Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
28 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
25 april twee servies sets besteld en de volgende ochtend vroeg al in huis.
Wat een vlotte service👍👍.
Zaten ondanks het goede inpakken 3 beschadigde voorwerpen bij, echter is dit snel opgelost als je hier contact over opneemt.
Mocht ik in de toekomst meer serviesgoed nodig hebben kom ik zeker bij jullie terug.
Vlotte verzending, prima service als er iets niet klopt/beschadigd is. En makkelijk benaderbaar, en erg vriendelijk.
In de toekomst bestel ik hier niet meer.
Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen.
Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden.
In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.
In de toekomst bestel ik hier niet meer.
Bij mijn eerste bestelling eerder dit jaar (3 bakplaten) was een van de artikelen die ik besteld had plots niet op voorraad. Het duurde echter 3 maanden voordat deze werd nageleverd zonder tussentijdse updates. Toen ik zelf achter de status van mijn bestelling aan wilde gaan ( ik had niet verwacht ooit nog iets te ontvangen) bleek het super lastig om cookinglife te bereiken. Ook leek de klantenservice (via telefoon) uitbesteed te zijn waardoor ik alleen maar een toezegging kreeg dat het er echt aankwam en er verder niet veel actie kon worden ondernomen.
Na de eerste ver van ideale ervaring besloot ik (nu tot mijn spijt) deze site nog een kans te geven en heb ik weer wat besteld. Vrij snel na de bestelling kreeg ik wederom een mail dat een van de producten niet op voorraad was en dat als ik niet wilde wachten ik op die mail kon reageren dat ik het product niet meer hoefde en dat ik dan zsm mijn geld terug zou ontvangen. Omdat ik dit keer geen zin had om 3 maanden te wachten en de bestelde producten op korte termijn nodig had besloot ik op dit aanbod in te gaan. Een dag nadat ik dit heb aangegeven ontving ik tot mijn verbazing nog een verzendbevestiging. Inmiddels had ik het product al ergens anders besteld en was deze ook onderweg. Tot mijn irritatie kreeg ik in de loop van de week het product dat ik niet meer hoefde te hebben opeens toch bezorgd. Nu ben ik al een week bezig om de retour te regelen maar dit lijkt niet te vlotten. Na een aantal automatisch gegenereerde mails kreeg ik als klap op de vuurpijl een mail terug dat retour voor eigen rekening is.... Nu heb ik een aantal dagen geleden aangegeven dat ik mijn geld zsm terug wil en best eerst het product retour wil sturen maar dat ik dit zeker niet voor eigen rekening ga doen. Tot op heden hier nog geen reactie op mogen ontvangen en ik begin een beetje het vertrouwen te verliezen dat dit nog op korte termijn op een passende manier opgelost gaat worden.
In het kort: Misschien prima prijzen ten opzichte van andere webshops mits alles goed gaat. Maar een drama als er ook maar iets geregeld moet worden als het (aan de kant van cookinglife) fout gaat met een bestelling. In het vervolg spendeer ik wel die extra euro en bestel ik het lekker ergens anders.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
7 nov 2023
Beste Bas, Het spijt ons oprecht om te horen dat je deze ervaring hebt gehad met je bestellingen bij ons. We begrijpen dat dit frustrerend is en willen je verzekeren dat we er alles aan doen om dit op te lossen. We nemen je feedback zeer serieus en betreuren het dat onze communicatie en service niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Het is nooit onze bedoeling geweest je dit ongemak te bezorgen. Wat betreft je huidige bestelling, ik begrijp dat je het product niet meer nodig hebt en wilt retourneren. Als je het product wilt retourneren, kan je dit doen via de volgende link: https://cookinglife.returnless.com/ In je retourformulier, zou je ook foto"s kunnen toevoegen om de staat van het product te laten zien. Ik begrijp dat je niet bereid bent om de retourkosten te betalen, gezien de situatie. We zullen dit met ons team bespreken en proberen een oplossing voor je te vinden. Ik wil je graag vragen om je ordernummer en e-mailadres te verstrekken, zodat we je bestelling kunnen vinden en dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
23 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Cadeau kerst
Ik wilde een cadeau voor kerst bestellen. Omdat ik zeker wilde weten dat ik ‘m voor kerst had koos is voor het ophalen van het pakket op een vestiging. (Nijmegen)
Direct na het bestellen kreeg ik een mailtje dat ze hem daar niet op voorraad hadden, ik kreeg de vraag of ik de bestelling wilde annuleren, hierop heb ik gereageerd dat ik dat niet wilde maar of ze me konden aangeven wat de verwachte levertijd was en of het wellicht mogelijk was om het cadeau bij een andere vestiging op te halen , op dit mailtje heb ik geen reactie gehad.
