Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Snelle levertijd, wel is het artikel in een veel te grote doos verstuurd. Pure verspilling, zeker een min punt.
27 aug 2024

Product en bezorging waren goed

Product was goed en zoals beschreven. Bezorging op het PostNL punt ging ook goed, zonder labels oid op de doos.
24 aug 2024
Tis gewoon heel goed , wordt netjes neutraal verzonden , vind ik persoonlijk toch prettig en snel ontvangen

Vriendelijke site.

Fijne site. Duidelijke stappen om te volgen als je aan het shoppen bent. Prettige manier van verzenden.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je positieve review! We zijn blij dat je de site gebruiksvriendelijk vindt en dat je tevreden bent met de verzendwijze. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen! Vriendelijke groet,  Ellen

Duidelijk en goed

Snelle service, producten die van goede kwaliteit zijn. Mooie deals voor goedkopere redelijkere prijzen.
Snelle reactie na foutmelding, goed geregeld dat er vervanging werd gestuurd. Prettig geholpen in de chat
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review!  Fijn dat alles snel is opgelost en dat je prettig bent geholpen via de chat.  We helpen je graag verder! 😊 Vriendelijke groet,  Ellen
Ik heb mijn artikelen snel en discreet gekregen. Op de site kon ik makkelijk door slle artikelen bladeren
2 sep 2024

Tevreden klant

Snelle bezorging, uitgebreide instructies als werking niet zoals gewenst, snel vervangen bij defect.
Prima service .. zeer tevreden . Op tijd bezorgd en ondertussen al veel lol gehad van t product
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je positieve review! Fantastisch om te horen dat je tevreden bent met onze service. We wensen je nog veel plezier met het product! 😊 Vriendelijke groet, Ellen
Ik heb nog niet zo veel besteld maar wat ik bestelfe komt goed aan en klopt volgens specificaties
Levering was snel waardoor wij snel onze sleeve konden uitproberen wat een succes ervaring was?
Antwoord van Easytoys.nl
Fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad zowel met de snelle levering als met de sleeve! Heel veel plezier met je bestelling! Vriendelijke groet, Ellen
Vond hem wel goed de trilling is alleen iets te zacht als het aan mij ligt maar wel heel fijn
24 aug 2024
Als je alleen bent,en je mannetje is voor een tijdje weg. Dan moet je jezelf verwennen toch?
28 aug 2024
Altijd een goede aankoop bij Easytoys.. discreet en kwalitatief mooie artikelen en kleding!
27 aug 2024
Snelle en discrete verzending. Keuze uit thuis laten sturen of bij een ophaalpunt ophalen
21 aug 2024
Dat er een product het niet deed kreeg zo een nieuwe toegezonden. Goede en snelle service
MS
Melissa S.
Den Haag
30 aug 2024
Ruime keuze en voor ieder wat wils. Fijn dat er ook aan de grotere dames gedacht word.
3 sep 2024
Kwaliteit, producten zijn vaak snel bezorgd en de kwaliteit is vaak aan de hoge kant.
21 aug 2024

Een ongekend hoogtepunt

Direct na ontvangst van de satisfyer pro, een ongekende seksuele ervaring opgedaan.
Snelle levering, duidelijke omschrijving, lees altijd graag de ( expert) reviews
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je review! We zijn blij om te horen dat je de (expert) reviews waardeert. Het is ons doel om uitgebreide en betrouwbare informatie te bieden, zodat je altijd een weloverwogen keuze kunt maken. We hopen dat onze reviews je blijven helpen en kijken ernaar uit om je in de toekomst verder te ondersteunen! Vriendelijke groet, Ellen