Stateofart.com- Logo - Beoordelingen

Stateofart.com
Beoordelingen:

2.225 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden12.792 beoordelingen in totaal  

4,70
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Koop al jaren mooie herenkleding bij State of Art in Den Bosch. Prachtige, grote winkel. Veel keus en steeds prettig geholpen. Hoger prijsniveau en zeker ook een hoger kwaliteitsniveau. Had nu via de webshop een mooi overhemd in "mijn" maat gekocht. Mouwen bleken toch te lang (of de armen waren te kort). Retourneren via de post vind ik zo'n gedoe. Daarom naar de (kleinere) State of Art winkel op De Demer in Eindhoven, waar ik woon, gegaan om overhemd te ruilen en wat rond te kijken. Zeer goed geholpen! Administratieve rompslomp snel geregeld. Juiste maat was aanwezig.Daarnaast nog veel mooie overhemden, truien, jassen etc. gezien. Veel keus en alles was goed op elkaar afgestemd. De shopmanager verdient alle lof voor de manier waarop hij mij heeft geholpen. Vriendelijk, betrokken, snel in de administratieve zaken en rustig, deskundig en niet-pushend bij het adviseren. Zo kom je ze niet vaak meer tegen. Bedankt voor de leuke shopervaring! Ik loop zeker nog een keer binnen.

Meest relevante negatieve beoordeling

1 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Deze winkel beheert de webshop. Ik had vier overhemden gekocht van dezelfde maat die eerder perfect paste, maar deze keer klopte de maat niet, dus wilde ik ze terugsturen. Helaas zijn de retourkosten voor rekening van de klant, en het terugsturen van de niet-passende overhemden bleek nogal een gedoe. Ik heb gebeld naar +31 544 39 22 33 en in eerste instantie zeiden ze dat ik de artikelen in een winkel kon terugbrengen. Ik ben naar een winkel gegaan, maar daar wisten ze van niets en konden ze het pakketje niet aannemen. Als je het retourbeleid op de website bekijkt, staat er dat retourneren in de winkel wel kan. De Van Uffelen-winkel die verschijnt wanneer je kijkt bij ‘retourneren’ (dit is de dichtstbijzijnde winkel) vertelde me echter dat ze hier nog nooit van hadden gehoord. Ze legden uit dat ze een shop-in-shop zijn en daarom geen retouren kunnen accepteren. Dit zou duidelijk op de website vermeld moeten worden. Hierdoor moest ik alsnog retourkosten betalen, terwijl gesuggereerd werd dat ik de artikelen zonder kosten in de winkel kon terugbrengen. Vervolgens volgde ik heel nauwkeurig de instructies voor het terugsturen, maar toen kreeg ik de melding dat de streepjescode niet werd herkend of was verlopen. Het scannen van de code werkte niet, en ook het handmatig invoeren van de code ging mis. We moesten betalen voor het terugsturen en hebben voor de zekerheid ook nog een verzekering hiervoor afgesloten. Dus ik belde nog een keer, en toen kreeg ik te horen dat ik maar een e-mail moest sturen omdat de klantenservice die dag vanuit huis werkte. Wat een gedoe! Het is nog niet gelukt. Ik wacht nog steeds op antwoord van de klantenservice.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Stateofart.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
28 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling was 4 boxershorts, na een aantal dagen kreeg ik een retour bevestiging zonder dat ik iets retour had gestuurd en daarna kreeg ik pas een mail dat er 1 item niet op voorraad meer was. De overige 3 items kwamen in 3! verschillende zendingen. De kwaliteit van de kleding holt ook achteruit, ik ben benieuwd hoe lang state of art nog overeind blijft.
Beoordeling melden
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heeft te maken met de kortingsvoucher die wordt op een hele vreemde wijze verwerkt. Als je 2 artikelen koopt wordt de voucher bij 1 artikel in mindering gebracht en als je deze retourneert wordt de korting niet bij het andere artikel verrekend, heel raar. Dus is de voucher vervallen. Sorry heel slecht
Beoordeling melden
3 okt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Lang wachten op bestelling, zonder geïnformeerd te worden

Je krijgt geen enkele update over dr status van de bestelling. Zit nu al ruim een week te wachten. In vergelijking met de kwaliteit van de kleding schiet de service echt zwaar te kort.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Kortingsvoucher

