Intertoys.nl- Logo - Beoordelingen

Intertoys.nl

5.185 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.591 beoordelingen in totaal

Goede prijs en snel verzonden. Helaas is de doos van deze UCS Lego set beschadigd wat bij een 'Collectors' item van ruim €637,50- toch een teleurstelling is. Ook zijn de inserts van de originele omdoos kapot gesneden om een aantal kleinere items van de bestelling hierbij in te stoppen. Aangezien ik zelf dit soort dingen met zorg behandel en bewaar is het erg jammer wanneer het met beschadigingen geleverd wordt. Een punt van kritiek ten opzichte van DHL, dit valt Intertoys niet aan te rekenen, een pakket van deze waarde voor de deur zetten, aanbellen en weglopen zonder te weten of er iemand thuis is kan echt niet... Heel veel geluk dat ik toevallig net thuis was.

2 nov 2023
Op vrijdag 2 dure dozen Lego besteld(aanbiedingen). Wat blijkt men verstuurd op vrijdag geen orders…De aanbiedingen waren er zaterdag nog steeds. Levering zou op de dinsdag gebeuren. Geen reactie. Zelf gebeld en dan krijg je call center aan de lijn die vertellen, “u wordt zo teruggebeld”. Uiteraard gebeurd dat niet. Volgende dag weer gebeld. Antwoord u heeft een e-mail ontvangen(uh nee anders belde ik niet). Levering 2 weken vertraagd. Maar ik kreeg het wel. Na 2 weken wordt 1 doos geannuleerd en 1 verstuurd. Echter alle winkels hebben artikel weer op voorraad met aanbiedingsprijs. Zelf maar opgehaald. Wat als artikel er niet meer is(was uitlopend artikel).Een kennis had artikel op zaterdag besteld en dinsdag binnen. Onbegrijpelijk blijkbaar als je als eerste besteld dan kom je onder op de stapel… Dus geen real-time voorraad systeem, geen en/of verkeerde communicatie. Dus nooit meer want geen enkele zekerheid. Op voorraad zegt dus niets.

Beoordelingen voor Intertoys.nl

Bestelling gedaan, nooit aangekomen / in ontvangst genomen.

1 September een bestelling gedaan, welke volgens DHL 3 September is afgeleverd. Aangezien wij niet thuis waren, heeft DHL de pakketten (waarvoor mijn handtekening nodig was) onbeheerd onder carport gezet. Dit in het volle zicht vanaf de straat waar veel verkeer doorkomt vanwege een groote uitgaansgelegenheid en een McDonalds, welke zich op 10 meter afstand bevinden. De pakketten zijn vervolgens in de avond weggenomen door een onbekende. Dit alles, zowel levering als wegname, staan op camera. Nu wacht ik al ruim een week om een oplossing vanuit Intertoys. Blijkbaar is consumentenrecht en wetgeving "Art. 7:11 BW Europese Richtlijn & Consumentenrechten (2011/83/EU)" niet bij Intertoys bekend, naast nog een stuk klanttevredenheid.
Wordt beoordeeld

Zeer teleurstellende ervaring bij Intertoys - ik koop hier nooit meer.

Tot drie keer toe ging het mis met mijn bestelling. Intertoys verkoopt games als 'nieuw', maar ze blijken tweedehands te zijn. Een van de spellen was verpakt in een zelfgemaakte seal, bij een ander zat de cd los in de doos, en bij een derde was de cd zelfs gebarsten. De laatste game die ik ontving, had een doosje dat zwaar bekrast en beschadigd was – ik zou me schamen om zoiets te verkopen. De klantenservice reageerde totaal niet professioneel. In plaats van mijn klachten serieus te nemen, werd ik afgescheept met onlogische en klantonvriendelijke oplossingen. Voor mij nooit meer Intertoys. Dit is absoluut een van de slechtste winkelervaringen die ik ooit heb gehad.
Verkeerd pakket geleverd gekregen. Dat kan gebeuren. Komt totaal geen werkbare oplossing. Ik moet het pakket zelf retour gaan sturen. Zelf retour aanmaken online. Daar zit al dagen lang een storing op. Naar mijn pakket kan ik fluiten. Kan ook niet nog een keer toegestuurd worden, daarvoor moet eerst het andere pakket retour. Dit gaat vast weken duren allemaal. Kost mij heel veel tijd. En mijn pakket -een kado voor over 2 weken- komt vast niet op tijd.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is zeker niet de bedoeling dat jij een verkeerd pakket bezorgd krijgt. Daarom wordt alle feedback gewaardeerd zodat processen onder loep genomen kunnen worden. Er wordt inderdaad medewerking van de consument verwacht op dit efficiënt en zo snel als mogelijk op te lossen. Wanneer je geen retourlabel kan of wil aanmaken, dan helpt de Klantenservixce je graag verder hiermee. De storing kwam onverwacht en daardoor kwam deze pech er helaas ook nog bij, maar was spoedig opgelost. Ondertussen heb je afspraken gemaakt met de Klantenservice over de afhandeling en zal dit op jouw verzoek uitgevoerd worden.

