stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com

2.103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.528 beoordelingen in totaal

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

1 aug 2024
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.

Beoordelingen voor stateofart.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters