tapeso.nl- Logo - Beoordelingen

tapeso.nl

1.650 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.210 beoordelingen in totaal

14 mei 2024
Best wel eng. Een tapijt bestellen via internet. Maar de werkelijkheid kwam.overeen met het plaatje. Netjes op tijd geleverd.

25 sep 2023
Eerst was ik heel blij, kleed gekocht maar bleek een productiefout in te zitten, ik kreeg een voucher van hetzelfde bedrag 229.00. Geweldige service. Ik zocht een nieuw kleed deze was bijna 500 euro maar op dat moment niet leverbaar, 1 a 3 weken wachten, geen bericht. Ik maar eens een bericht gestuurd, kreeg als antwoord, helemaal niet meer leverbaar. Ander kleed uitgezocht, alleen was deze in de aanbieding voor 129 euro, dus 100 euro minder dan de voucher. Maar die kreeg ik niet terug. Ik vind het zo verschrikkelijk oneerlijk. Ik koop een kleed die er na 2 maanden niet meer uitziet, huishouden van 2 personen die beide werken. Dus wat is er op gelopen, veel duurder kleed uitgezocht wat niet meer leverbaar is. Dan uit noodzaak maar een kleed uitgezocht wat eigenlijk niet onze smaak is. En voor die 100 euro een kleed uitgezocht wat helemaal niet onze smaak ik maar ja, 100 euro " weggooien" doe je ook niet. Dus zeker niet tevreden en nooit geen tapeso meer en ik zal zeker geen reclame maken. Oja, op de chat een medewerken die zegt dat ik wel de 100 euro terug krijg en van de medewerker op de mail weer niet. Met groeten, Marja van Elsen

Beoordelingen voor tapeso.nl

14 mei 2024
2 jul 2024
Haha goed om te horen, we streven er inderdaad na alles zo perfect als het plaatje te laten plaatsvinden, toch mooi dat u de stap heeft genomen en dat u tevreden bent. Als u in het vervolg ergens over twijfelt dan is er ook altijd wel een medewerker beschikbaar om u verder te helpen. Zachte groet, Team Tapeso
8 mei 2024
Een wollen tapijt gekocht. Sneller geleverd dan voorzien. Netjes verpakt. Controle tapijt bij aankomst: korrecte maat, mooi afgewerkt, proper en fris. Het tapijt ligt er nu 2 weken, dus kan niets zeggen over de evolutie van het tapijt.
LK
Lin K.
Roermond
10 mei 2024
Goede kwaliteit dikke stevige mat en boven verwachting voor die prijs. 1.60x160 besteld is bijna nergens te krijgen. Snel geleverd.
13 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling!
2 mei 2024

Snelle bezorging

Goed assortiment, snelle levering en netjes bezorgd. ( 3 vloerkleden in oker) Zal er zeker weer bij bestellen.

Tapeso is top, Packs is flop

Twee tapijten besteld bij Tapeso op een zondag en deze zijn de dag erna netjes klaargemaakt en verzonden. De levering via Packs was voor een tweede maal (eerder bij een bestelling van VidaXL) ondermaats. Na drie dagen thuis te zijn gebleven voor de levering werd de leverstatus op de derde dag uiteindelijk aangepast naar dat ik niet thuis was (even na 8 uur ‘s avonds) en de dag erna is door Packs de status aangepast naar bezorgd (even na middernacht). Tapeso was overdag uitstekend telefonisch te bereiken en het contact via e-mail verliep ook prettig. De communicatie was transparant en uiteindelijk hebben ze een passende oplossing geboden.

fijn bedrijf

Pluspunten Snelle levering en terugbetaling van tapijt wat ik niet mooi vond en teruggestuurd heb. Het tapijt is mooi. De mensen van de klantenservice zijn vriendelijk en behulpzaam. Minpunten Terugsturen vond ik wel een dingetje omdat je het tapijt moest vouwen en dat was moeilijk Levering bij packs was niet zo erg als verwacht door recensies, eerste keer te vroeg zonder aankondiging maar tweede keer de levering een dag later. Zou fijn zijn als de track en trace meldingen up to date zijn. Scheelt een hoop ergenis.
Antwoord van tapeso.nl
Bedankt voor de feedback. We nemen dit soort dingen zeker mee in onze jaarlijkse besprekingen. Het logistieke gedeelte is zeker altijd even stoeien in de tapijtenhandel maar we proberen in ieder geval u altijd zo goed mogelijk van dienst te zijn met de riemen die we hebben. Nogmaals bedankt voor de 5 sterren! Dit stellen we heel erg op prijs. Warme groet, Team Tapeso

Aanrader!

