Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.685 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

JP
Jos P.
Belfeld
26 apr 2024
Beloven veel maar doen niets
29 apr 2024
Goedemorgen Jos,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Graag verneem ik over welke order dit precies gaat zodat ik je verder kan helpen. Ik kan helaas geen recente order vinden onder dit e-mailadres.  In afwachting van je reactie.
22 apr 2024

Niet ontvangen

Bestelling niet ontvangen
23 apr 2024
Goedemorgen Laura,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Ik zie dat je pakket is blijven hangen tussen ons en het sorteercentrum van de bezorgdienst en dat de bezorgstatus vanuit hen nog steeds onbekend is. Onze excuses hiervoor. Ik zie dat het pakket al opnieuw is verzonden en dat deze na verwachting op 24-04 word geleverd.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een fijne dag toegewenst.
AF
Anita F.
Kerkrade
I didn't get my packetje😡
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw beoordeling. Ik zie dat u voor de betaaloptie vooraf betalen hebt gekozen. Daarbij dient eerst de factuur betaald te worden alvorens het pakket verzonden zal worden. Wij zijn nog in afwachting van de betaling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan wij graag voor u klaar. Fijne dag gewenst!
29 apr 2024
Heb het produkt nog niet
29 apr 2024
Goedemiddag,  Bedankt voor je beoordeling. Wij streven er altijd naar om de volgende werkdag te kunnen leveren. Echter kan je pakket door onvoorziene omstandigheden vertraging oplopen door bijvoorbeeld vertraging bij de vervoerder of zoals in jouw geval als er een product niet op voorraad is en besteld moet worden bij de leverancier. Dan kunnen er een paar werkdagen extra overheen gaan voor op bezorging kunnen overgaan. Onze excuses hiervoor. Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5% korting: 105555200C217, te gebruiken bij een volgende bestelling.  Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
MK
Marion K.
Margraten
16 apr 2024
Nog niks ontvangen !!
16 apr 2024
Goedemorgen Marion,  Bedankt voor je beroordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend om te vernemen dat je pakket nog niet geleverd is. Excuses hiervoor. Ik zie dat de leverdatum van je bestelling op 18-04 staat. Zodra je pakket verzonden word ontvang je een track en trace.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
28 apr 2024
Slechte verpakking
29 apr 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je feedback, we vinden het altijd erg fijn als klanten met ons mee willen denken. Uiteraard vinden wij aspecten rondom het milieu en duurzaamheid erg belangrijk. Daarom nemen wij je suggestie ter harte om ons inpakproces te verbeteren, zodat dit soort klachten niet meer voor zullen komen. Als ik je nog ergens mee kan helpen, sta ik graag voor je klaar. Ik wens je nog een fijne dag toe.
22 apr 2024
beschadigde zending
8 mei 2024
Bezorgen zeer goed
9 mei 2024
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Fijn om vernemen dat je tevreden bent over de bezorging van ons. Dank hiervoor.  Een prettige dag toegewenst!
Folder verbeteren
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen. Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over onze folder. Ik zal deze feedback delen met ons marketing team zodat zij kunnen kijken of er aanpassingen mogelijk/nodig zijn voor de folder.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
5 mei 2024

Ontevreden klant

Afspraak nakomen
6 mei 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik zie dat je order inderdaad vertraging op heeft gelopen. De verwachtte levertijd is vandaag: https://my.dhlparcel.nl/home/tracktrace/JVGL06284186000464629428 Omdat we het wel vervelend vinden dat het zo is gelopen hierbij een kortingscode van 5 % korting: 1055552B8C764 te gebruiken bij een volgende bestelling. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!
1 mei 2024
Niets ontvangen
2 mei 2024
Goedemorgen Fatma,  Bedankt voor je beoordeling, wij hebben deze in goede orde ontvangen.  Wat vervelend dat je pakket nog niet geleverd is. Ik heb dit meteen voor je nagekeken en de leverdatum van je order staat op 06-05. Zodra je pakket verzonden word ontvang je een track en trace.  Mochten er nog vragen zijn, sta ik graag voor je klaar. Een prettige dag toegewenst.
19 mrt 2024
Te duur
20 mrt 2024
Beste, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u vindt dat sommige van onze producten te duur zijn. Bij Plein.nl streven we ernaar om onze producten tegen concurrerende prijzen aan te bieden. Houd er rekening mee dat de prijzen kunnen variëren afhankelijk van het merk, de kwaliteit en de vraag naar het product. Prettige dag gewenst! Tenicia van Plein.nl
2 mei 2024
26 apr 2024
24 apr 2024
23 apr 2024
17 apr 2024
Antwoord van Plein.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je beoordeling. Ik heb even meegekeken en zie dat je order vertraging op had gelopen en om die reden is geannuleerd. Onze excuses hiervoor. Wij vinden het heel vervelend dat wij niet alle producten op tijd konden leveren. Ik wil je voor dit ongemak een kortingscode van 5% korting aanbieden, te gebruiken bij een volgende bestelling: 10555527C149D We hopen dat je in de toekomst alsnog een positieve ervaring met ons mag hebben. Mochten er verder nog vragen zijn dan staan we graag voor je klaar. Fijne dag gewenst!