Enkele dagen later heb ik gebeld met de klantenservice met de vraag ‘en nu?’. Daar heb ik ook aangegeven dat ik het cadeau ook op een andere vestiging kon ophalen, ze gingen voor me uitzoeken wat er gedaan kon worden en ik zou teruggebeld worden. 3 dagen later nog niks gehoord.
Gister heb ik maar weer zelf gebeld met de vraag ‘En nu?’. Daar kreeg ik te horen dat het product op geen enkele locatie op voorraad was en dat ook onbekend was wanneer het artikel weer op voorraad zou zijn. Toen heb ik de bestelling geannuleerd (waar ik overigens geen bevestiging van het gekregen…)
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
28 dec 2023
Beste Wesley, Onze oprechte excuses voor de teleurstelling en het ongemak dat je hebt ervaren bij het bestellen van het cadeau voor kerst. Het spijt ons enorm dat we niet aan je verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat het product niet op tijd beschikbaar was. We begrijpen de frustratie van het niet kunnen leveren van het cadeau voor de feestdagen. Het is zeer spijtig dat we er niet in zijn geslaagd om je tijdig van de benodigde informatie te voorzien en de bestelling correct te annuleren. We willen je laten weten dat we de bestelling nu hebben geannuleerd en het bedrag terug hebben gestort. Onze excuses voor het ontbreken van de bevestiging hiervan. Als we je nog op een andere manier van dienst kunnen zijn of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We streven ernaar om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen en onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
29 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Klantenservice?
Ik heb twee sets van vershoudbakjes besteld, een set van 7 bakjes en een set van 3 bakjes. 10 bakjes in totaal dus. Deze zou ik volgens de order contents moeten ontvangen in twee keer een set van 3 bakjes en twee keer een set van twee bakjes. Echter heb ik 1 set van 3 bakjes ontvangen en drie sets van 2 bakjes. In totaal dus 9 bakjes, 1 te weinig. Hier heb ik telefonisch contact over gehad en de mevrouw aan de lijn gaf tot twee keer toe aan dat ik maar even moest wachten want dat andere bakje kwam dan met een latere levering. Toen ze eindelijk door had dat de bestelling verkeerd ingepakt was gaf ze aan dat ik dan maar een mail moest sturen. Dit heb ik op 19 december gedaan en hier heb ik tot op heden nog geen reactie op. Ik mis een bakje, zo moeilijk lijkt het mij niet om die nog even op te sturen als je een fout maakt.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 dec 2023
Beste Femke, Onze oprechte excuses voor de problemen die zijn ontstaan bij de levering van je vershoudbakjes. Het spijt ons enorm voor het ongemak en de verwarring die dit heeft veroorzaakt. We begrijpen de frustratie volkomen, en het had niet mogen gebeuren dat je een bakje miste in je bestelling. We streven naar een foutloze service en betreuren het dat we in dit geval niet aan die verwachtingen hebben voldaan. Om dit recht te zetten, hebben we direct actie ondernomen. Een nieuwe set vershoudbakjes is inmiddels naar je onderweg als compensatie voor het ontbrekende bakje. Je zou hierover ook een e-mail moeten hebben ontvangen met alle details. Nogmaals onze oprechte verontschuldigingen voor het ongemak. We waarderen je geduld en begrip in deze situatie. Mocht je verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen en ervoor te zorgen dat je een positieve ervaring met ons hebt. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb problemen ivm een aankoop van karaf van Eva Solo, bestelling 51278
Ik heb problemen ivm een aankoop van een karaf van Eva Solo. Ik kreeg direct bericht dat deze niet op voorraad was, en dat ik kon annuleren. Ik heb toen direct geannuleerd. Ik was verbaasd toen later (vorige week woensdag) het bericht kwam, dat hij onderweg was. Donderdag kreeg ik na een vraag van mij over de aangekondigde bezorging van Post.nl, dat ik hem moest weigeren. Het gaat om bestelling 51278. Ik heb nog steeds mijn geld niet terug.