Twee tapijten besteld, tegen een ongeloofwaardige lage prijs, dus we vonden het spannend! Na het openen enige teleurstelling, na een op het eerste oog wat dunne matige kwaliteit zo leek, hoe kon het ook anders voor die lage prijs… Maar niets bleek minder waar! Nadat het tapijt een week gelegen had en uit zijn ‘plooien’ kwam, zag het er prachtig uit! Inmiddels bijna een jaar verder en nog een tapijt besteld in een andere kleur, ook helemaal blij mee!

Als je iets bestelt op basis van een foto, valt het artikel in de werkelijkheid vaak tegen. Dat was hier absoluut niet het geval! De kleuren op de foto's komen vrij goed overeen met de werkelijkheid, al is de fotoweergave natuurlijk ook afhankelijk van de instellingen en kwaliteit van je beeldscherm. Ook laten de verschillende foto's alle belangrijke aspecten van het vloerkleed zien, zoals afwerking, materiaal en patroon. Tel daarbij op de snelle probleemloze levering en niet te vergeten, de scherpe prijs, en je zult begrijpen dat wij zeer tevreden zijn!
14 nov 2023

gewoon een top leverancier!

Tot mijn grote verbazing doet dit kleed niet ten onder voor de 1000+ euro kostende kleden van concurrenten. En dat terwijl ik minder als 200 euro betaald heb. Het kleed werd al snel geleverd na het plaatsen van de bestelling (volgende dag) en heeft even een half dagje nodig gehad om tot zijn platte vorm te komen. Ligt hier nu meer als een week in de woonkamer en is simpelweg exact en perfect waar ik naar op zoek was. Ik zou het iedereen aanraden hun kleden hier te kopen, echt top!
Ik ben zeer te vreden over de service van Tapeso,ik had op maandag een vloerkleed besteld maar ik had een fout gemaakt met mijn postcode ik stuurde een mail volgende dag had ik al een reactie terug ik zou op woensdag het vloerkleed krijgen en ik had ook nog gebeld op woensdag Tapeso had het keurig geregeld dat ik als nog op vrijdag morgen mijn vloerkleed zou krijgen en ze zijn hun belofte ook na gekomen nogmaals bedankt voor de goede service. M.v.g, Sonja van Wandelen
24 nov 2023
Aflevering ging niet zoals gewenst. Zou zaterdagmiddag bezorgd worden tussen 13:30 en 15:30. Tot 17:30 uur gewacht. Toen kreeg ik uiteindelijk om 18:45 melding dat er niemand thuis was. Ik kon ern nieuwe bezorgafspraak maken. Echter toen ik dit zondag wilde doen, stond de zending op afgeleverd. Maar niet bij mij of mijn buren. Bleek het verkeerd bezorgd te zijn en uiteindelijk is het maandagavond bij mij buren alsnog afgeleverd. Dus dat was een vervelende ervaring.

Ere wie ere toekomt

Ik schrijf nooit een review maar ere wie ere toekomt! Wat een top bedrijf en wat een mooie producten en goede service hebben ze. Zonder twijfel zijn hun bestel-, levering- en retour-mogelijkheden eenvoudig en klantvriendelijk. Prijs kwaliteit verhouding is optimaal, voor elk budget zit er iets tussen en het aanbod is divers. Wij hebben voor onze kleden behandeld met Protexx en hebben de komende 5 jaar garantie mocht er toch nog een vlek ontstaan. Geweldig toch!
Antwoord van tapeso.nl
Goedemiddag, Wat ontzettend fijn om te horen dat je zo tevreden bent met het vloerkleed en de service. De garantie voor vlekken is daarbij ook zeker een voordeel en wij kunnen ook alleen maar aanraden om de kleden te beschermen met de vlekbescherming. De site proberen wij zo toegankelijk mogelijk te houden en we vinden het belangrijk dat er genoeg keuze is en dat er daarnaast rekening wordt gehouden met mensen die wat minder te besteden hebben. We hopen dat je heel veel plezier hebt van het vloerkleed. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen, dan zullen wij weer voor je klaarstaan. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team
4 nov 2023

Netjes en snel bezorgd, keurige kwaliteit voor betaalbare prijs.

