sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

165 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.362 beoordelingen in totaal

Sorry, Ik schrijf eigenlijk nooit een niet lovende beoordeling, maar helaas heb ik nu drie keer achter elkaar (in drie weken tijd) een negatieve ervaring met de beloofde levertijd. (Voor 22uur besteld, dezelfde dag verzonden) Dit was eerder altijd top!

17 sep 2023
Ik heb nu aantal keer achter elkaar gehad dat er met mijn bestelling dingen fout gaan. Ik bestel optijd om de bestelling de volgende werkdag in huis te hebben maar heb de afgelopen tijd steeds vaker dat het langer duurt voordat mijn pakket verzonden wordt. Hierdoor kom ik zelf ook in de problemen omdat ik mijn producten niet optijd in huis heb ben ik genoodzaakt om mijn producten elders te halen.

Beoordelingen voor sudac.nl

Even duidelijk erbij zetten dat schoolpakketten anders worden geleverd. Ook de track en trace was niet binnengekomen en heb ik meer maar contact op moeten nemen
10 aug 2024
Goed maar geeft niet echt aan of het nog spullen nodig heeft bij pakketen dus ik weet niet wanneer mijn pakket nou wel komt

Uitstekend!

Duidelijke website, goede producten. Wordt op de hoogte gehouden van de levering. Snel producten in huis
MB
21 aug 2024
23 aug 2024
21 aug 2024
20 aug 2024
25 jul 2024
Onduidelijke site en erg langzaam. Ik kon wel goed bestellen en ze geven ook goed aan wanneer mijn bestelling wordt bezorgd.
4 aug 2024
Super spullen! Erg tevreden! alleen de website is erg traag altijd, en dat ligt niet aan mijn internet 😜 verder top!
22 jul 2024
Levering is snel en goed. Goed ingepakt. Fijne producten. Maar graag een factuur in een pdf bestand
5 aug 2024
Helemaal top vandaag besteld en de volgende dag in huis. Helemaal blij
28 jul 2024
Snelle levering. De doos mag alleen iets beter dicht getapet worden.
19 jul 2024
Goede producten, snelle levering.
25 jul 2024
Goede producten, snel geleverd