De mailwisseling was steeds met een andere persoon van klantenservice. Het is alsof deze mensen de berichten van hun collega's niet kunnen of willen lezen.
Ik ben behoorlijk boos over de gang van zaken.
Met vriendelijke groet, Carla Speklé
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
19 jan 2024
Beste Carla, Allereerst onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan rondom uw aankoop van de Eva Solo karaf. We begrijpen dat de situatie verwarrend en frustrerend voor u is geweest, en we willen onze excuses aanbieden voor alle verwarring en problemen. We hebben uw annuleringverzoek niet op tijd gezien en we vinden het spijtig te vernemen dat het product toch is verzonden en dat u het advies kreeg om het te weigeren bij bezorging. We begrijpen dat dit tot verdere complicaties heeft geleid. Op dit moment hebben we nog geen bevestiging ontvangen dat het pakket is geretourneerd. Om dit op te helderen, hebben we een onderzoek gestart in samenwerking met onze verzendpartner. We willen u verzekeren dat we er alles aan doen om deze kwestie zo snel mogelijk op te lossen. Daarnaast hebben we u ook een e-mail gestuurd met meer details over de huidige stand van zaken en de stappen die we ondernemen. We begrijpen uw boosheid en waarderen uw geduld terwijl we dit probleem aanpakken. Nogmaals onze excuses voor alle ongemakken en we hopen op uw begrip terwijl we dit voor u oplossen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Besting verloopt moeizaam
Voordat ik bestelde klopte de tekst op de website over verzendkosten niet. Dit zou vanaf 49,95 voor Ned. gratis zijn, maar in mijn winkelmand werden toen wél kosten berekend. Het bleek pas vanaf 59,95 gratis te worden verzonden. Bestelling aangepast en toch besteld....
Nadat ik mijn bestelling geplaatst had kreeg ik binnen 12 min een mail dat het artikel even niet voorradig was en dat ik spoedig een juiste levertijd te horen krijg.
Helaas is het nu al 2 weken stil, er is geen opvolging van mijn bestelling meer gekomen. Het lijkt mij niet dat IK hier achteraan hoef te gaan. Een update over mijn order binnen 2 weken zou niet misstaan.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 nov 2023
Beste Martijn, Bedankt voor jouw review. We vinden het vervelend om te horen dat je jouw bestelling nog niet hebt ontvangen. Onze excuses hiervoor! We hebben je een mail gestuurd om met je tot een oplossing te komen. Graag horen we van je! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
24 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik had een aantal artikelen van Walra besteld. Van te voren nog gebeld om te vragen of ik de artikelen op tijd binnen zou hebben. Het antwoord was; daar kan ik helaas niks over zeggen. En dan krijg je een dag later mail dat er een aantal artikelen niet leverbaar zijn, dat aantal was mijn hele bestelling. Dat betekende dus dat ik alsnog geen cadeau had en eigenlijk ook geen tijd meer had om nog iets te regelen. Als er op de site had gestaan dat het niet leverbaar was of de telefoniste had me dat gezegd dan had ik die tijd nog wel gehad.
Ik baalde hier dus stevig van.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
24 jan 2024
Beste Lia, Hartelijk dank voor het delen van je ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren met betrekking tot de beschikbaarheid van de artikelen. We begrijpen hoe belangrijk het is om op tijd te weten of je bestelling geleverd kan worden, en we betreuren dat we in dit geval niet aan je verwachtingen hebben voldaan. Onze excuses dat de voorraadstatus niet duidelijk gecommuniceerd is, en we nemen je feedback hierover zeer serieus. We hebben je annuleringsverzoek ontvangen en willen je laten weten dat we een terugbetaling in werking hebben gezet. Het spijt ons dat we niet aan je wensen konden voldoen, en we begrijpen de teleurstelling. Als er iets is waarin we je nog verder kunnen assisteren of als je verdere vragen hebt, neem dan alsjeblieft contact met ons op via info@cookinglife.nl. We waarderen je begrip in deze situatie en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om je beter van dienst te zijn. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en dank je wel voor je feedback. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
11 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Geen heldere communicatie.
