Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.519 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden29.502 beoordelingen in totaal

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

1 nov 2023
Het geschenkbeleid is misleidend. Er wordt een cadeau aangeboden maar je krijgt het niet. Op de website staat niet vermeld op=op. Wel in de algemene voorwaarden maar daar staat ook dat als de gift in je winkelwagen verschijnt, deze op voorraad is. Je krijgt ook geen bericht; ze sturen het gewoon niet mee en je moet zelf informeren waarom je het niet krijgt. Dagen later wordt het cadeau nog steeds aangeboden en verschijnt in je winkelwagen. Heel slechte service.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

19 okt 2023
Zeer snelle levering, goede communicatie. Enkel hun retourbeleid is heel onpraktisch ivg met anderen waar je gemakkelijk met retouricket gratis kunt retourneren, is het retourbeleid hier geen aanrader.
RV
Rika V.
Oostkamp
De verzending is niet vlot verlopen. PostNL had een bericht gestuurd dat het pakje geleverd was, Niet gevonden. Bleek dat mijn pakje in een afhaalpunt was gedumpt. Dit kreeg ik later in een bericht
22 nov 2023
Ik vind het een goed product zolang je kruin wat kalend is. Bij teveel kaalheid zal het naar mijn mening weinig helpen. Ik ben nu tevreden met het resultaat. Groetjes Mia van den Beuken.
28 mei 2024

Snelle levering en een vast assortiment

Snelle en nette levering. Ik bestel bij de haarshop al jaren hetzelfde artikel en ben erg blij dat deze nog steeds in hun assortiment zit. Hopelijk blijft dat ook zo.

Beschadigde Levering

3 van mijn haar producten kwamen beschadigd aan, maar na een belletje werd alles geregeld en de volgende dag weer in huis, alleen op een verkeerd huisnummer bezorgd !!
24 dec 2023
Goede betaalbare producten. Alleen jammer dat er geadverteerd wordt met vandaag besteld morgen in huis, is na al mijn bestellingen mischien 2 keer echt gebeurt
Snelle bezorging De volgende dag werd het bezorgd. Echter was een product geopend en was deze half open bezorgd. Anders was het 5 sterren geweest
27 mei 2024
De verzendtijd correct vermelden. Het is er niet de volgende dag, maar de dag erna. Dat maakt niet uit, maar adverteer er dan niet mee.
1 nov 2023

Overzichtelijk en gebruikersvriendelijke website

Duidelijke en overzichtelijke website, producten worden snel geleverd. Verpakking mag duurzamer. Opvulling doos(je) is van plastic.
28 jan 2024
Snelle levering. Één verpakking shampoo was open gelukkig niet zoveel eruit gelopen maar toch misschien beter verpakken.
14 nov 2023
De bezorging. Nu moest ik het ophalen bij een post nl omdat ik op mijn werk was. Mag ook bij de buren afgeleverd worden.
ZV
Zita v.
Nootdorp
29 apr 2024
Bestelling snel binnen. Het enige kleine minpuntje is de grootte van de verpakking. Het kon ook in een kleinere doos:-)
Zeer snelle service. Ben benieuwd of dat in de toekomst ook nog blijft en schappelijke prijzen voor sommige producten.
31 dec 2023
Snelle levering. Wat moet beter: geef mij als trouwe Mediceuticals gebruiker weer eens een kortingscode hiervoor.
Haarshop is altijd snel en goed m.b.t. leveren, maar het inloggen met het wachtwoord levert altijd problemen op.
Snelle levering, alleen was de eventuele korting niet duidelijk. Maar met een directe chat was het snel opgelost
19 okt 2023
Snelle levering en de prijs is ook te doen . Alleen jammer dat jullie niet de 500 ml bussen hadden van product.
alles was eigenlijk wel goed alleen de bezorging werd heel de tijd uitgesteld dus dat had wat sneller gemogen
MV
Marieke V.
Eindhoven
23 dec 2023
Bestelling gedeeltelijk geleverd, week later volgt de rest nog steeds niet. Communicatie hierover kan beter
27 jan 2024

Beloning trouwe klanten

Prima levering. Persoonlijke aanbiedingen of iets van spaarpunten om de akties wat meer kracht te geven.