Fiyo.nl- Logo - Beoordelingen

Fiyo.nl
Beoordelingen:

1.442 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.706 beoordelingen in totaal  

4,69
Uitstekend
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

17 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was heel blij dat ik de sluitingen voor onze afzuigkap nog kon bestellen en ze arriveerden ook al de volgende dag, heel prettig. Persoonlijk vind ik het wel vreemd dat 2 van die kleine draaiknopjes in doos worden bezorgd waar een dik boek in kan van A4 formaat en met een auto worden bezorgd! Daardoor waren de verzendkosten € 6,99 en daarmee meer dan de helft van het aankoopbedrag voor de sluitingen. Zo'n kleine bestelling kan toch met de post!?

Meest relevante negatieve beoordeling

29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Lees de mailwisseling hieronder: Beste Dimitri, Ik vind dit toch wel getuigen van een zeer slechte service. Het adres is wel correct, mijn telefoonnummer is bekend, slechts in de postcode zit een fout. Hoe moeilijk kan het zijn om dit even aan te passen als het pakketje retour komt. Zou dit ook zo gaan, als het om een bestelling gaat van b.v. €1500, 00 ? Jammer dat dit zo moet gaan en verwacht de terugbetaling, wat volgens mij meer werk is, als het de postcode aan te passen, binnenkort te mogen ontvangen. Met een vriendelijke groet, Hans Strijkveen. Van: Fiyo <info@fiyo.nl> Verzonden: maandag 27 mei 2024 12:22 Aan: strijkveenhans@gmail.com Onderwerp: Re: Bestelnummer 1800692833 Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gezien de bestelling niet kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres, is deze automatisch naar ons teruggestuurd. Het is niet mogelijk om de bestelling opnieuw te verzenden. Zodra het pakket bij ons terug is, wordt de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Als je de bestelling alsnog wilt, dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Fiyo.nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
de prijs van het product lag 10 keer boven de waarde, maar ik had het hard nodig en het lukte nergens andersl
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
11 dagen geleden
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Soms kan het zo zijn dat de verkoopprijs hoger is dan je verwacht had. Dit kan voornamelijk komen door de leverancier, inkoopprijs etc. Uiteindelijk maak je de keuze zelf om het artikel ook daadwerkelijk te kopen, ook als het nergens anders lukte, de keus om te betalen maak je zelf. Wij hebben je daarin niet beïnvloed. Fijn weekend alvast en veel plezier met je bestelling. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
GR
G R.
Hoorn
28 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
De stekker paste niet in het stopcontact, hij is zo in de prullenbak gegaan,weg 20€
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 jul 2024
Wat vervelend dat de stekker niet paste. Graag willen we kijken wat er fout is gegaan. Geef even je typenummer van het apparaat door, dan gaan wij ons best doen om het op te lossen. Met vriendelijke groet, Annelies klantenservice Fiyo.
8 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Veel te kleine dopjes!
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
9 aug 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de dopjes te klein zijn voor jouw pannendrager. De retourinstructies zijn zojuist via een mail naar je toegestuurd. Dit kan in je spam terecht komen. Mochten wij je kunnen helpen met het vinden van de juiste dopjes, reageer dan gerust op de mail! We helpen graag. Fijne dag gewenst! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
8 aug 2024
Bedankt voor je feedback. Jammer dat je ons maar 1 ster geeft. Laat ons weten wat we kunnen doen om onze service te verbeteren. Met vriendelijke groet, Annelies klantendienst Fiyo.
4 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
5 aug 2024
Beste Joep, bedankt voor je review. Je geeft ons 1 ster en bent niet tevreden? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Zou je een mail willen sturen naar info@fiyo. nl om ons te laten weten waarom je niet tevreden bent. Dan gaan wij kijken wat er mogelijk mis is gegaan. Alvast bedankt. Groetjes, Annelies klantenservice Fiyo.
7 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Check en recheck bij vragen door een klant!