Antwoord mails met tips ?? Vaag.
Waarom kun je niet chatten(aub geen robot) of nog beter bellen.
Ik had een bestelling gedaan dan krijg je direct een bevestiging. Helaas konden jullie mij geen garantie geven voor de hele bestelling dus heb ik deze na 2 dagen geannuleerd. Maar dan krijg je geen duidelijke bevestiging van de annulering.
Misschien hadden jullie de artikelen wel in een andere kleur maar dat kun je dan niet vragen omdat de je niet even kan bellen of chatten.
Jammer want jullie hebben leuke producten.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
13 dec 2023
Beste Dries, Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat je niet tevreden bent met de communicatie. We streven ernaar om altijd duidelijk te zijn in onze communicatie, dus het is jammer om te horen dat dit niet het geval was. Wat betreft telefonisch contact, je kunt ons bereiken op +31 (0)88 145 14 99. We zijn beschikbaar van maandag t/m vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur. We bieden op dit moment geen live chat aan, maar we nemen je suggestie zeker in overweging. Het is inderdaad zo dat wanneer een product niet op voorraad is, we geen garantie kunnen geven over de levering. Gelukkig is je gehele bestelling inmiddels voorradig en verzonden :) Wat betreft de beschikbaarheid van andere kleuren, we proberen altijd de meest actuele voorraadinformatie op onze website te tonen. Mocht je vragen hebben over de beschikbaarheid van bepaalde producten, dan kun je altijd contact met ons opnemen. We waarderen je feedback en zullen deze gebruiken om onze diensten te verbeteren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
19 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Niets voorradig, geld nog steeds niet terug
Bestelling geplaatst voor Riedel glazen, 12 stuks in totaal en deze direct betaald, kreeg nog geen twee minuten later een mailtje met de mededeling dat niets op voorraad is. Ik heb gevraagd om een terugbetaling, geen reactie, drie keer gebeld, telkens werd er gedaan alsof ze nergens van wisten. Gevraagd om bevestiging van annulering, niet gekregen en wordt, ondanks belofte, ook niet teruggebeld. Snap niet wat hier aan de hand is, was in de veronderstelling dat ik met een betrouwbare partij te maken had.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
19 dec 2023
Beste Sanne, Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring hebt! Excuses voor het ongemak. Je bestelling voor de Riedel glazen is inderdaad geannuleerd omdat de producten niet op voorraad waren. We hebben je een mail gestuurd om je verder te informeren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
14 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
De pannetjes die ik besteld had bleken niet leverbaar. Na betaling kreeg ik las te horen dat ze niet voorradig waren. Dat was vorige week. Ik heb nu nog mijn geld niet terug.
Daarna bestelde ik bij Woldring dezelfde pannetjes. Hier gebeurde hetzelfde. Ook hiervan nog geen geld terug gehad. Twee maal dik 50 euro.
Deze twee bedrijven zijn dus
Van dezelfde eigenaar. Hier ga ik nooit meer iets bestellen.
Laat op de website meteen weten of iets voorradig is, dat is wel zo prettig voor de klanten
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
16 dec 2023
Beste Hanny, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet voorradig hebben van de pannetjes die je besteld had. We begrijpen je frustratie en betreuren het dat dit twee keer is gebeurd. We hebben je e-mails ontvangen en ons team heeft actie ondernomen. Beide orders zijn geannuleerd en we hebben de terugbetalingen in werking gezet. Het spijt ons dat dit niet op tijd is gebeurd en dat dit tot ongemak heeft geleid. We begrijpen het belang van transparantie met betrekking tot voorraadinformatie en zullen ons best doen om dit te verbeteren. Het is onze intentie om onze klanten altijd duidelijkheid te bieden over de beschikbaarheid van producten. Nogmaals onze oprechte excuses voor de teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. We waarderen je feedback en als er nog andere vragen zijn of als we nog iets anders kunnen doen om te helpen, laat het ons alsjeblieft weten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
16 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Spullen werden niet geleverd. Zelf achter alles aan gegaan, 1 item was niet op voorraad meer, ze zouden de andere twee gaan opsturen. En dan later het andere item als deze weer op voorraad zou zijn.
