sudac.nl- Logo - Beoordelingen

sudac.nl

160 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.368 beoordelingen in totaal

Sorry, Ik schrijf eigenlijk nooit een niet lovende beoordeling, maar helaas heb ik nu drie keer achter elkaar (in drie weken tijd) een negatieve ervaring met de beloofde levertijd. (Voor 22uur besteld, dezelfde dag verzonden) Dit was eerder altijd top!

11 feb 2024
Ik had een bestelling geplaatst Waarvan 1 artikel niet voorradig was Ik betaalde 1,- extra zodat deze achteraf nog bezorgd zou worden Maar de rest van de bestelling kwam maar niet Na een paar dagen maar ge-chat Suzan zou het voor mij in orde maken En maakte excuses voor deze fout

Beoordelingen voor sudac.nl

Altijd goed

Ben echt super tevreden over mijn bestelling altijd op tijd en de support dat je krijgt als je graag heb of je komt er niet uit kun je ze altijd bellen . Voor een beginnend kapster is dit heel fijn dankjewel 🙏
18 jan 2024
Super goede service en vriendelijk daar 10 punten voor De verzendingen kopen nog niet soepel ik ben nieuw en pas 2 x besteld dus misschien was het het opstarten
Antwoord van sudac.nl
18 jan 2024
Beste Ellen, de eerste levering verliep tot onze grote spijt inderdaad niet vlekkeloos. Daar balen wij enorm van. We hopen het naar tevredenheid te hebben opgelost en gaan voor 5 sterren bij je toekomstige bestellingen :)
29 sep 2023

Goede service, vriendelijke klantenservice.

Altijd optijd geleverd. Service en producten zijn altijd goed! Ik ben een echte liefhebber van de Pop producten, vooral de nieuwe krullen lijn.
28 jan 2024
Regel voor 22.00 besteld volgende dag in huis aanpassen. Donderdag besteld, zaterdag geleverd.
Antwoord van sudac.nl
Beste Anouk, Voor reguliere orders hanteren wij de regel voor 22.00 uur besteld, dezelfde dag verzonden. Zoals in onze voorwaarden vermeld hanteren wij voor schoolpakketten een iets ruimere levertijd. Wij hopen hiermee mogelijke onduidelijkheid weggenomen te hebben. Hartelijke groet, Team Sudac
26 nov 2023
Snelle levering ! Een aantal producten (flessen ontwikkelaars) zaten niet goed dicht en lekte
23 dec 2023

super en vlot

Bij Sudac gaat alles altijd super vlot! Vandaag besteld indien gewenst morgen in huis
23 sep 2023
Goedemorgen ik gebruik de kadus fervidol meer dan 45 jaar. Naar alle tevredenheid ?
7 nov 2023
Snelle levering, en fijn je al nieuwe klant een welkomst pakket krijgt.
MB
23 mrt 2024

Niets op aan te merken

Bestellen ging makkelijk en ik had het de volgende dag in huis. Perfect
28 sep 2023
Had graag bij de nalevering nog iets extra besteld , maar dat kon niet
Super goede kwaliteit van de producten en goede klantenservice
2 okt 2023
Altijd op tijd geleverd. Service en producten zijn altijd goed!
19 nov 2023
Vandaag besteld morgen in huis. Alles verloopt heel soepel.
Fijn dat pakket s'avonds kwam en leuke online training
Voor 10 uur besteld morgen in huis is niet altijd zo.
Het geduld want alles ging fout en d3 super service
24 apr 2024
Heel fijn geholpen door Wendy over de extensions.
Hoge kwaliteit, fantastische prijzen, snel leveren.
1 mei 2024

Top!

Zeer snelle levering van fijne en goede producten.
MB
Super snelle levering Producten naar verwachting