Ik heb gemaild om te vragen hoe mijn kortingsvoucher in te wisselen. Nooit antwoord op ontvangen, en ik zag geen mogelijkheid om dat te verwerken bij de bestelling
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
11 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Helaas hebben wij geen email van u mogen ontvangen. U mag de vraag sturen naar contact@stateofart.com Onze collega's van de klantenservice zullen u uitleggen hoe u de voucher kunt verzilveren op uw bestelling.
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Kwaliteit gaat elk jaar achteruit en de prijzen alleen maar omhoog. Verhouding is volledig zoek.
Beoordeling melden
15 sep 2024
 Geverifieerde beoordeling
Regular fit besteld. Kreeg een slimfit. Valt superkrap, terwijl dezelfde polo die ik kocht in een echte winkel, maar andere kleur, wel goed viel. Zelfde maat notabene.
Beoordeling melden
29 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Een polo besteld in Large, kreeg small geleverd
Beoordeling melden
14 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
2x polo 1x hemd besteld, een polo naar 2dagen geleverd maar verkeerde kleur. Is verder geen probleem,nu 8 dagen verder ik zit nog steeds te wachten op mijn andere bestelling? En dat begint wel een probleem te worden ivm vakantie!
Beoordeling melden
AG
7 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
bericht geven wanneer alles klaar ligt ipv gedeelte. Naderhand telefonisch contact dat zaken niet meer op voorraad zijn. Geld wordt terug gestort en 2 dagen naderhand een mail dat de zaken klaar liggen.... Gaat niet helemaal goed
Beoordeling melden
31 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

De bestelling in 3 leveringen verdeeld

De bestelling op 24/7 geplaatst, inmiddels 3 van de 4 bestelde producten in 2 leveringen ontvangen, levering van het vierde product moet nog volgen, leveringsdatum nog niet bekend! Dus 3 x naar aflever locatie moeten gaan.
Beoordeling melden
6 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Hallo, ik heb 30 juli een bestelling geplaatst dit kon 2-3 dagen duren eer het verzonden zou worden ivm drukte. Tot nu toe heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen
Beoordeling melden
JR
JGM R.
Overasselt
24 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Weinig vernieuwend.

Weinig vernieuwend; blijven hangen in dezelfde kleding ( modellen/ dessins) als voorgaande jaren, jammer!
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
29 jul 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te horen dat de collecties u minder aanspreken op het moment. Wij zullen uw feedback doorgeven aan de afdeling styling en inkoop.
11 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een deellevering gekregen( 1 van 5) en daarna helemaal niets meer gehoord.
Beoordeling melden
21 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Logistiek moet veel beter en met name sneller
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
29 jul 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. In het sale seizoen doen wij ons uiterste best alle bestellingen zo spoedig mogelijk te verzenden. Echter door de drukte kan het voorkomen dat er wat vertraging ontstaat. Onze excuses daarvoor!
3 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verzending duurde erg lang
Beoordeling melden
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
State of Art kiest voor DHL. Nu moet ik mijn bestelling ophalen in zo’n pakketkast, terwijl ik het liever ophaal bij een servicepunt. Volgens uw klantenservice kon ik dat wijzigen als de bestelling aangemeld is bij DHL. Dat kan dus niet!!! Foute informatie. Bij de pakketkast heb ik tien minuten lopen “kloten” ,voordat ik het artikel uit die kast kreeg. Ik pas vanaf nu om digitaal te bestellen bij State of Art.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
2 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat het afhalen van uw pakket moeizaam verliep. Bij het plaatsen van een bestelling kunt u zelf een DHL servicepunt kiezen, dit kan een servicepunt zijn maar ook een pakketautomaat. Wij adviseren u voor een volgende bestelling te kiezen voor een fysiek servicepunt zodat u niet nogmaals tegen hetzelfde probleem aanloopt.
DB
Dinie B.
Warnsveld
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een week geleden een winterjas besteld. Die is er nog steeds niet. Ik heb aangegeven dat ik Henk in de winkel ophaal. Daar heb ik spijt van. Als ik hem thuis had laten komen was er er al lang geweest.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
11 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te lezen dat de verzending langer duurt dan verwacht. Volgends de gegevens zou het pakket vandaag geleverd zijn op het door u gekozen afhaalpunt. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
HP
Harry P.
Enkhuizen
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik koop al jaren kleding bij jullie met het spaarsysteem maar volgens mij levert het niets op. Waar spaar ik voor?
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
14 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Sinds dit jaar hebben wij het Loyalty programma geïntroduceerd voor onze klanten en spaar je nu daadwerkelijk voor gift vouchers. In voorgaande jaren kon u zich registreren als member en kon u doormiddel van een account uw orderhistorie bekijken enzovoorts. Mochten er nog vragen zijn over het loyalty programma dan kan u deze terug vinden via onderstaande link op onze website. https://www.stateofart.com/nl/loyalty
21 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelling is ergens blijven hangen in het systeem zodat mijn bestelling niet werd verstuurd.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
27 dec 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat er iets fout gegaan rondom uw bestelling. Wij gaan er van uit dat onze collega's van de klantenservice u hebben voorzien van een passende reactie. Onze excuses voor het ongemak!
2 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Andere partner nemen qua bezorging. Het duurde bijna 1 week voordat ik de bestelling kreeg.
Beoordeling melden
Antwoord van Stateofart.com
5 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u zo lang op uw bestelling hebt moeten wachten, onze excuses daarvoor. Wij willen u ondanks dat, toch veel plezier wensen met uw aankoop.