Helaas kregen wij niets toegezonden, daarop gevraagd om geld retour. Hier ook wederom geen reactie mogen ontvangen. Daarop gaan bellen en uiteindelijk mijn geld terug ontvangen. Helaas heeft Cookinglife niet waar kunnen maken om ons een goed gevoel te geven.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 nov 2023
Beste Michael, Bedankt voor het delen van jouw ervaring en onze oprechte excuses voor de teleurstelling die je hebt ervaren. Het spijt ons echt dat we niet aan jouw verwachtingen hebben kunnen voldoen. We begrijpen de frustratie van het wachten op de bestelling en het moeten navragen van de status. Het is absoluut niet onze bedoeling geweest om je deze ervaring te bezorgen. We zullen ons uiterste best doen om onze voorraadstatus accurater te tonen op onze website en ons proces te verbeteren, zodat dit soort situaties vermeden kunnen worden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat je hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had twee producten besteld. Vlak na de bestelling kreeg ik een bericht dat 1 van de 2 producten niet op voorraad is (waarom valt het dan nog wel te bestellen?) dus dat die later nageleverd zal worden. Twee dagen later krijg ik een mail dat beide producten niet op voorraad zijn. Klantenservice reageert slecht tot niet op mailwisseling en ik wacht na een week nog steeds op de confirmatie van mijn annulering. Geen aanrader!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
20 nov 2023
Beste Maurice, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet leveren van de artikelen die niet op voorraad bleken te zijn. We hebben de order geannuleerd en onmiddellijk een terugbetaling in werking gezet. Je hebt hierover nu een e-mail ontvangen om dit te bevestigen. We begrijpen hoe teleurstellend dit voor je moet zijn geweest en we doen ons uiterste best om dit recht te zetten. Om toekomstige problemen te voorkomen, zullen we ons nog strikter richten op het bijhouden van onze voorraadstatus om dit soort situaties te voorkomen. Als je nog verdere vragen hebt of als we ergens mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen je in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Willens en wetens ingebreke
5 febr. order geplaatst en betaald. Ca. 25 min later mail ontvangen: artikel niet op voorraad, krijg bericht zodra nieuwe leverdatum bekend is. Artikel was afgeprijsd, niet duidelijk of bij de latere levering dezelfde prijs geldt.
6 febr. gemaild en gebeld omdat artikel nog NIET op website als "niet op voorraad" vermeld stond en nog steeds besteld en betaald kon worden. Slechte zaak, dus bestelli
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
17 feb 2024
Beste Kim,
We begrijpen je frustratie en willen je verzekeren dat we dit serieus nemen. Het spijt ons zeer voor het ongemak dat je hebt ervaren met je bestelling en de afhandeling daarvan. Dit is absoluut niet de service die we nastreven.
Wij hanteren een wettelijk terugbetalingstermijn van 10 dagen voor een terugbetaling, hierin kunnen wij het proces helaas niet versnellen. Ik zie dat de terugbetaling op 12 februari, 7 dagen na jouw bestelling, is verwerkt en terugbetaald.
Nogmaals onze excuses voor het ongemak. Als er nog iets is waar ik je mee kan helpen of als je verdere vragen hebt, aarzel dan niet om contact met me op te nemen!
Met vriendelijke groet,
Team Cookinglife
28 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Slechte informatie op de site.
Op de site staat dat je een opmerking kan toevoegen voordat je gaat afrekenen bij een cadeaubon, dit is echter niet het geval, dus verkeerd bezorgd.
