Lucardi.nl- Logo - Beoordelingen

Lucardi.nl

18.127 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden72.754 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi.nl

6 jun 2024

Vingerafdruk armband.

Ik heb bij Lucardi een armband voor mijn vriend besteld. Ik heb gekozen voor de leren armband met vinger afdruk en mijn eigen naam gegraveerd. Het was heel makkelijk op de foto up te loaden en mijn naam in te vullen. Vervolgens, bij de bestelpagina, stond er heel fijn samengevat hoe het eruit kwam te zien en of ik nog een cadeau verpakking erbij wou. Ik kreeg duidelijk gemaakt dat bij de armband een langere levertijd van vier weken zat, wat handig was want nu heb ik het ruim optijd besteld. Gelukkig kwam het al na 2 weken binnen en dit is erg te waarderen. De armband zelf is van goede kwaliteit en de vingerafdruk is ook tastbaar, niet alleen erop gegraveerd. Er zitten meerdere gaten in voor de knoop dus het is ook in ieder geval zeker dat het bij de meeste mensen zal passen. Top kwaliteit in ieder geval en hele snelle bezorging. Ben erg blij ermee en het was een gemakkelijk bestelproces.
2 jun 2024

Blij met mijn Casio dames schakelhorloge

Ik vond de Linda actie super, mijn Lucardi Schakelbandhorloge van Casio was net kapot gegaan (bandje kapot en lege batterij) en toen zag ik dit horloge... bijna hetzelfde voor bijna dezelfde prijs. Wijzerplaat is iets kleiner dan mijn vorige horloge, alleen schakelbandje is te groot. Er moet nog een schakel tussenuit gehaald worden. Maar kan niet zonder horloge. Bestellen en betalen was goed en duidelijk, goede levering. Ben tevreden.q Wat anders kan is dat ikzelf een dag later had aangegeven i.v.m. dat er anders niemand thuis was en toen kreeg ik een mail dat er vertraging was in levering met ongeveer 2 dagen. Dat vond ik wel vervelend. Maar uiteindelijk werd hij toch op de goede dag geleverd. Ik vond het heel verwarrend. Ook staat er niks in, of ik de schakelband in de winkel kleiner kan maken. Die communcatie mis wel.
5 jun 2024
Supper mooie sieraden en snelle bezorging, prijs kwaliteit is uitstekend. Wat mogelijk beter kan…. Ik heb een bedel besteld met een initiaal, daarbij kreeg ik als aanbeveling de pop up van een ketting zonder hanger of bedel. Voor mij was dat over gekomen als; kan ik daar de bedel van het initiaal aan doen om te kunnen dragen, aangezien die ketting wordt aanbevolen na ik de bedel in het mandje had gedaan. Echter past de bedel niet aan de ketting door de sluiting…. Jammer en gek dat ze die ketting dan aanbevelen bij de bedel. Retour was geen probleem geweest, maar heb er een vriendin mee blij gemaakt. Ook zei is tevreden over de kwaliteit, en is het toch opgelost, ik heb het initiaal aan een andere ketting gehangen
7 jun 2024

Veldhoven top service!

