huisdierplezier.nl

77 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5.475 beoordelingen in totaal

26 okt 2023
Bestelling snel geleverd. Maten van hondenjasjes op website niet duidelijk. Twee jasjes retour. Telefonisch kontakt is niet m9gelijk. Heb er een mail over gestuurd en nog geen reaktie daarop gehad. Retourkosten zijn voor de klant. Dat had ik graag vantevoren geweten. Nu afwachten of retour goed verwerkt wordt ...... E wordt erg snel om een veoordeling gevraagd. Eerst retour afhandelen is beter.

7 nov 2023
Retouren erg duur ivm België en eigen kosten. Jammer voor een Nederlands bedrijf dat klanten op kosten worden gejaagd door hun magazijn voor retouren in Belgie te plaatsen. Staat nergens duidelijk op website. Wel als je het retourbeleid uitpluist.

Beoordelingen voor huisdierplezier.nl

26 okt 2023
13 okt 2023

Goed bereikbaar als je vragen hebt!

Ik wou bestellen, bij het invullen van adres was er een probleem. Contact opgenomen met huisdierplezier. Direct mail ontvangen. Product besteld. Dus het gaf me vertrouwen dat mijn vraag direct beantwoord werd. Eerste keer dat ik daar bestelde. Correcte goed ingepakte levering.

Fijne zaak

Heb een hondenkussen besteld en dat was heel snel ( zelfs nu in drukke tijden) geleverd. Makkelijke site, makkelijk te bestellen, keurige levering en hond vindt kussen geweldig!
14 sep 2023
Super product en super prijzen, vond alleen wel voor een product boven 50€ nog steeds verzendkosten moeten betalen wel een beetje jammer
15 nov 2023

Mooie overzichtelijke site

Snelle levering en een mooie overzichtelijke site Zeker een aanrader om voor je huisdier te shoppen en de prijzen zijn redelijk!
28 sep 2023

eerste, maar zeker niet de laatste bestelling!

Bestelling en levering als uitstekend ervaren. Keurig op de hoogte gehouden van alle benodigde correspondentie.
9 nov 2023
Duidelijke website. Goede prijs en een mooi product. Netjes op tijd geleverd. Ik ben zeer tevreden.
27 sep 2023
Kattengrind in te grote zakken. 15 kg is zwaar voor een vrouw als je 2 zakken in 1 doos krijgt.
18 okt 2023
Snelle levering, levering was via de mail goed te volgen. Juist artikel, goede kwaliteit
11 okt 2023

Cage de transport

La cage est super pratique et facile à monter. Qualité prix top je conseille.
6 jan 2024
Snelle service. De katten zijn blij met hun nieuwe krabpaal cq springplank.
21 sep 2023
Het oploop stukje was stuk , maar een schroefje erin en zo kan ie weer
27 jan 2024

Prima webshop, snelle levering!

Levering was snel, hondenmand besteld, goed verpakt en prijs gunstig.
22 nov 2023
Snelle levering, alles goed en veilig verpakt. Correcte informatie
22 okt 2023
Snoozzy hondendeken besteld. Super snel geleverd. Perfecte service!
BV
Enorme snelle en supergoede service;zeker een aanrader!!
29 sep 2023
Bestel hier altijd mijn hondensnacks, is altijd goed
15 sep 2023
Snelle reactie en oplossingsgericht. Prima service!

Top

Artikel als beschreven, snel geleverd, erg blij mee
25 nov 2023
Mooi assortiment en een hele snelle levering.