Klantenservice gebeld en die wist niet wat er mee te moeten, uiteindelijk na 3 dagen zelf het initiatief genomen om aan te geven dat ik ook naar de winkel kon komen, toen in de winkel was het binnen 5 minuten geregeld…
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Anouk, Wat vervelend om te horen dat je ervaring met ons niet naar wens was. We doen ons uiterste best om correcte informatie op onze website te plaatsen en onze klantenservice zo behulpzaam mogelijk te maken. Echter, het lijkt erop dat we in jouw geval tekort zijn geschoten. Bedankt voor je feedback, we nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren. Het is goed om te horen dat het uiteindelijk in de winkel wel snel voor je is opgelost. We hopen dat je desondanks nog steeds van je aankopen geniet. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
13 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
geannuleerd product toch geleverd. retourneren tegen eigen kosten
mijn bestelde product zou op voorraad zijn. via een email meldde men mij dat dit toch niet het geval was, met uitstel van levering als gevolg. per kerende post geannuleerd, want ik kon er niet op wachten. geen reactie. email hestuurd: geen reactie. retourneren mag alleen tegen eigen kosten. hier bezwaar tegen gemaakt: geen reactie. wat is dit voor een tent? mij ziet men er niet meer terug.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
16 dec 2023
Beste Rein, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het niet tijdig reageren op je annuleringsverzoek en de daaropvolgende communicatie. Dit is niet het niveau van service dat we nastreven en we betreuren het ten zeerste dat je deze ervaring hebt gehad. We begrijpen de frustratie vanwege de onjuiste voorraadinformatie en de gevolgen daarvan voor de levering van je bestelling. Als tegemoetkoming voor onze fout willen we graag de retourzending voor je regelen op onze kosten. Om dit zo soepel mogelijk te maken, hebben we je zojuist een e-mail gestuurd met een gratis retourlabel, zodat je het product zonder extra kosten kunt retourneren. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en de vertraging in onze reactie. We waarderen je feedback enorm en we hopen dat we je vertrouwen in onze service kunnen herstellen. Als er nog verdere vragen zijn of als we iets anders voor je kunnen doen, neem dan alsjeblieft contact met ons op. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
28 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Cookinglife: nooit meer!
Een voorradig artikel besteld, maar bleek er toch niet te zijn. Bestelling geannuleerd, tien dagen gewacht op mijn geld ... niets. Gebeld en toen bleek het niet geannuleerd te zijn. Terug wachten op een terugbetaling. Net ontdekt dat ze 22,99 euro terugstortten i.p.v. 224,99 euro, dat is 202 euro te weinig! Terug gebeld, terug flauwe excuses en nog meer wachten. Tip: koop hier niet!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 dec 2023
Beste Veke, Het spijt ons enorm om te horen over de vele problemen die zijn ontstaan tijdens het verwerken van je bestelling. We bieden onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken en frustraties die je hebt ervaren. We begrijpen volledig je teleurstelling en frustratie. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. We hebben jouw situatie onmiddellijk doorgezet naar onze financiële afdeling voor een snelle oplossing. Ze zijn op de hoogte van de fout en werken er met spoed aan om het resterende bedrag zo snel mogelijk terug te betalen op de door jou gebruikte betaalmethode. We streven ernaar om dit zo spoedig mogelijk recht te zetten. We begrijpen dat dit een enorme bron van frustratie voor je is geweest en we bieden nogmaals onze oprechte verontschuldigingen aan voor alle ongemakken. Mocht je nog verdere vragen hebben of als er iets is wat we kunnen doen om het goed te maken, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We staan klaar om te assisteren en willen er alles aan doen om je vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
18 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Waardeloze service. Bestelling geplaatst, diezelfde dag nog een mail gekregen dat de producten mogelijk een langere levertijd hadden, als ik dit wilde annuleren moest ik zo spoedig mogelijk op de mail reageren. Dit dan ook gedaan. Vervolgens dagen niks meer vernomen ondanks meermaals gemaild. Tot op heden: géén producten en ook mijn geld NIET retour. Zeer slechte service en webshop!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
22 dec 2023
