bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

727 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.191 beoordelingen in totaal

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

5 jul 2024
Ik heb na 3 dagen gebeld waar mn bestelling bleef, daar werd mij verteld dat de slippers op voorraad waren en dat ze betaald zojn. Vervolgens zijn ze het gaan uitzoeken waar het probleem zat, en kreeg na een half een mail dat ze er niet meer waren en dat ik mn geld terugkrijg. Een slechte zaak😔tis dat ik na 3 dagen contact heb gezocht anders had ik nu nog niks geweten waarschijnlijk. Dussss eens maar nooit meer

Beoordelingen voor bartogi.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters