Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

Twee keer een product besteld en twee keer doet ie het gewoon niet. Vrij irritant
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je berichtje Sven! Wat super jammer dat je aankoop niet goed lijkt te werken en ook de herzending niet meewerkt. We willen dit zo snel mogelijk voor je oplossen. Neem alsjeblieft rechtstreeks contact op met onze klantenservice; of het nu gaat om een volledige terugbetaling of een alternatief product uit ons assortiment. We staan voor je klaar om dit snel en makkelijk op te lossen. Bedankt voor je geduld en echt, aarzel niet om direct contact op te nemen. We maken het graag goed! Met vriendelijke groet, Adriën
Een product werkt niet.. nog geen respons op mijn ingediende klacht helaas..
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat u onze mail niet ontvangen heeft. Is deze misschien in de SPAM terecht gekomen? Ik heb de mail opnieuw verzonden. Mocht u het opnieuw niet ontvangen, laat het ons weten, we helpen u graag! Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Product doet het na 1x gebruiken al niet meer. Best een hoop geld voor dat.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld defect lijkt te zijn is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Gelukkig zie ik dat het inmiddels al is opgelost. Excuses voor het ongemak! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
17 feb 2024
Ben er dood ziek van lig al een week met een enorme blaasontsteking op bed
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je bericht. Het spijt me te vernemen dat je een blaasontsteking heb. We hopen dat je ondertussen weer bent opgeknapt. Blaasontsteking kan op verschillende manieren ontstaan. Door het gebruik van sekstoys ontstaat echter geen blaasontsteking. Wij lezen op verschillende websites, zoals thuisarts.nl, de volgende oorzaken voor blaasontsteking: Dat komt omdat bij vrouwen de uitgang van de plasbuis dichterbij de anus ligt. Ook is de plasbuis van vrouwen korter. Bacteriën kunnen zo makkelijker van anus naar plasbuis. En via de plasbuis naar de blaas. Sommige vrouwen krijgen vaak blaasontsteking. De kans daarop is groter: Na het vrijen. Doordat tijdens het vrijen bacteriën in de plasbuis kunnen komen. Na de overgang. Het slijmvlies aan de binnenkant van de vagina wordt dunner (kwetsbaar), droger en minder zuur. Slechte bacteriën kunnen dan in de vagina gaan zitten en via de plasbuis in de blaas komen. Als men de blaas niet helemaal leeg plast. Dit kan bijvoorbeeld komen door een verzakking van de baarmoeder. Als je minder weerstand hebt door diabetes of medicijnen (bijvoorbeeld tegen reumatoïde artritis). We snappen dat het heel vervelend is dat je blaasontsteking hebt gehad, dit kan echter niet worden veroorzaakt door sekstoys. We adviseren je om contact op te nemen met de huisarts, deze kan beoordelen of je medicatie nodig hebt en verdere behandeling adviseren. Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben dan verneem ik dit graag. Met vriendelijk groet, Jeanette
19 mrt 2024
Na 8 dagen nog niet bezorgd, terwijl het binnen 24 uur bezorgd zou worden
20 mrt 2024
Bedankt voor je berichtje en mijn excuses voor het gedoe en de vertraging! Het ziet ernaar uit dat je pakketje ergens is blijven hangen tijdens de verzending - echt balen! Maar geen zorgen, we laten je niet in de steek! Er is al een nieuw pakket naar je onderweg en die zou vandaag nog bij je moeten landen. In de tracking link vind je de laatste updates. Heb je verder nog vragen of is er iets anders waarbij we je kunnen helpen? Laat het ons vooral weten! Vriendelijke groet, Adriën
Annulering bestelling gemakkelijker maken. Is nu nog veel te omslachtig.
