Koelbed.nl- Logo - Beoordelingen

Koelbed.nl

89 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden183 beoordelingen in totaal

30 aug 2024
Sinds ik het dunne dekbed heb slaap ik door in plaats van elke keer wakker worden door de warmte. Zelf vindt ik het een eerlijk en fijn product. Het weegt niets en houdt mij koel. Ben zeer te spreken over dit product.

22 jun 2024
Als je pakket, het dekbed komt, kun je het niet bekijken, of de kwaliteit beoordelen . Je kunt niet voelen hoe dun of dik het is, of het soms geluid maakt bij bewegen. Niks van dit alles...... Er zit nl een beveiliging op de ritssluiting van de hoes waarin het dekbed zit, en als je die sluiting verbreekt, mag je niet meer retourneren, ivm hygiëne. Waarom niet die beveiliging op het dekbed, zodat men het wel kan bekijken, maar niet gebruiken. Wat een misser zeg.

Beoordelingen voor Koelbed.nl

28 jul 2024
Nutteloos geen enkele verkoeling jammer dat je niet kan terugsturen. Verloren geld
29 jul 2024
Wat jammer om te vernemen dat het speciale zomer dekbed niet het gewenste effect creëert. Het speciale dunne katoenen zomer dekbed kan door zijn vulling enkel zo veel mogelijk transpiratie vocht opnemen en afstoten en is daarbij juist heerlijk luchtig en dun. Dus wij vinden het jammer te vernemen, maar danken u zeer voor uw feedback!
22 jun 2024

In een winkel zie je wat je koopt.....

1 jul 2024
De cool topper is helemaal niet verkoelend in de zomer. Onze kinderen en ikzelf hebben de topper uitgeprobeerd. Helaas hebben we er niets aan. Het viel ons erg tegen en is niet wat er gepropageerd wordt.
10 jul 2024
Wat jammer om te vernemen, bedankt voor uw feedback.
1 jul 2024

Zonerdekbed besteld maar je mocht t…

Zonerdekbed besteld maar je mocht t niet open om Allen te voelen dus kan t ook niet retour dus erg jammer!
11 jul 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Alle artikelen zitten inderdaad hygiënisch-verzegeld zodat u (en alle andere klanten) gegarandeerd zijn van een onbeslapen fabrieksnieuw kwaliteitsproduct. Daarom raden wij bij twijfel contact op te nemen óf de zending voor het verbreken te retourneren/te ruilen. Jammer om te vernemen dat deze garantie voor u een belemmering is geweest. Verder nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
27 jun 2024
Jammer dat geen retours mogelijk zijn.
BB
Ben B.
Strijensas
4 jul 2024
2 jun 2024

Zomerdekbed + kussenhoes

Ik heb dit aangeschaft omdat ik het snachts altijd te warm heb maar moet nu nog steeds het dekbed van mij af doen omdat het te warm is en dan is t nog steeds geen zomerse temperaturen. Dit valt mij tegen maar het zal dan dan wel aan mijn persoon liggen. De afmeting is perfect. Had de grootste maat
12 jun 2024
Wat jammer om te vernemen, bedankt voor uw feedback
11 mei 2024
Levering was niet de volgende dag.