Teleurstellend

Wij hebben een artikel besteld (Beynlade) het artikel wat getoond is op de foto maar in de winkel bleek een totaal andere artikel klaar te liggen. Uitleg was dat alle artikelen hetzelfde artikelnummer hebben en je geluk moet hebben welke je treft en voorradig is. Dat slaat nergens op. Je kunt per vestiging toch zien wat je hebt. Mijn zoon was erg teleurgesteld dat hij niet kreeg wat hij besteld had.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Je kunt niet bestellen wat er op de foto aangegeven staat wanneer in de productomschrijving het volgende staat; Let op: dit artikel is verkrijgbaar in verschillende varianten. Vooraf is helaas niet te bepalen welke je ontvangt. Het komt niet vaak voor dat dit aan de orde is, maar wanneer het er staat, moet je inderdaad geluk hebben dat je het exemplaar van jouw voorkeur krijgt. Bij directe aankoop in de winkel heb je dit uiteraard niet. Dan kun je meteen het gewenste exemplaar uitkiezen.

product niet geleverd.

Helaas was er een product niet geleverd. klantenservice wilde mij niet op de juiste manier helpen. Ervoor gekozen om het product elders te bestellen. Omdat Intertoys mij niet wilde helpen, 20 euro extra kosten gemaakt.
19 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat dit niet is gegaan zoals je had verwacht. De Klantenservice heeft de klacht correct afgehandeld. Er is beeldmateriaal wat dit bevestigd. Gezien de betaalmethode Klarna is, kun je dit ook bij hen betwisten.
26 aug 2024

Online besteld, maar in beschadigde verpakking gearriveerd.

Duur cadeau voor iemand gekocht. Maar vervolgens gearriveerd in flink beschadigde verpakking. En helaas wordt daar vervolgens niks mee gedaan. Reactie op antwoord Intertoys: de optie was het pakket te retourneren, en geld terug te krijgen. Pas als dat proces doorlopen was kwam het geld retour en kon ik opnieuw bestellen. Dat noem ik geen serieuze oplossing!
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor deze terugkoppeling.

Insufficient inventory

I ordered three types of Pokémon cards/ merchandise and two items were delivered in separate parcels, but together on the same day. The third item didn’t turn up due to insufficient inventory, so that was delayed. Personally if it was for myself it wouldn’t have been a problem, but it was a Birthday present for a seven year old.
Antwoord van Intertoys.nl
Thank you for leaving a review. We will take this with us to investigate further how this can be improved. In the meantime, Customer Service will be happy to help you further.
18 aug 2024
Nou de feedback! Eerst en de laatst keer dat ik bij jullie ga bestellen heb een bestelling geplaatst voor 2 loop scooters krijg er maar 1 binnen Terwijl ik twee kids ik heb niet voor niks 2 bestel als ik dit had geweten dan had ik nooit besteld eerst en de laatst keer nooit meer voor mij bij jullie winkel!!
19 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Het is iets anders dan dat je doorgeeft. Jij hebt tweemaal een track and trace code ontvangen omdat jouw aankoop uit twee pakketten bestaat. De artikelen zijn te groot om in 1 doos te bezorgen. Wij zien ook dat het tweede pakket is bezorgd, dus hopelijk zijn beide kinderen weer blij. Hopelijk komt het vertrouwen weer terug en blijf je uiteraard welkom!
CH
Cil H.
Dordrecht
18 aug 2024
Verjaardags cadeautje gegeven komt kapot aan, omruilen in de winkel kan niet moet opnieuw bestellen en betalen en de oude retour sturen?!? Hoe leg je dat uit aan een 2jarig kind. Foto toevoegen van een kapotte lichtschakelaar van stitch schiet niet op!!!
19 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat het artikel niet aan de verwachting heeft voldaan. Foto's en filmpjes schieten wel degelijk op. Er zijn verschillende redenen waarom de Klantenservice dit opvraagt, dus vriendelijk verzoek aan dit verzoek te voldoen. Het is wel mogelijk om in jouw situatie geholpen te worden in de winkel. Wanneer je de Klantenservice doorgeeft welke winkel mogelijk niet weet wat de mogelijkheden zijn, dan gaan zij jou hiermee ondersteunen en zorgen zij dat iedereen bekend is met het proces. https://www.intertoys.nl/klantenservice/garantie-klachten
19 aug 2024
Intertoys verkoopt mijn een zwembad die ik binnen een uur kon ophalen na twee uur gebeld hadden ze hem niet eens laten niets weten en kon een paar dagen wachten op me geld ze waren ook niet vriendelijk en moest achter me eigen geld aan
20 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat de bestelling niet is verlopen zoals jij hebt verwacht. We hebben het nader onderzocht omdat we hier van willen leren. Helaas kon de click and collect bestelling niet doorgaan omdat de winkel geen voorraad bleek te hebben. Vervolgens werd er onderzocht of verzending vanuit een andere locatie een optie was. Gezien de annulering is alles stopgezet en zijn we overgegaan tot terugbetalen. We kunnen ons niet vinden in de opmerking dat jij moest wachten op de terugbetaling gezien het bedrag binnen 24 uur nadat de bestelling is geplaatst is terugbetaald.

