Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nl

90 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden186 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Sinds ik het dunne dekbed heb slaap ik door in plaats van elke keer wakker worden door de warmte. Zelf vindt ik het een eerlijk en fijn product. Het weegt niets en houdt mij koel. Ben zeer te spreken over dit product.

22 jun 2024
Als je pakket, het dekbed komt, kun je het niet bekijken, of de kwaliteit beoordelen . Je kunt niet voelen hoe dun of dik het is, of het soms geluid maakt bij bewegen. Niks van dit alles...... Er zit nl een beveiliging op de ritssluiting van de hoes waarin het dekbed zit, en als je die sluiting verbreekt, mag je niet meer retourneren, ivm hygiëne. Waarom niet die beveiliging op het dekbed, zodat men het wel kan bekijken, maar niet gebruiken. Wat een misser zeg.

Beoordelingen voor Koelbed.nl

12 mei 2024