Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Levering is altijd goed en duidelijk. Bovendien vind ik dat je de recensies van proefpersonen kan lezen, mensen die echt overzichtelijk hun mening beschrijven, erg prettig.
Superfijne klantenservice! Snelle reactie en direct een oplossing zonder dat ik daar naar hoef te vragen. Helaas was tot 2x toe mijn bestelling defect, dat is erg jammer.
Het bestellen ging heel makkelijk. Als je ergens over twijfelt, hoef je alleen maar de vele reviews te raadplegen. Mooie overzichtelijke site, snelle levering.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je mooie review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met het bestelproces, de overzichtelijkheid van onze site, en de snelle levering. Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, dan staan we uiteraard voor je klaar! 😊 Vriendelijke groet, Ellen
29 aug 2024

De frida Vibio besteld. En retour gestuurd.

De frida Vibio besteld. Snel geleverd, helaas werkte de app niet. Dus terug gestuurd en geld retour gekregen. Netjes afgehandeld door de klanten service. Top
3 sep 2024
Jammer van de bezorger, heeft t gelijk afgegeven op een ophaal plek waardoor we twee dagen vertraging hadden. Echter maakte dat t alleen maar spannender
IK
I.C. K.
Amsterdam
Leuke en ‘nuttige’ dingen. Snelle verzending en keurig verpakt. Al eerder bij Easy Toys gekocht en zeer tevreden. Ruim aanbod en voor ieder wat wils….
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je positieve review! We zien je heel graag terug als klant! Vriendelijke groet, Ellen
21 aug 2024
Het was goed verpakt. Wat mij betreft, hoeft u niets te verbeteren, maar wie ben ik om dat te gaan beslissen. Voor mij doet u het heel goed. Ga zo door.!
5 sep 2024
Altijd tevreden met Easytoys. Makkelijk te navigeren en de prijzen zijn goed. Huismerk is redelijk prima en ze hebben een redelijk ruim assortiment.
CK
Caroline K.
Meerkerk
26 aug 2024

Uitstekend!!

Zo veel keuze!!! Fijne producten met een duidelijke uitleg, als je dat nodig hebt…. Goede kwaliteit…. Ben blij met mijn ‘speelgoed’… Haha….
29 aug 2024
hulp nodig bij defect product, direct antwoord & hulp gekregen! defect product terug gestuurd en binnen 2 werkdagen een nieuwe ontvangen! :)
Prima website, makkelijk zoeken, groot assortiment en veel extra informatie over allerlei onderwerpen qua sexualiteit, intimiteit, etc.
1 sep 2024
Bestellen ging gemakkelijk Verzenden ging mooi vlot Daad werkelijk binnen gekregen wat je besteld hebt Mijn vrouw tevreden over het kado
2 sep 2024
Bedankt voor je review! Fijn dat alles soepel is verlopen en dat je vrouw blij is met het cadeau. We zien je graag weer terug! (dat vindt je vrouw vast ook leuk ;-) Groet, Ellen
3 sep 2024
Snelle levering ik had het kwaliteit van de dobbelstenen wel beter verwacht maar geen opmerkingen ben tevreden over de kwaliteit verder
24 aug 2024
Snelle levering en producten zijn van goede kwaliteit. Beschikbaar van de producten op de website komen overeen met de werkelijkheid.
Perfecte snelle bezorging. Keurig verpakt in anonieme doos. Spullen prima. Kortom, tevreden. Nette prijs / kwaliteit verhouding.
29 aug 2024
Goed hoor.vlugge ook vlugge levering.cock rings wel vlug kapot en niet van goede kwaliteit jammer genoeg.mvv Jan de rest Toppie
Zeer goede service ivm een speeltje die het niet deed en ik had geen verpakking ifzk meer maar super netjes opgelost!!
31 aug 2024
Top kwaliteit en de gebruiksgemak van de producten. Heel blij mee! En de klantenservice is ook uitstekend natuurlijk.
2 sep 2024
Top klant! Wij zijn ook heel blij om zo"n fijne klant te hebben. Bedankt voor je geweldige feedback! Groet, Ellen
NS
Nico s.
Amsterdam

Volwassen speelgoed altijd leuk!

Hoe oud je ook bent voor speelgoed ben je nooit te oud. Altijd pret en genot met de artikelen van deze webshop!
20 aug 2024
snelle levering goede kwaliteit ze houden je goed op de hoogte van je bestelling ga zo door en dikke duim👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