Als de klant een spedifieke vraag heeft over een product dit zorgvuldig controleren alvorens een advies uit te brengen. Niet alleen op het computersysteem vertrouwen, want hier blijken fouten in te staan. Zo kan levering van verkeerde producten worden voorkomen.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
9 jul 2024
Hallo Kees, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als na ontvangst het onderdeel tegenvalt en niet past. Helaas zijn wij afhankelijk van de gegevens die de fabrikant ons tot beschikking stelt en helaas was deze in jouw geval niet juist. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht. We waarderen je eerlijke mening en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Annelies. klantenservice Fiyo
19 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het onderdeel is net iets anders waardoor je de klep van de waterkoker niet meer kan klikken. Terwijl het typenummer overeenkomt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
20 jun 2024
hallo Pierre, bedankt voor je review. wat jammer dat het onderdeel net niet past. Onze excuses voor het ongemak. Wij willen je graag alsnog helpen. Zou je een foto kunnen maken van de sticker of het plaatje waarop het typenummer staat vermeld en deze aan ons toe willen sturen via een mail te sturen naar info@fiyo.nl. Wij zullen dan het juiste product voor je opzoeken en aan je terugkoppelen.Kom je er alsnog niet uit? Geen probleem. Wij helpen je graag. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
11 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Duurt veelste lang wat er bij staat klopt niet
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
12 jul 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Je hebt op 5 juli bij ons besteld, op 5 juli is de bestelling verzonden. Volgens de gegevens van de vervoerder is de bestelling op zaterdag 6 juli bij jou bezorgd. Je zou de koffiekan al in huis moeten hebben. Mocht je alsnog niks hebben ontvangen, neem dan even contact op met onze klantenservice, bereikbaar via info@fiyo.nl. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Stoppen met deze onzin te vragen
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
3 jul 2024
Bedankt voor je feedback. Je wilt niet aangeven of alles naar wens is met je bestelling. We gaan er maar vanuit dat dit wel zo is. Vanuit ons systeem zal automatisch na enkele dagen een mail worden gestuurd met de vraag of je een review wilt achterlaten, iets wat meer bedrijven doen. Het staat je vrij om die mail, die vraag, te negeren. Maar nogmaals, we gaan er nu maar vanuit dat je tevreden ben met de drukknop voor je combi-magnetron. Fijne dag gewenst! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
14 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
16 jul 2024
Wat vervelend dat je jouw bestelling niet hebt ontvangen. Na controle van de tracking informatie blijkt dat je pakket teruggestuurt word omdat er een fout in de aflevergegevens zit. Je kunt het beste zelf een nieuwe bestelling plaatsen. Met vriendelijke groet, Annelies klantenservice Fiyo.
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Foutje in postcode

Lees de mailwisseling hieronder: Beste Dimitri, Ik vind dit toch wel getuigen van een zeer slechte service. Het adres is wel correct, mijn telefoonnummer is bekend, slechts in de postcode zit een fout. Hoe moeilijk kan het zijn om dit even aan te passen als het pakketje retour komt. Zou dit ook zo gaan, als het om een bestelling gaat van b.v. €1500, 00 ? Jammer dat dit zo moet gaan en verwacht de terugbetaling, wat volgens mij meer werk is, als het de postcode aan te passen, binnenkort te mogen ontvangen. Met een vriendelijke groet, Hans Strijkveen. Van: Fiyo <info@fiyo.nl> Verzonden: maandag 27 mei 2024 12:22 Aan: strijkveenhans@gmail.com Onderwerp: Re: Bestelnummer 1800692833 Beste Hans, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet ontvangen hebt. Gezien de bestelling niet kon worden afgeleverd vanwege een foutief adres, is deze automatisch naar ons teruggestuurd. Het is niet mogelijk om de bestelling opnieuw te verzenden. Zodra het pakket bij ons terug is, wordt de bestelling geannuleerd en het bedrag teruggestort. Als je de bestelling alsnog wilt, dan kun je hiervoor een nieuwe bestelling plaatsen via onze website. Vriendelijke groeten, Dimitri Klantenservice Fiyo
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 mei 2024
Beste Hans, bedankt voor je review. Ik snap dat het vervelend is. Maar het maakt voor ons niks uit of het nu om een bestelling van 5 euro gaat of om 100 euro. Als er door foutieve informatie in het afleveradres een bestelling niet kan worden afgeleverd, dan is dat natuurlijk heel jammer. De gegevens op het label zijn de gegevens die jij ingevoerd hebt en wordt automatisch uitgedraaid zonder controle.Als ik je mag adviseren dan ook om bij een volgende bestelling, bij welke webshop dan oo​k altijd de adresgegevens nog te controleren voordat je op betalen drukt! Hopende je voldoende geïnformeerd te hebben. Vriendelijke groeten Dimitri Klantenservice Fiyo
24 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
In eerste instantie maakte ik een vergissing, mijn postcode had ik niet correct ingevuld. Op mijn review kon fiyo heel precies vertellen welke fout ik had gemaakt en welke postcode ik wel had. Excuses natuurlijk, wat dom van mij. Inmiddels 3 weken verder en nog steeds geen pakketje. Als je wel de goede gegevens kan achterhalen maar vervolgens mijn pakketje niet verzend gaat dat toch op kwaadwil lijken. Bereikbaarheid is ook erg slecht, ik krijg helaas telefonisch geen kontakt met dit bedrijf. Dit bedrijf zal ik zeker niet aanraden in mijn omgeving. Ik ga mijn tijd maar eens besteden aan wat reviews.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
24 mei 2024
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat er iets mis was gegaan bij het plaatsen van de bestelling. Een typefout kan snel gebeuren, en daardoor kan het voorkomen dat er een bestelling niet uitgeleverd kan worden door de vervoerder en dan sturen zij het automatisch terug en zouden wij het normaliter als retour verwerken. Nu is het zo dat wij jouw pakket nog altijd niet terug hebben ontvangen vanuit de vervoerder. Omdat we nu al bijna 3 weken verder zijn, sinds jij besteld had, heb ik opdracht gegeven om een nieuw pakket toe te sturen met de juiste postcode daarop vermeld! Nogmaals excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
23 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