Beste Melissa, Wat vervelend om te horen dat je niet tevreden bent met onze service. Dat is zeker niet de ervaring die we je willen geven. Ik zie in ons systeem dat je bestelling inderdaad een langere levertijd had en dat je ervoor gekozen hebt om de bestelling te annuleren. Het spijt ons dat je hierover niet duidelijk bent geïnformeerd. Gelukkig heb je in de tussentijd de terugbetaling al mogen ontvangen. Onze excuses voor het opgelopen ongemak, wij wensen je fijne feestdagen toe! Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
9 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Na enkele goede ervaringen nu een slechte
Na enkele goede ervaringen nu een hele slechte. Bestelde producten blijken helemaal niet op voorraad. De telefonische klantenservice heeft een slechte verbinding en de dame spreekt met een dermate sterk accent dat het gesprek nauwelijks te volgen is. Ze stelt irrelevante vragen, zet je een paar keer in de wacht en verwijt mij dat ik de order niet gewoon zelf heb geannuleerd.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
11 dec 2023
Beste Kees, Onze oprechte verontschuldigingen voor de teleurstellende ervaring die u heeft gehad met onze service. Dit is zeker niet de norm die we streven na te leven. We begrijpen de frustratie die is ontstaan door het niet op voorraad zijn van de bestelde producten en de moeilijkheden met onze klantenservice. Dit hoort niet zo te zijn en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Om deze kwestie op te lossen, hebben we zojuist een mail gestuurd met een update over de status van uw order en enkele mogelijke oplossingen. We willen heel graag van u horen om te verzekeren dat we de gepaste stappen zetten om dit recht te zetten en uw vertrouwen terug te winnen. Nogmaals, onze excuses voor het ongemak en de moeilijkheden die u heeft ondervonden. We staan klaar om elke verdere hulp te bieden en hopen op een kans om deze situatie recht te zetten. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
20 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Je denkt een product te bestellen wat op voorraad is(producten die niet op voorraad zijn daar staat het bij) vervolgens betaal je en binnen een uur een e-mail dat het niet geleverd kan worden(dat weten ze heel snel) maar vervolgens moet je 10 dagen wachten voordat geld teruggestort is..( nu dag 7 en nog niets terug)..schandalig..nooit meer iets bestellen hier!
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
23 dec 2023
Beste Simone, Allereerst wil ik je bedanken voor je feedback, die zeer gewaardeerd wordt. Wij hebben je zojuist via de mail geïnformeerd over de huidige status van de terugbetaling. Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij dit graag! Wij wensen je alvast fijne feestdagen!🎄 Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
Het produkt is voor lange tijd niet leverbaar. Dit is pas gecommuniceerd toen ik zelf ging navragen hoe lang het nog ging duren voor levering want ik wachtte al 7 dagen en op site stond 2-3 dagen.
Nu wacht ik op teruggave van geld, dus ik vind: na bestelling aangeven wat de echte levering is of niet voorradig en snellere retour gave van het geld.
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
29 jan 2024
Beste Ciska, Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We begrijpen dat het frustrerend is om langer te moeten wachten dan verwacht. Het is niet onze bedoeling om onze klanten in het ongewisse te laten en we streven ernaar om altijd de meest actuele leveringsinformatie te geven. Wat betreft de terugbetaling, volgens ons systeem is het aankoop bedrag op 26/01 teruggestort op jouw rekening. We waarderen je feedback en zullen deze zeker meenemen in onze voortdurende inspanningen om onze dienstverlening te verbeteren. Als je nog andere vragen of opmerkingen hebt, horen we dat graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife
5 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Duurt lang
Ik heb 27 december besteld, tot heden niks gehoord of ontvangen?
Alleen dat druk was even geduld moest hebben. Is nu week en 3 dagen geleden. Volgende dag geleverd klopt niks van. Tweede keer dat ik wat bestel hier. Deel 1 is nooit verzonden 14 dagen moeten wachten tot het geld eens terug was
Beoordeling melden
Antwoord van cookinglife.nl
6 jan 2024
Beste Karlijn, Bedankt voor je bericht en sorry voor het ongemak. Ik zie inderdaad dat jouw bestelling op 27 december is geplaatst en nog niet verzonden is. Dit is absoluut niet de service die we willen bieden. Via de mail hebben wij je geïnformeerd over de status van je bestelling! Mocht je verdere vragen hebben vernemen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Cookinglife