lyko.com/nl- Logo - Beoordelingen

lyko.com/nl
Beoordelingen:

1.042 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.272 beoordelingen in totaal  

4,59
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden. Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!

Meest relevante negatieve beoordeling

26 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was mijn product niet goed verpakt Waardoor mijn product stuk aan is gekomen mijn ik kan niet aan mij deodorant draaien er komt geen product naar naar boven ook in het doosje kwamen er allemaal restjes deodorant in omdat het pruduct open is gegaan. Zo jammer ik heb eerder hier besteld
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor lyko.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
26 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas was mijn product niet goed verpakt Waardoor mijn product stuk aan is gekomen mijn ik kan niet aan mij deodorant draaien er komt geen product naar naar boven ook in het doosje kwamen er allemaal restjes deodorant in omdat het pruduct open is gegaan. Zo jammer ik heb eerder hier besteld
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 aug 2024
Hi Paula, Bedankt voor je beoordeling. 😊 Wat vervelend om te horen dat je een beschadigd product hebt ontvangen, mijn excuses hiervoor! Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen, zou je een mailtje willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan helpen wij je heel graag verder met een oplossing. ❤️💌
YB
Yous B.
Wateringen
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Slechte service en vertrouwen

Na 2 weken heb ik nog steeds mijn bestelling niet ontvangen,dan mag u gaan nadenken over wat er beter moet?
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 aug 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket is niet aangekomen en terug gestuurd naar de afzender zonder reden
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 aug 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇
29 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
21 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet verstuurd.

Bestelling gedaan en 5 dagen geleden de melding gekregen dat het verstuurd zou zijn, maar bij DHL is het wel aangemeld, maar nog steeds niet afgeleverd. Dit terwijl Lyko doet alsof de bestelling nu is afgerond.
Beoordeling melden
3 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling

Teleurgesteld in Budbee

Ik heb m’n bestelling nog steeds niet. Volgens Budbee zou ik het al moeten hebben, maar dat is niet zo.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 jul 2024
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. We lossen dit graag voor je op! Zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com? ✨😇 Liefs, Mara / Customer Relations
2 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
29 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product niet ontvangen. Duurt enorm lang en nu zegt dhl dat het is bezorgd. Ik heb geen handtekening gezet en was gewoon thuis
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
4 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
19 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Nog steeds geen bestellingen ontvangen 10 mei zou het binnen zijn. Het is nu 19 mei en heb het nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 mei 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen! Zou je ons een mail willen sturen naar klantenservice@lyko.com? Dan zorgen we dat we je zo snel mogelijk helpen! Liefs, Mara / Customer Relations ✨
16 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde maat opgestuurd. Duurde weken voordat je je geld terug krijgt. Echt vervelend!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
17 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! Op basis van je review heb ik je bestelling bekeken, echter zie ik dat jouw recente bestelling zelfs vóór de verwachte leverdatum is bezorgd, en ik zie geen geschiedenis van het omschreven probleem in ons systeem.... Houd je mailbox in de gaten want ik zal je een berichtje sturen om dit uit te zoeken! 😊 Liefs, Mara / Customer Relations 🌟
30 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelde artikelen op aangegeven datum bezorgen en niet een week later
Beoordeling melden
21 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Verkeerde kleur geleverd gekregen maar had verpakking al open gemaakt
Beoordeling melden
14 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Ik had niks besteld. Toch krijg ik spullen.

Ik had niks besteld, maar toch werden er producten verstuurd. Nu moet ik er moeite voor doen om het weer terug te sturen. Een retourformulier krijgen kan niet zonder luid te worden van één of andere club. Ook daar heb ik niet om gevraagd. Slecht.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
16 nov 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt gehad, dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest. 😊 Liefs, Customer Relations Liefs, Nada/ Customer Relations
18 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bedrijf verkoopt nep spul en heb je niets aan. blijven eindeloos pushen tot betalen en constant de bal terug spelen met dezelfde vragen of mails. heb betaald om er vanaf te zijn
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
19 sep 2023
Hello! 😊 I can 100% assure you that we only sell original products, which we get from official suppliers in Sweden. All that information is also found on our website! But if you dont want to keep your products for any reason, you have of course the right to return them if they have not been used! 👌The returns are even for free and you can get your return label, when you click on your order history and select the products you want to send back. The payment reminders you get automatically sent by the payment method you choose, that is a normal procedure when an invoice is due. If you want support with your return or anything else, you can also contact our customer service via chat or email, they are always happy to help! Have a great day. 🌞 Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Heb een bestelling van een andere klant gekregen niet wat ik besteld heb. Klantenservice heeft dit opgelost en mijn geld terug gestort.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hey! Bedankt voor je feedback. Wat vervelend om te horen dat je een verkeerde bestelling hebt ontvangen! Gelukkig is het inmiddels opgelost. Onze excuses voor het ongemak. Liefs, team Lyko!
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakket heeft meer dan 2 dagen vertraging en nog niet aangekomen. Ik heb contact gezocht met Lyko en ze laten niets van zich horen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 dec 2023
Bedankt voor je beoordeling. Wat jammer om te horen dat je geen fijne ervaring hebt met onze levering, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We lossen dit graag voor je op, zou je ons een mail willen sturen naar: klantenservice@lyko.com. ✨😇 Liefs, Lyko Customer Relations
31 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
bestelling zou 20 oktober geleverd worden, nog steeds niet ontvangen. Gisterochtend weer een mail gestuurd, niets gehoord tot nog toe.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
2 nov 2023
Hey! Vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Ik zie dat je inmiddels prettig contact hebt gehad met onze klantenservice, en dat er een oplossing in werking is gezet! 💘 Liefs, team Lyko 🎃🍂
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Me pakket is na 1,5 week nogsteeds niet aangekomen ik wordt slecht op de hoogte gehouden en dan heb ik hem nog niet eens gepast.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi! Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌 Liefs, Mara / Customer Relations