Hier bestel ik nooit meer

Helaas kloppen foto’s niet bij bestelde . Dus 2 x de fout ingegaan . Heb àlles teruggestuurd en willen ze ook nog dat ik dubbel verzendkosten betaal . Op foto zie je die wat nodig heb in mijn hand en de andere kreeg ik . Hier bestel ik nooit meer
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
24 mei 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat de bestelling niet overeen kwam met wat je nodig had! Natuurlijk willen we graag daarmee helpen. Mijn collega heeft afgelopen woensdag contact opgenomen met jou via de mail, maar nog geen reactie mogen ontvangen. Graag zoeken wij uit waarom je tot 2x toe een ander lampje krijgt dan wat je nodig hebt! Zodra wij jouw reactie ontvangen hebben kunnen wij jouw klacht verder in behandeling nemen en je over de resultaten berichten. We hopen snel van je te horen! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is nog steeds niet binnen, volgens DHL is die zelfs nog niet aangeboden terwijl de onderdelen op voorraad zouden zijn. Bestelling #1800691724 (geplaatst op 14 mei 2024 00:19:01 CEST) is dus niet geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
21 mei 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review. Wat vervelend dat je jouw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Er lijkt inderdaad iets mis te zijn gegaan. Ik heb zojuist dan ook opdracht gegeven om een nieuw pakket op te sturen, hiervan krijg je nog een verzendbevestiging. Mocht de oorspronkelijke zending alsnog opduiken, zou je die dan willen weigeren? DHL zorgt dan dat dat pakket weer bij ons terugkomt. Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
5 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
dat leveren wat ik besteld heb
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
6 jun 2024
Goedemorgen, bedankt voor je feedback. Volgens de gegevens uit je bestelling zou je moeten hebben ontvangen wat besteld was, gezien we een retouraanvraag ontvangen hebben waarbij je alleen aangeeft dat het artikel niet past. Er komt nergens een melding dat je iets anders zou hebben ontvangen? Graag willen we dit dan ook controleren, zou je ons een foto van het typeplaatje van je oven kunnen toesturen aan info@fiyo.nl, dan kunnen we onze bevindingen aan je terugkoppelen. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
3 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
de levering was niet conform bestelling en het lukt niet om te ruilen en de goede ring te ontvangen. Ik krijg alleen maar weer een link toegestuurd geen enkele garantie dat het goed is
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
1 dec 2023
Goedemiddag, bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het niet soepel is verlopen met de retouraanvraag dan wel omruilen. Ik ga je mail erbij zoeken en zal dan even de informatie doornemen en hierop reageren. Het artikel hoef je in elk geval niet terug te sturen! Dit betalen we meteen terug. Mijn excuses voor het ongemak. Vriendelijke groet, Susan klantenservice Fiyo
28 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling

Er staat zo weinig informatie over maat

Er staat zo weinig informatie over de exacte afmetingen van het product zodat het bij aankomst helemaal niet past en weer terug gestuurd moet worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
29 sep 2023
Beste , jammer om te horen dat de glasplaat niet past. Bij het produkt zie ik op de website toch de afmetingen staan. Graag willen wij je verder helpen, zou jij het type/modelnummer naar ons kunnen mailen ? Dan proberen wij de juiste voor jouw model te vinden. Groetjes Dimitri.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Waardeloze kwaliteit, vervangend onderdeel was onflexibel en brak bij de 2x sluiten van de diepvrieskast, echt het geld niet waard.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
23 jan 2024
Beste Anni, bedankt voor je review. wat vervelend om te horen dat jij zo ontevreden bent. Ik zal proberen te achterhalen waarom de vergrendeling kapot is gegaan. Ik zie dat het om een origineel Whirlpool onderdeel gaat. Ik heb een mail gestuurd met wat vragen en graag deze mail zo goed mogelijk beantwoorden in de hoop jou goed verder te helpen. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Jammer en duur voor stukjes plastic!

Verkeerde rolletjes en voor dat geld was wel teleurgesteld. Het alternatief komt er niet eens bij in de buurt.
Beoordeling melden
Antwoord van Fiyo.nl
27 mrt 2024
Hallo Jennifer, bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat je niet tevreden bent. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn als na ontvangst het onderdeel tegenvalt. Bedankt dat je ons op de hoogte hebt gebracht. We waarderen je eerlijke mening en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Groetjes Dimitri klantenservice Fiyo.