Locatie Veldhoven, zeer tevreden. Aardige medewerkers, denken met ons mee en doen er alles aan om ons tevreden te maken, gaven ons de tijd om na te denken over onze keuzes. We zijn meerdere keren binnen geweest omdat het is lastige keuze was en elke keer werden we heel goed en vriendelijk geholpen en werd alle tijd gemaakt. Daarnaast samen met medewerker het product besteld in de winkel en dat was snel geleverd. Echter locaties in Eindhoven veel minder tevreden. Winkels sluiten eerder omdat ze pauze gaan houden terwijl klanten in de winkel staan, geen tijd om je te helpen, chagrijnige medewerkers die gewoon zuchten waar je bij staat.
16 jun 2024
Een prachtig armband met mijn eigen edelsteen Deze naam van de edelsteen kreeg ik 3 jaar geleden door van een Indiaas Priester Het hoort bij mijn Geboorte Horoscoop Ik ben zelf een Spiritueel mens filsoof en Poetisch En toen zag ik jullie Lucardi met deze Prachtige rode edelsteen Onxy. Het heeft mijn leven veranderd in positive zin Ik heb meer kracht en zelfvertrouwen hierdoor. Stabiel en kalm en gezond en altijd vrolijk Zo een schoonheid van een steen .Dank je wel Lucardi Thanks very Much Love you Lucardi En sluit i af met de woorden Fijnheid is verkregen door liefde tot verfijning mijn Universum en met Lucardi ..
13 jun 2024
Mijn dochters hadden beide hun zwemdiploma gehaald en als cadeau kregen ze een sieraad naar keuze. Voor mijn zoon kocht ik het armbandje voor zijn verjaardag en die was dus ivm een actie gratis. De meiden waren erg blij met hun sieraden. Helaas was het armbandje voor mijn zoon te klein. En ook dit werd goed door een Lucardi in de buurt opgelost! Binnen een aantal dagen kon ik een grotere maat ophalen en werd het ook nog eens als cadeautje ingepakt. Heel lief! Ik kan niets anders zeggen dan een uitstekende service!
5 jun 2024
De dames in de winkel (lijnbaan rdam) hebben mij uitstekend geholpen. Ze gaven mij uitleg over mij aangekochte online snake charm armbanden. Wat mij deed besluiten de armbanden om te ruilen Ik wist niet hoe deze te openen en bij aanschaf zat er geen informatie bij. Ik wilde eerst alles retourneren daar de klantenservice na 5 dagen nog steeds geen reactie op mijn mail had gegeven Dat moet toch beter !!!!! Maar de vriendelijke vrolijke dames hebben mij van gedachte doen veranderen
17 jun 2024
Ik koop altijd al mijn sieraden oorbellen maar echt alles bij jullie vaak heb ik ook last van sieraden maar bij jullie daar nog nooit last van gehad ik ben echt super tevreden over lucardi alleen betreft de neuspiercingen kan het wel wat beter regelmatig vallen ze uit en ook tijden het slapen blijft het niet zitten en ben ik ze telkens kwijt hier heb ik nog nooit eerder last van gehad maar wel bij die van jullie dat zou eventueel een verbetering kunnen zijn
Nou we werden geweldig geholpen met het kopen van onze trouwringen. Degene die ons hielp gaf ons privacy om ook even samen te kijken maar nam ook de tijd om alles goed te adviseren. Ook helemaal top waren ze op tijd klaar en de medewerker belde ons en wendde ons een fijne trouwdag alvast. Misschien zou een stukje privacy fijn zijn nu stonden we tussen alle klanten maar dat is ook alles! Complimenten voor de medewerker die ons hielp.
NR
Nathalie R.
SCHIN OP GEUL
14 jun 2024

Opzoek naar de verbinding van het jaar

Mijn partner en ik waren zoekende naar een set van trouwringen, opinternet hadden we vooraf al gekeken naar het aanbod. In de winkel eenmaal aangekomen werden wij re woord gestaan door een aardige representatieve medewerkster, zij heeft ons goed begeleidt en door haar hebben wij een keuze weten te maken. De ringen ziin binnen en we hebben ze ook afgehaald, wederom door een medewerkster op een hele vriendelijke manier geholpen.
9 jun 2024

Goede kwaliteit en service

Bij lucardi al meerdere sieraden/ringen besteld. Ze zijn altijd van goede kwaliteit. Ik heb nog nooit een ring van lucardi gehad die verbogen is, terwijl dit met ringen van andere winkels al snel gebeurde. Ook krijg je bij lucardi een super goede service van de medewerkers, ze nemen altijd de tijd voor je. Het is een goede winkel waar ik altijd snel naar toe ga voor nieuwe sieraden. Ik kan het zeker aanraden!
10 jun 2024

