Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
Meest relevante positieve beoordeling
8 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Ik had een parfum besteld die aanzienlijk goedkoper was dan waar dan ook. Ik ontving echter een bus haarlak. Klacht ingediend en daarop werd zeer snel en adequaat op gereageerd. De toon in de email daarover vanuit Lyko was echt super vriendelijk en begripvol. De parfum was er zeer snel alsnog en de bus haarlak kon ik houden.
Fouten kunnen altijd gemaakt worden, maar alleen goede bedrijven laten dan zien wat ze waard zijn. Lyko heeft voor deze actie mijn waardering!
het duurt heel erg lang voor je je bestelling in huis hebt (langer dan een week!) en de klantenservice is slecht. Eerste bestelling hebben ze gecanceld en een paar dagen later geld terug gestort, nooit eerder meegemaakt! Ze zouden een voucher geven, maar dat was gewoon dezelfde korting die je krijgt als je voor het eerste daar besteld, dus echt... zwaar waardeloos. Ik vond het heel stressvol omdat het totaal geen vertrouwen gaf of je wel wat binnen zou gaan krijgen. Ik bestel hier dus nooit weer.
omdat ik twee kleuren had besteld, de ene beigeblond en de andere koudbruin, en ik slechts twee keer beigeblond ontving.
Iemand heeft mijn bestelling simpelweg niet gecontroleerd, de wachttijd is lang en ik heb nog niet ontvangen wat ik wilde.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
10 dagen geleden
Wat vervelend om te horen dat je perongeluk een verkeerd artikel hebt ontvangen. Ik raad je aan een mailtje te sturen naar klantenservice@lyko.com zodat wij dit zo snel mogelijk met je kunnen oplossen. 😊✨
Liefs, Team Customer Relations 🌸
3 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
De prijzen zijn de reden dat ik bestel wat ik mis is wat meer persoonlijke aandacht dmv gerelateerde proefjes .doordat de prijzen van make up hoog zijn is dat ook een methode om de klant wat nieuws te laten kopen
Beoordeling melden
12 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Duurde vrij lang voordat ik het in huis had
10 dg
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
11 dagen geleden
Bedankt voor je eerlijke beoordeling! Vervelend om te horen dat de levering langer duurde dan verwacht door een langere vertraging, mijn excuses hiervoor. Ik wens je heel veel plezier met de bestelling! 💕
Liefs, Bente / Customer Relations 🌼
10 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
17 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
4 okt 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
30 sep 2024
Geverifieerde beoordeling
De prijs is lager dan bij andere verkopers maar de levertijd vind ik te lang
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
3 okt 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Je feedback waarderen we enorm.
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
23 aug 2024
Geverifieerde beoordeling
Pakketje zoek dhl en lukt zeggen allebei iets anders.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
27 aug 2024
Hi Danny!
Bedankt voor je beoordeling. 😊
Ik zie dat je nog geen contact met ons hebt opgenomen. In de trackinglink staat het pakketje bezorgd aangegeven, mocht dit niet zo zijn helpen wij je heel graag verder via de klantenservice. Mail: klantenservice@lyko.com 💌
5 jul 2024
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
2 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Late levering en niet compleet. Wel netjes opgelost
Verzenden duurde erg lang, pakket kwam pas na 10 dagen aan. Ook ontbraken er 2 items. Klantenservice heeft dit wel meteen netjes opgelost en daar een refund voor gegeven. Maar ik moest daardoor wel last minute elders vervanging vandaan halen.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
7 jun 2024
Bedankt voor je feedback. Wat vervelend dat het zo gelopen is! Onze excuses hiervoor. We zijn blij dat onze klantenservice het nog heeft kunnen oplossen. We hopen dit een volgende keer beter te mogen doen. 🧡
Liefs, team Lyko! 🌟
21 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending, maar wel één van de kleuren oogschaduw was uit het pallet gevallen. Ik heb het erin terug moeten duwen, hierbij is wel wat oogschaduw verloren gegaan, en juist de mooiste kleur is nu maar half.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
28 apr 2024
Hello 😊
Oh that is so unfortunate that the eyeshadow got damaged during the transport!