Netjes en snel bezorgd. Mooie kwaliteit betaalbaar kleed. Basiskleur van Perzisch patroon was echter geen lichtblauw maar licht grijs. Daarom retour. Was groot 200x300 is ook weer gratis opgehaald ipv naar pakketpunt. Keurig te woord gestaan en zal op zoek gaan naar andere kleur. Had ook door achteraf betalen via Klarna geen kosten (vooraf en is in Klarna app ook weer op nul geëindigd). Ga nu andere kleur overwegen maar durf hier zeker weer te bestellen.
20 sep 2023
Mooi dik kleed Voor een heel zachte prijs. Zaten nog een beetje in twijfel tussen deze en een ander kleed van een andere aanbieder dus die hadden we ook besteld om te vergelijken. Een seconde was het duidelijk dat we deze gingen houden. Bij die andere zag je Alles er doorheen . Deze is echt heel mooi vol en mooi van kleur. Ook opvallend dat hij ook heel snel mooi plat ligt, dus geen omhulde hoeken of randen. Zeker een aanrader
10 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het delen van je positieve ervaring. Wat fijn om te horen dat je blij bent met het dikke tapijt en dat je tevreden bent over de prijs. Het vergelijken van verschillende opties is een slimme zet om de beste keuze te maken. Het feit dat het tapijt mooi vol is, een mooie kleur heeft en snel mooi plat ligt zonder omgekrulde hoeken of randen, zijn zeker pluspunten. Mocht je in de toekomst opnieuw bij ons bestellen of vragen hebben, dan staan we voor je klaar. We wensen je veel plezier met de aankoop. Met vriendelijke groet, Het Tapeso team

Top service

Tapeso heeft mooie prijzen en de service is meer dan goed! Uiteindelijk heb ik het bestelde artikel niet gehouden vanwege de kleur (en de andere kleuren stonden niet mooi bij mijn bank) dus het kleed moest retour. Alles is mega soepel verlopen en ik heb er geen omkijken naar gehad. Hoefde niemand achter zijn broek aan te zitten oid. Jammer dat ik het kleed niet kon houden, maar het lag niet aan de service en bestel gemak ☺️👍🏼

Vloerkleden

De vloerkleden werden snel verzonden en waren netjes verpakt. Ze zijn van mooie kwaliteit. De bezorging zelf was minder goed. Er werd aangegeven in de track en trace dat ze bezorgd waren, terwijl dit niet zo was. Een dag later werden ze gedropt bij de voordeur, zonder dat er aan werd gebeld. Ik begrijp dat dit niet aan Tapeso ligt, maar misschien wel iets om terug te koppelen aan het vervoersbedrijf.
8 mei 2024

Het bestelde tapijt werd heel vlot bezorgd

Het bestelde tapijt werd heel vlot verzonden en bezorgd. De website is duidelijk: mijn eerste keer dat ik bij Tapeso.nl heb gekeken. Ik ben er blij mee, want de kamer ziet er warmer en gezelliger uit. Een mooie kleur beige, die gelijk is aan de getoonde afbeeldingen. Ik ben helemaal tevreden :-)
18 jan 2024
Ik heb de service van Tapeso als prettig ervaren en ook de telefonische bereikbaarheid vond ik fijn.Wat beter kan is de bezorging,dat liep nu echt niet volgens afspraak en dat was heel vervelend.Uiteindelijk ben ik wel heel blij met mijn nieuwe tapijt.
GD
Gert D.
Schelle (Antwerpen)
10 mei 2024

TOP winkel

Zeer grote keuze van tapijten, lopers enzv. Zeer goede kwaliteit en dit aan een mooie prijs. Je kan zelf beslissen tapijten met of zonder antislip. Nadien nog bijbestellen kan. Een aan te raden winkel als je de woning wil aankleden
13 mei 2024
Bedankt voor de mooie beoordeling! We proberen inderdaad zo flexibel mogelijk te zijn en mooi dat het bij u allemaal gewerkt heeft en dat het bevallen is. Warme groet, Team Tapeso

Zeer blij

Zacht hoogpolig vloerkleed - Comfy plus - olijfgroen Afmeting: 160x230 cm Zeer blij met ons mooie tapijt. Levering was snel en netjes. Past goed bij het interieur en de stof is erg mooi en zacht.