bikester.nl- Logo - Beoordelingen

bikester.nl

241 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden7.310 beoordelingen in totaal

10 sep 2023
Bikester heeft een goede en snel reagerende klantenservice. Ze denken mee en komen met oplossingen. Het boa systeem van mijn fietsschoen werkte na enige tijd niet naar behoren. Na het contact per mail, heb ik een nieuwe knop toegestuurd gekregen. Dit verhielp echter het probleem toch niet. Een aantal maanden later, werkte het systeem echt niet meer en kon ik de schoenen terugsturen, waarna ik het volledige aankoopbedrag terug heb gekregen. Ongelooflijk klantgerichte en goede service! Dit heb ik nog nergens zo meegemaakt als bij Bikester!

Bikester heeft de fiets snel geleverd. Helaas waren direct twee gebreken duidelijk. De schroefdraad van de pedalen is niet goed ingeboord, waardoor deze niet te bevestigen zijn. Ook is de derailleurbeschermer scheef en met veel geweld vastgeschroefd, waardoor dit metalen onderdeel flink verbogen is. Het meest vervelende is dat ik de klantenservice hier direct na ontvangst over heb aangeschreven, en dat hier na een week nog geen reactie op is.

Beoordelingen voor bikester.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters