Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.519 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.502 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

31 mei 2024
30 mei 2024
30 mei 2024
20 jun 2024
Comair kammen gekocht omdat deze altijd zachte tanden hebben. Nu zijn de tanden heel erg scherp! Jammer en zonde van het geld.. Bezorging ging overigens prima.
Antwoord van Haarshop.nl
27 jun 2024
Beste Vera, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat de kammen niet voldoen aan jouw verwachting. De kammen van dit merk hebben niet altijd zachte tanden, er zijn een hele hoop modellen. Wanneer je hierover twijfelt kan je het beste even van tevoren met onze klantenservice bellen, zij kunnen jou dan een passend advies geven. Het is uiteraard ook mogelijk om de kammen binnen 14 dagen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind je op onze website www.haarshop.nl/retourneren. Groet, Haarshop.nl
5 jun 2024
Antwoord van Haarshop.nl
6 jun 2024
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Haarshop.nl
20 jan 2024
TV
Theo v.
Hellevoetsluis
2 nov 2023

Minder leuke ervaring Haarshop actie

Dit keer toch een niet zo leuke ervaring. Op 23 oktober wordt er een actie gehouden vanwege het 20 jarig bestaan van de Haarshop. 20% korting op Sebastian producten en een gratis travelsize Potion9 van Sebastian. Al jaren bestel ik bij de Haarshop en ben eigenlijk nooit teleurgesteld. Als ik het pakje bezorgd krijg ontbreek de travelsize Potion9, dus gelijk gebeld. Ja, de actie was zolang de voorraad strekt op=op. De actie liep maar 1 dag, dus hoe hoe groot is dan die voorraad van het gratis artikel en hoe snel moet je dan zijn om er voor in aanmerking te komen. Bij zo'n actie verwacht je toch dat er ruim voorraad van het artikel is. Er werd gezegd het artikel is ook niet meer leverbaar op dit moment, terwijl op de site het gewoon te bestellen was. Ik vond dit echt een domper.
BM
30 dec 2023
Snelle levering. Correcte en snelle levering. Producten waren ook goedkoper dan op andere websites. Met de feestdagen, zou een klein staaltje als extra’tje wel leuk geweest zijn :).
29 mei 2024

De site zelf is af en toe verwarrend, goede communicatie

De site zelf is af en toe verwarrend, de tekst loopt door elkaar, bijvoorbeeld bij het verlanglijstje. Scroll je verder naar beneden dan pas ben je bij het verlanglijstje. Contact gehad met Haarshop en zij zouden het met hun ICT afdeling opnemen. Verder goede communicatie, vlotte levering
20 mei 2024

Snelle service!

Mijn pakketje zondag avond besteld. Later op de avond kreeg ik al een mailtje dat mijn bestelling werd verzonden. De volgende dag in de middag heb ik het thuis al ontvangen. Zeer snelle service. Ook altijd voldoende uitleg op jullie website voor het gebruik van allerlei producten!
11 nov 2023
De snelle levering en terugstorten van retour. Jammer, door mijn eigen foute bestelling dat ik het niet kon omruilen, maar voor ruim € 7,00 het pakket terug heb gestuurd. Had wel gelezen dat die kosten voor jezelf zijn, maar zoveel had ik niet verwacht. Maar toch zeer tevreden.

Snelle verzending, retourneren is minder

Snelle verzending, nette informatie en goede producten alleen retourzending is wat lastiger. Terugsturen is voor eigen rekening en daarbij moet je zelf een formulier gaan uitprinten. Daardoor is het niet echt aantrekkelijk om een verkeerd besteld product te retourneren.
10 feb 2024
Helaas niet de belofte waargemaakt: bestellen en de volgende dag geleverd. Pas na een dag geleverd. Waar de oorzaak lag, is niet bekend. Maar verder precies hetzelfde product als van jaren geleden. Kon zodoende gebruik maken van dezelfde gaten om te bevestigen.
17 feb 2024

Bestelling snel en correct

De bestelling is snel en correct afgehandeld. Ik zou wat meer keuze willen hebben in het moment van bezorging. Bijvoorbeeld dat je voor een dag later kan kiezen. En ik zou het prettig vinden als er meer aandacht is voor duurzame keuzes.
28 apr 2024
De bestelde producten waren snel in huis. Ook het advies aan de telefoon was fijn. Ik kan alleen op mijn mobiel maar ik via de pc mijn verlanglijst niet leeg maken. Dat is vervelend, er staan producten in die ik daar niet wil hebben..
Heb al veel gekocht bij haarshop. Nl Altijd tevreden, hier en daar wat producten bij waar ik spijt van heb ze te hebben gekocht. Dit is niet naar haarshop toe gericht. Niet alles kan werken voor iedereen. Voor de rest toppie!
2 mei 2024
Ik moest langer wachten op een product dan was beloofd. Maar kreeg het geld retour en het andere artikel werd snel alsnog toegezonden, dus heel fijn dat dat snel geregeld werd. Ook een nette mail voorafgaand gekregen

Snel en Goed

Artikelen worden altijd snel en goed geleverd. (bijv. in geval van een kapotte föhn héél fijn!) Ik vind de website niet altijd even duidelijk om de producten die ik wil kopen te vinden, dat kost mij iets meer tijd.
Niet meer de avond bezorging laten doen voor een euro extra. Ik was thuis en men kon het niet leveren. Heb het de andere dag bij een service punt kunnen afhalen. Zet dit niet neer als je het niet waar kan maken.

goede prijs-kwaliteit, snelle levering, duurzaamheid verzending is een verbeterpuntje

Goede prijskwaliteitsverhouding voor wegwerpschorten, super snel geleverd. Helaas zat een hele platte verpakking in een enorm grote doos met veel luchtzakken. Hier valt te verbeteren op het punt duurzaamheid.