2dehandslaptops.nl- Logo - Beoordelingen

2dehandslaptops.nl

133 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden907 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor 2dehandslaptops.nl

3 sep 2024

Goede spullen en korte levertijd

Ik heb hier bijzonder snelle laptop gekocht voor een erg acceptabele prijs. Hij stond op 3 sterren/B-grade, maar hij is als nieuw! Dus ik was aangenaam verrast toen ik hem in mijn handen had. Ik kon er geen krasje op ontdekken. Ik heb er een 27 inch beeldscherm bij gekocht en dat was uiteindelijk toch niet meer voorradig. Toen kreeg ik een iets duurder scherm voor dezelfde prijs. Dus ik vond de service ook erg prettig.
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
6 sep 2024
Beste klant, zo mooi dat u dit laat weten, als de klant blij is zijn wij dat ook. Mocht er wat mee zijn, vergeet dan niet dat u garantie heeft en na de garantie zijn we ook niet moeilijk. We willen het graag net even anders doen! Fijne dag toegewenst, Team 2dehandslaptops.nl

Top winkel!!!

Wij zijn inmiddels alweer een paar jaar een tevreden klant. Bij ieder bezoekje aan de winkel treft het ons dat we zo goed geholpen worden! Altijd hebben ze wel een oplossing bij de hand. Voor ons geen nieuwe laptop maar absoluut een laptop uit deze winkel! Ook wordt je heel vriendelijk geholpen, een dikke 10!
JH
Prettige communicatie. Heel goed verzorgd pakket met leuke gadgets. De oplader werkt alleen niet dus misschien nog iets beter controleren?
Helemaal (lap)TOP Super service en advies
Snelheid vriendelijkheid precisie
5 sep 2024
Snelle levering en fijne laptop
29 aug 2024
Vlotte service en afhandeling
8 sep 2024
Alles top
9 sep 2024
3 sep 2024
4 aug 2024

Uiterst vriendelijk

Bij dit bedrijf gekomen, omdat de ICT afdeling van mijn werk deze aanraden, en dat was zeker niet voor niets. Vorig jaar al een laptop gekocht voor mijn zoon en voor mijn dochter. Afgelopen week, 2 minuutjes voor sluitingstijd, nog net naar binnen, op zoek naar o.a. print papier. Uiterst vriendelijk geholpen met een houdertje en oplaadsnoer voor mijn telefoon in de auto, en ook nog naar huis met inderdaad.. een stapeltje print papier. Altijd vriendelijk ontvangen, enorm geduldig, en hoe vaak je ook terug komt met een probleem, ze laten je pas weggaan als je probleem opgelost is, en je 100% tevreden bent.
27 aug 2024

Aanrader!

Erg blij met mijn aankoop van een refirbished laptop bij deze zaak, ziet er nog mooi uit en een nette prijs! Toen ik (door eigen toedoen) een technisch probleempje had met de laptop, is dit gratis voor mij opgelost in de winkel. Aardig personeel en goede service!
23 aug 2024

Uitstekende service

De laptop werd snel geleverd, er zat 1 functie niet op het toetsenbord. Ter plaatse een nieuw toestenbord met betreffende functie gemonteerd zonder extra kosten. Heel goed opgelost!
1 aug 2024

Goed advies en service. Nette prijs.

Goed advies, snelle service en verzending en voor een nette prijs. Persoonlijk had ik liever een kleine korting dan de gratis meegeleverde boombox.
19 aug 2024
PC's waren helemaal prima. Op de ene zat per ongeluk Windows 11 Home i.p.v. Pro, maar dat werd snel opgelost met een nieuwe licentiecode.
Antwoord van 2dehandslaptops.nl
6 sep 2024
Beste klant eind goed al goed, zeker in deze drukke periode gaat er wel eens iets mis. maar zeker bedankt dat u het zonder problemen heeft opgevangen en ons heeft ge contact. Het moet gewoon goed zijn! Wij wensen u een fijne dag, Team 2dehandslaptops.nl
7 aug 2024
Goede laptop. Werkt prima. Alleen verzenden kan iets beter op de hoogte houden
14 aug 2024
Voldoet aan beschrijving , vlot en netjes verpakt geleverd.
26 aug 2024