Heel mooi, goed passend horloge

Ik heb het horloge donna mae besteld en toen hij binnenkwam was ik meteen verrast over de goede kwaliteit. Op de webshop leek het wijzerplaat wittig, maar in het echt was het meer parelkleur. Dat vind ik erg mooi. Iets anders wat ik fijn vindt aan dit horloge is dat het bandje verstelbaar is. Het knopje om de wijzers te verzetten is wel erg klein, een beetje ingewikkeld om de tijd goed te zetten...😅
Ik had een armband waarvan er na een maand al een aantal steentjes eruit waren gevallen. Hiermee terug geweest en een nieuwe gekregen. Deze echter na een paar weken precies hetzelfde probleem ( waarschijnlijk zelfde badge geweest) zou weer een nieuwe armband krijgen, maar vond dit best riski. Heb daarom voor hetzelfde geld iets anders mogen uitzoeken. Super service. Kan het iedereen aanbevelen

Lucardi is een zaak waar elke klant zich zeer welkom voelt.

1e nw batterij in mijn horloge; 1e contact was zeer vriendelijk en zakelijk correct, 2e nw horloge uitgezocht; de daarbij gegeven informatie, op verzoek, was prima, ook zakelijk correct, 3e nwe ring uitgezocht; bij de keuze zeer prettig bijgestaan door de medewerkster en ook zakelijk correct Samengevat:"een bijzondere zaak, waar ik me zeer welkom voel en deze erg tevreden verlaat"!
12 jun 2024

super goede service

ik liep de winkel binnen en wist al welke ring ik wilde dus vroeg of ik die mocht passen en was helaas te groot ze zei tegen mij je hebt een maat 16 zonder te meten of iets. ze pakte een andere ring om te passen en ik had inderdaad maat 16 super knap. helaas was de ring niet op voorraad dus hebben we hem samen besteld en had hem de volgende dag al binnen zoo snel! echt super fijn
15 jun 2024
Super snel geleverd!! Misschien iets te eenvoudig ingepakt. Het had al anders geweest als de armband in het leuke meegeleverde lucardi zakje zou zitten en niet in een plastic doorschijnend zakje ook al kies je niet voor de kado verpakking. Én eigenlijk een iets te grote doos, dit voor t milieu en het “rondvliegen” van het sieraad tijden de bezorg reis 😬 Mvg D van Arkelen
3 jun 2024

Prachtige sieraden en fijne communicatie

Hele fijne communicatie aangaande mijn bestelling die iets langer duurde, ook het volgen van de bestelling was erg goed! Verder erg blij met de armbanden en ketting die ik besteld heb, eigenlijk een beetje om te kijken wat ik graag wilde heb ik gold plated sierraden besteld want ik heb de overstap van zilver naar goud gemaakt. De sieraden zijn prachtig en geven niet af!
7 jun 2024
Online een armband besteld, was op voorraad in de winkel zeiden ze. Maar blijkbaar toch iets fout gegaan en een paar dagen later is het toch aangekomen. Iets langer moeten wachten dan normaal. Deze onderstaande foto is hetzelfde armband wat ik een paar maanden geleden gekocht heb, de steentjes vallen er snel uit helaas, daarom weer een nieuwe besteld 😩
10 jun 2024
Eerst naar de winkel geweest in Heerhugowaard, daar zijn we zeer verwarrend geholpen. De medewerkster was zeer chaotisch en dat was heel erg vermoeiend. Op een gegeven moment weer helemaal opnieuw begonnen met het uitzoeken omdat ik totaal in de war was met wat zij bedoelde. Uiteindelijk de meeste ringen oneline uitgezocht en dat ging uitstekend.
9 jun 2024
Online bestellen werkt goed. Niks op aan te merken. De ketting valt een beetje tegen. Beetje aan de lange kant, maar een maat korter is dan weer net te kort. Heb twee kettingen bij elkaar gezocht en ook daar is net de maat iets te groot of te kort. Het meest vervelende is dat ze steeds in elkaar draaien. Maar goed weggooien is ook zonde.