But dont worry, we find a good solution for you! Please reach out to our amazing lyko customer-serice at klantenservice@lyko.com! They will help you with that matter immediately!
Hope you had a lovely kings day! ✨
Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
12 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Wel echt?!
Het product zat in een blanco doos (wit) zonder merknaam oid erop. Het product zelf ziet er wel oké uit. Het is niet voor mijzelf dus ik kan het niet beoordelen.
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
DHL heeft 2x aangegeven dat er niemand thuis was terwijl er wel iemand was. Uiteindelijk bij DHL punt afgehaald. Daardoor was de bezorging erg vertraagd.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
15 mrt 2024
Hello! 😊
Oh that is really inconvienient that you had to pick it up from a DHL shop!
We always wish for a smooth delivery for our customers, so I am very sorry it was not the case here.
But I hope that you really like your products from us and that you have a lot of joy with them!
Hopefully you will give us another chance and then I am sure everything will go smooth! 😇
Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
8 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
De bestelling was in goede orde aangekomen . Alleen jammer dat er bij mijn bestelling geen gratis sample zat die jullie beloofd hadden.
Beoordeling melden
19 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Het duurde best wel lang tot dat ik een bevestiging had ontvangen van dat het pakket was verstuurd. Helaas, maar verder prima!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
22 mrt 2024
Bedankt voor je feedback! Dat waarderen we enorm. Fijn om te horen dat je tevreden bent met ons. Uiteraard hopen we het een volgende keer sneller te doen! Hopelijk tot gauw! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
9 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Verzendingsproces onduidelijk. Eerst Track en Trace van Deutsche Post daarna dezelfde code voor Postnl
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 dec 2023
Hoi!
Jammer om te horen dat het verzendproces onduidelijk is. Mocht je hulp nodig hebben met het traceren van je bestelling, stuur ons dan gerust een mailtje via klantenservice@lyko.com. ✨💌
Liefs, Mara / Customer Relations
30 nov 2023
Geverifieerde beoordeling
Dat het 4 werkdagen moet duren voordat het uit BRD aan de huisdeur in NL is
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
1 dec 2023
Hello 😊
Right now the delivery companies have literally both hands full and the delivery can take a bit longer than expected.
Thanks for the understanding.
I hope you like your products from us and I wish you a lovely weekend. 🍀
Best wishes, Lisa // Customer-Relations Lyko
10 jun 2024
Geverifieerde beoordeling
Wel goed!!
Er was 1 onderdeel erg beschadigd, de rest was fantastisch!!
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 jun 2024
Bedankt voor je positieve beoordeling! Dat waarderen we enorm. Indien je nog geen contact met onze klantenservice hebt gehad, stuur ons gerust een mail naar klantenservice@lyko.com voor het beschadigde artikel!
Fijn om te horen dat je verder tevreden bent met ons. Hopelijk tot snel! 🤩
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
31 mei 2024
Geverifieerde beoordeling
Snellere levering misschien. Verder prima en goed verpakt.
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
4 jun 2024
Bedankt voor je beoordeling! Dat waarderen we enorm.
Liefs, Mara / Customer Relations 🌼
7 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Budbee verzending duurt een week. Dat is niet van deze tijd
Beoordeling melden
Antwoord van lyko.com/nl
13 feb 2024
Hoi!
Bedankt voor je feedback. Onze levertijd duurt gemiddeld 4-5 werkdagen. Je krijgt een bezorgindicatie te zien per pakketservice vóór het afrekenen. Dit wordt vervolgens bevestigd in je bestelbevestiging. LYKO's warenhuis zit in Zweden (LYKO is Zweeds! 🤗) dus vandaar dat de levertijd wat langer duurt dan dat je gewend bent dan van bijvoorbeeld een Nederlandse webshop!
Liefs, team Lyko!