Aangezien mijn cpap-masker stuk was bij jullie een nieuw besteld. Mede omdat jullie een levertijd van 1à2werkdagen aangeven voor Belgie. Ik heb vrijdagochtend besteld nu zijn we dinsdagavond en krijg ik een email van dpd dat mijn bestelling vertraging heeft opgelopen. Ze geven aan dat ze hun best gaan doen om zo snel mogelijk te leveren. Maar wat betekend dat? Morgen? Of binnen week? Binnen een we
Masker is goed, alleen de verzending met DPD is niet zo betrouwbaar, omdat ik niet zonder dit masker kan heb ik 1 dag langer moeten wachten dan normaal.
Beoordeling melden
5 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Goede prijs kwaliteit verhouding
Beoordeling melden
24 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
alles ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Oxigo
24 aug 2024
Goed te horen, bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, het Oxigo team
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
1 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
26 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Heel fijn geholpen en goed advies gekregen, pakje super verzorgd, wij zijn zeer tevreden .
prima volgens afspraak en op tijd, jammer , geen factuur ontvangen per mail, wel nodig voor verzekeraar.
Beoordeling melden
Antwoord van Oxigo
24 jun 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Na ontvangst van de betaling wordt de factuur gegenereerd en per email toegestuurd vanuit ons systeem, wellicht is hij in uw spamfolder terecht gekomen. Onze klantenservice heeft hem zojuist alsnog toegestuurd. Met vriendelijke groet, het Oxigo team
11 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Bestelling voor cpap masker
Heb mijn bestelling correct en snel ontvangen. Top?