankt voor je beoordeling. Klopt het dat dit over order 20177803 gaat? Volgens de track en trace code zou dit pakket op 20 april bezorgd moeten zijn op onderstaand adres: K. Beaute Kathy Van Volsem Nevelestraat 14-02/02 9850 Deinze België Mocht dit niet het geval zijn dan vragen wij je bijgaande niet ontvangersverklaring in te vullen zodat wij een onderzoek kunnen opstarten bij de vervoerder. Graag het bijgevoegde document in te vullen en ondertekenen met pen. De in te vullen 3S code is 3SSHOP6231886 Je kunt een foto maken van het ingevulde document en deze toesturen als reactie op deze e-mail. Let op; dit document dienen wij zo snel mogelijk van je te ontvangen. Wij moeten het onderzoek namelijk binnen 30 dagen na aflevering namelijk opstarten. na deze termijn is een onderzoek niet meer mogelijk. Onze vervoerder heeft meerdere werkdagen de tijd om het onderzoek op te starten. Zodra wij een terugkoppeling ontvangen vanuit onze bezorgdienst, informeren wij je direct. Zodra het onderzoek volledig word afgerond zullen wij een terugbetaling of nalevering realiseren. Alvast bedankt voor je reactie!
4 mei 2024
Garden groente zaden zakjes met maar 4 zaden per zakje, teleurstellend.
6 mei 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat mij collega inmiddels een korting heeft toegepast. Ik ga er vanuit dat het hiermee is opgelost. Mocht dit niet zo zijn dan horen wij dat graag. Fijne middag gewenst!
Verpakking is hopeloos Dozen zijn veel te groot Daardoor telkens schade
Antwoord van Plein.nl
Beste, Bedankt voor uw beoordeling en feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Momenteel zijn wij bezig om ons inpakproces te verbeteren. Excuses voor het ongemak! Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
24 apr 2024

Mijn pakket niet ontvangen

Mijn pakket is nog steeds niet afgeleverd en al op 17 april besteld
Duidelijkere advertenties en medewerkers hier goed over instrueren
Antwoord van Plein.nl
Beste Jasper, Bedankt voor uw beoordeling en feedback. Het spijt ons te horen dat onze advertenties niet duidelijk genoeg zijn en dat onze medewerkers hier niet goed over geïnformeerd lijken. We streven ernaar om voortdurend onze diensten te verbeteren, dus uw input wordt zeer gewaardeerd. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
31 mrt 2024
De producten nog steeds niet ontvangen. Een week geleden besteld
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Iwan, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet ontvangen is. Onze excuses hiervoor! Ik heb dit even nagekeken, en het lijkt erop dat deze is blijven hangen in ons systeem. Zojuist doorgezet, en de leverdatum staat voor 3 april. U ontvangt nog een email met hierin de track en trace gegevens. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
RM
Rejean M.
Rotterdam
7 mei 2024
3 flesjes van zeep was kapot ik w8 nog steeds op reacties
8 mei 2024
Beste meneer Marti,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat je bestelling in deze staat is geleverd. Helaas is het niet mogelijk een los exemplaar na te zenden omdat de artikelen in een bundel zijn aangeschaft. Onze excuses hiervoor. Ik heb zojuist het aankoopbedrag van het defecte deel (3 flacons) €6,12 gecrediteerd en teruggestort naar je rekening. Dit moet binnen 2 werkdagen zichtbaar zijn. Indien je nog verdere vragen hebt vernemen wij dit graag. Nog een fijne dag toegewenst.

Snel besteld, nog steeds niet geleverd

Snel besteld, nog STEEDS niet geleverd. Waardeloos.
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen Tim, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling niet ontvangen is. Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een oplossing. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
Ik zou graag m’n bestelling nog ontvangen!
Antwoord van Plein.nl
Goedemiddag Caroline, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat de bestelling onderweg retour is door een voor mij onbekende oorzaak. Ik zal ervoor zorgen dat uw bestelling opnieuw verstuurd wordt. Wanneer het pakket is verzonden, ontvangt u nog een email met de track en trace gegevens waarmee u de zending kunt volgen. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
6 mei 2024
Komen de afspraak van levering niet na!😕
7 mei 2024
Goedemorgen mevrouw Theunissen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te vernemen dat het zo is gelopen met de levering van je pakket. Excuses hiervoor.  Voor het ongemak wil ik je een kortingscode aanbieden t.w.v. 5% voor een eventuele volgende bestelling.  1055552B6FF2A Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag!
Nog steeds niks ontvangen via post nl
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw pakket nog niet geleverd is. We zullen hiervoor een onderzoek starten bij onze bezorgpartner om te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Dit onderzoek zal een aantal werkdagen duren. Zodra wij een terugkoppeling hebben ontvangen zullen wij direct contact met u opnemen. Fijne dag gewenst!
29 apr 2024
Bestelling nog steeds niet ontvangen.
29 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je bestelling bij ons retour is gekomen omdat deze is gaan lekken tijdens transport. Onze excuses hiervoor. Ik zal er voor zorgen dat de bestelling opnieuw naar je toegestuurd wordt. Wanneer het pakket is verzonden, ontvang je nog een email met de track en trace gegevens waarmee je de zending kunt volgen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe!
AM
A. M.
Den Haag
24 apr 2024
Ikheb mijn pakket nog steeds niet
25 apr 2024
Goedemorgen mevrouw Mohamed,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te horen dat je pakket nog niet geleverd is. Excuses hiervoor. Ik zie dat er wat vertraging zit op de levering van het artikel vanuit de leverancier. Na verwachting komt deze vandaag binnen en word je pakket dan z.s.m. verzonden. Zodra je pakket verzonden word ontvang je een track en trace.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
Ich habe keine Sendung bekommen.
Antwoord van Plein.nl
Lieber Ekaterina, Vielen Dank für Ihre Bewertung. Es stimmt, dass Sie diese Bestellung nicht erhalten haben. Ich sehe, dass sie storniert wurde. Vermutlich, weil Sie für diese Bestellung die Zahlung im Voraus gewählt haben und die Zahlung nicht erfolgt ist. Dann wird es automatisch storniert. Bei weiteren Fragen stehen wir Ihnen gerne zur Verfügung. Habt einen schönen Abend.
WP
Willem P.
s'Gravenzande
30 apr 2024
Lange verzendtijd slecht product
1 mei 2024
Goedemorgen Willem,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wa vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over het artikel. Excuses hiervoor. Graag verneem ik waarom het artikel niet naar wens is. In afwachting van je reactie.
20 mrt 2024
Dagen wachten op m’n bestelling
20 mrt 2024
Goedemiddag Corien, Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend om te vernemen dat uw bestelling nog niet ontvangen is. Onze excuses hiervoor! Uiteraard gaan we dit netjes voor u oplossen. Ik heb u zojuist voorzien van een persoonlijke e-mail met hierin een passende oplossing.  Prettige dag gewenst!  Tenicia van Plein.nl
1 mei 2024
Product niet zoals beschreven
2 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Je geeft aan dat het product niet is zoals beschreven. Zou je iets specifieker willen zijn om welk product het gaat? En wat er niet overeen komt?  In afwachting van je reactie.