Plein.nl- Logo - Beoordelingen

Plein.nl

5.735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.735 beoordelingen in totaal

4 mei 2024
Ik wil graag mijn oprechte waardering uitspreken voor Plein.nl voor de vlotte levering van mijn recente bestelling. Ik heb verschillende producten van hen ontvangen, waaronder het Witte Reus Wasmiddel Poeder, Robijn Wasverzachter in de geuren Tropical en Puur & Zacht. Deze bestelling heeft echt aan al mijn verwachtingen voldaan. Niet alleen was de levering supersnel en probleemloos, maar de producten zelf zijn ook van uitstekende kwaliteit. Het Witte Reus Wasmiddel Poeder is buitengewoon krachtig en effectief in het verwijderen van vlekken, terwijl de Robijn Wasverzachter mijn wasgoed heerlijk zacht maakt en een langdurige frisheid biedt, ongeacht of ik kies voor de geur Tropical of Puur & Zacht. Ik ben zeer tevreden met mijn winkelervaring bij Plein.nl en zal zeker terugkeren voor toekomstige aankopen. Hun betrouwbaarheid en de kwaliteit van hun producten maken hen mijn eerste keuze als het gaat om huishoudelijke benodigdheden. Dank je wel, Plein.nl, voor de uitstekende service!

16 maart plaats ik een bestelling. Het zou in 2 dagen geleverd worden, daarna kreeg ik een mail dat het vertraagd is. Kan gebeuren. 20 maart zou mijn bestelling geleverd worden. 21 maart toch maar even een mailtje gestuurd. Het wordt binnen twee dagen geleverd. Het is nu 26 maart, en krijg net een mail dat het uiterlijk 30 maart geleverd wordt. Om eerlijk te zijn geloof ik er niet zo in. Niet zo netjes!!!!

Beoordelingen voor Plein.nl

ik kreeg een mail dat ik een cadeau krijg bij een bestelling

ik kreeg een mail maar die had ik per ongeluk verwijderd maar ik zou een cadeau krijgen bij een bestelling en toen ik zag een aanbieding op de site voor 3 potten dieetpo voor een actieprijs maar het ging niet gemakkelijk met het bestellen om deze (actieprijs van 3 potten) te krijgen hij gaf telkens het volle bedrag aan zonder de korting uiteindelijk telkens de bestelling gewist en plots lukte het maar het cadeau dat is niet gelukt
27 aug 2024
8 bussen haarlak besteld maar kreeg er maar 5 bussen geleverd. Contact opgenomen met klantenservice en kreeg gelijk de 3 bussen vergoed. Ondanks dat ze verkeerd geleverd hebben is het super opgelost.
Bij plein gaat het allemaal goed heb op zes september bestelling geplaatst door gekregen dat het na de post ging nu licht het zes dagen later nog bij de post volgens de ptt app
28 aug 2024
Dit klinkt misschien vreemd maar ik heb het pakket nog steeds niet ontvangen. De bezorging wordt steeds uitgesteld. Ik weet ook niet waar Post.Nl mee bezig is. Erg vervelend
Goed en snelle reactie na een bestelling. Goede informatie over de levering en het tijdstip van levering. Levering op tijd met de bestelde artikelen. Goed tevreden.
31 aug 2024
Prima produc. Werkt uitstekend, snelle en juiste bezorging. Op het goed aders bezorgd
Snelle levering. Maar wel een erg laat tijdstip qua bezorgen (22.25 uur).
Alle spullen die ik nodig had kon ik bestellen en een snelle levering
30 aug 2024

Helemaal tevreden!

Helemaal tevreden hoe alles door jullie is geregeld en afgehandeld!
30 aug 2024

ruime keus en leuke aanbiedingen

Veel keuze aan producten en aanbiedingen, snelle levering
31 aug 2024

Snelle service

Snelle reactie Snelle service en snel in huis. Super
25 aug 2024
Snelle levering en makkelijk te bestellen.
snelle levering en duidelijke info
SE
2 sep 2024
Prima verpakking, vlotte levering
Snelle levering en goede prijs
Kleinere verpakking
19 aug 2024
Snel geleverd
27 aug 2024
29 jul 2024
ik bestel vaak via plein en ben altijd tevreden. Bij mijn vorige bestelling was ik wel teleurgesteld. Ik had Amondo besteld voor mijn familie in Suriname maar ik kreeg de bestelling van iemand anders, doos met vitaminen. Ik was wel een beetje teleurgesteld maar werd netjes behandeld door plein. Ik moest een formulier invullen en ze gaan onderzoeken waar mijn bestellng heen is gegaan. Omdat de bestelling niet goed was gegaan betekent het niet dat ik niet meer via plein ga bestellen. Ik ben erg tevreden en zal zeker weer een bestelling plaatsen.