Slechte ervaring

Artikel was helemaal beschadigd geleverd. Vervolgens werd er niet met goede oplossingen gekomen en moest ik het artikel terugsturen op eigen kosten.
29 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses dat het artikel beschadigd is bezorgd. De geboden opties waren passend bij deze uitdaging en is compensatie niet van toepassing. Intertoys bied de keuze gratis te verzenden middels een retourlabel. Er gebruik van maken is niet verplicht. Het terugsturen op eigen kosten heeft echter niet plaatsgevonden. De retourlabel is gebruikt en dat betekent dat de verzendkosten voor Intertoys waren.
20 aug 2024
zou zaterdag ,17-08-2024, bezorgd worden voor een verjaardag...... kind teleur gesteld want het lag bog in de winkel en niet eens aangeboden bij dhl
22 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Excuses voor de vertraging van jouw pakket. We hebben dit nader onderzocht om te na te gaan waar er verbetering noodzakelijk is. De inpakkers hebben het pakket tijdig klaargemaakt. Er was dus geen vertraging aan de zijde van Intertoys zoals jij vermoedde. DHL kon het pakket niet op tijd ophalen en doordat het ook nog weekend was, is de vertraging hierdoor opgelopen.
25 aug 2024
Mijn bestelling is al sinds 6 augustus zoek. Tot op heden geen oplossing daarvoor,alleen onzin verhalen van een bezorger van DHL.
29 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Wat vervelend dat dit niet is gegaan zoals verwacht. Alle feedback wordt teruggekoppeld
25 aug 2024

Geef mijn gegevens niet aan derden!

Het doorgeven van mijn gegevens aan deze spamtoko is niet cool intertoys. Zo houd je geen klanten over.
29 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Gegevens worden niet gedeeld buiten Intertoys, dat is een onterechte aaname.
29 aug 2024
Ik heb vorige week vrijdag iets besteld maar nu nog niks binnen. Ordernummer 86315783
29 aug 2024
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Klantenservice helpt jou graag verder hiermee.
We hebben 1 artikel nooit binnen gekregen
Antwoord van Intertoys.nl
Dat is vervelend om te vernemen. De Klantenservice helpt jou hier graag mee verder.
Zondag besteld. Vrijdagavond pas in huis
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor het delen van jouw ervaring. Naar aanleiding van de track and trace code kunnen we nagaan wat er is gebeurd. Dit zal meegenomen worden wanneer is contact is met DHL.
Slechte service!
Antwoord van Intertoys.nl
Wat jammer te vernemen dat de service niet is bevallen. De Klantenservice heeft nog geen contact gehad over deze bestelling, dus zij vernemen graag van jou wat er gaande is zodat zij jou hiermee kunnen ondersteunen.
26 aug 2024
Zie mijn mail
29 aug 2024
Wij hebben geen toegang tot jouw mail, maar bedankt dat je een beoordeling hebt achtergelaten.
Antwoord van Intertoys.nl
Bedankt voor jouw sterren beoordeling!