Kaasmagazijn.nl- Logo - Beoordelingen

Kaasmagazijn.nl

1.117 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.601 beoordelingen in totaal

18 okt 2023
De kaas is super lekker .plastic haalt Wij vinden de kaas welke dan ook lekkerde dan van de kaasboer. En super snel geleverd. Heel erg goed verpakt de kaas wordt vacuüm verpakt en voor ieder stuk kaas krijg je er een kaas papier bij alsje die uit het

Kaas is perfect! Maar als je verschillende soorten koopt, is het moeilijk uit elkaar te houden. Sticker zo fijn zijn. En, kaas gekocht voor een chef in zweden, gevraagd om een Engelstalige uitleg, over de kazen, ook voor eventuele levering, zat er helaas niet bij, jammer

Beoordelingen voor Kaasmagazijn.nl

29 sep 2024
29 sep 2024
7 sep 2024

Lekkere kaas, hoge verzendkosten!

Lekkere kaas, maar wel dure verzendkosten. Jammer ook dat er in onze omgeving geen ophaalpunt is, want deze kosten zijn hoger dan 1 pond graskaas!!
9 sep 2024

Heerlijke kaas

Vorige bestelling kwam ik niet aan de kg die ik gekocht had er was te weinig verpakt. Nu was het wel in orde.
1 sep 2024
Mooi verpakt en snelle service.
9 sep 2024
PB
Pw B.
Westerbork
29 jun 2024
Kaas is heerlijk! Enige minpuntje is dat er niet op de kaas staat welke kaas er in zit. Ik had een pakket kaas dus verschillende soorten.
2 jul 2024

Een mooi stukje kaas.

Een mooi stukje kaas, goed verpakt en optijd geleverd.Ik weet nog niet hoe hij smaakt want ik heb het nog niet geproefd.
HA
Hilda A.
Kreileroord
14 jul 2024
Ik koop het maar lust zelf geen kaas. maar mijn gezin wel en die vinden het goed verpakt en niet duur.
JK
Jolly K.
Hellendoorn
1 jul 2024
Kaas is eg lekker maar er hadden wel koelelementen in de doos gemogen met dit warm weer
10 jul 2024
Lekkere kaas en snel geleverd. Niet echt goedkoop, dus misschien vaker een actie.
12 jul 2024
Goede snelle service. Erg tevreden over de kaas due ik had besteld.
1 jul 2024
Zeer goed en netjes verpakt ennziet er goed uit nog niet geproefd
AV
annie v.
Zierikzee
13 jul 2024
het soort kaas vermelden op de verpakking zou handig zijn
25 jun 2024
Kazen smaken altijd heerlijk