Antwoord van Easytoys.nl
Beste Rene, Sorry als het annuleren van je bestelling meer voelde als het oplossen van een puzzel. Het is niet onze bedoeling om dingen moeilijker te maken dan ze moeten zijn. 😅 Je kunt een bestelling super makkelijk annuleren door ons een chatbericht te sturen, ons te mailen, of gewoon even te bellen. We willen het je zo gemakkelijk mogelijk maken en zijn dagelijks bereikbaar. Tegelijkertijd zijn we altijd op zoek naar manieren om nog beter te worden. Jouw feedback over het annuleringsproces? Die nemen we heel serieus en gaan we gebruiken om onze service te verbeteren. Als er specifieke punten zijn die je vervelend vond, horen we die graag! Bedankt dat je ons helpt te groeien en te verbeteren. Als je nu of in de toekomst iets hebt dat je wilt wijzigen of vragen, schroom niet. We staan klaar om het snel voor je aan te passen. Groetjes en hopelijk tot snel! Adriën
9 mrt 2024
Veel te groot is gemaakt voor een olifant . Gaat zo de vuilnisbak in.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. We vinden het jammer te horen dat het product niet voldeed aan je verwachting. We willen benadrukken dat de afmetingen van al onze producten duidelijk op onze website worden vermeld om ervoor te zorgen dat onze klanten een weloverwogen keuze kunnen maken voor hun aankoop. We begrijpen dat dit teleurstellend kan zijn, maar we moedigen klanten aan om de productdetails, inclusief de maten, zorgvuldig te bekijken voor aankoop. Als er verwarring is geweest of als je hulp nodig hebt bij het vinden van een geschikter product, neem dan alsjeblieft contact met ons op. We zorgen er graag voor dat je tevreden bent en staan klaar te helpen bij het vinden van een passend alternatief. Met vriendelijke groet, Adriën
Producten functioneren niet en koppeling is niet te maken met mobile.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat je hebt besteld niet naar verwachting of defect is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
M’n pakket is zoek! Wel de schuld van post nl…. Maar is zoek geraakt…
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Ik zie in de tracking dat het pakket is afgehaald bij de afhaallocatie. Mocht dit niet kloppen, neem dan alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we het met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
Was het te klein zeker jammer Met vriendelijke groet' R Dayekh
Product doet het niet en past niet. Dus lag meteen in prullenmand
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat producten die je hebt besteld niet naar behoren lijken te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag aan een oplossing. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. De maten van artikelen zijn te vinden onder de artikelen op de website bij "Maten en Specificaties". Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
24 feb 2024
Slecht dacht ook wel gewoon normaal schaal zou zijn maar helaas
Antwoord van Easytoys.nl
Dank je wel dat je de tijd neemt om je ervaring te delen! Jammer te lezen dat het artikel niet de maat heeft die je had verwacht. Op de website kun je onder de artikelen bij "maten en specificaties" altijd de maten vinden van de te bestellen artikelen. Dit om teleurstelling en misverstanden te voorkomen. Dat maakt het natuurlijk niet minder vervelend dat je toch een andere verwachting had. Bij vragen of onduidelijkheden over artikelen kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag! Met vriendelijke groet, Adriën
Product deed het niet daarna nieuwe gekregen deed het ook niet
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat super vervelend dat ook het vervangende artikel niet goed werkt! Is het plastic bij de batterijen van zowel het eitje als de afstandsbediening goed verwijderd? De aanknop wat langer vasthouden om te ontgrendelen. Mocht het toch om een defect gaan, neem alstublieft contact op met onze klantenservice. We lossen het graag met u op! Met vriendelijke groet, Adriën
Afstand ging alleen aan vergeet niet meer uit of andere stand
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat de producten die u heeft besteld niet lijkt te werken. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een productreview achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
3 mei 2024
bestelling niet eens binnen gekregen, k heb gewacht op niks.
6 mei 2024
Beste Jamal, Wat balen dat je je bestelling niet hebt ontvangen en dat het terug naar ons is gestuurd. Het laatste wat we willen is dat je op niks zit te wachten! Post NL laat weten dat het adres niet juist was, maar hopelijk geeft de tracking je wat meer inzicht in wat er is gebeurd. We begrijpen dat dit frustrerend kan zijn, maar we hebben het pakketje retour ontvangen en je geld teruggeboekt. Als je nog steeds geïnteresseerd bent in de producten, raden we je aan om opnieuw te bestellen. Hopelijk verloopt de bezorging dan vlekkeloos! Mocht je nog vragen hebben of ergens mee zitten, dan zijn we er voor je. Laat ons weten als je iets nodig hebt, we zijn hier om te helpen. Sorry dat het niet helemaal vlekkeloos verliep, we hopen je snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Adriën
Na 1 keer gebruiken was me speeltje kapot. Waterschade.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Balen dat een artikel dat je hebt besteld inmiddels defect is. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Dit artikel zou waterproof moeten zijn, je kunt dus een beroep doen op de garantie. Het artikel kan dan geretourneerd worden en je hebt de keuze tussen een nieuw artikel of het aankoopbedrag terug. Neem hiervoor even contact op met onze klantenservice, we zijn dagelijks bereikbaar en helpen je graag. Excuses voor het ongemak! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Vanwege deze lekkere subtiele mail! Stelletje sukkels.
Antwoord van Easytoys.nl
We hebben je opmerkingen ontvangen en willen graag meer inzicht krijgen in de situatie die je hebt ervaren, aangezien we momenteel niet duidelijk kunnen herleiden over welke e-mail dit gaat. We waarderen je feedback, maar willen je vriendelijk vragen om respectvolle taal te gebruiken, zodat we samen constructief aan een oplossing kunnen werken. We streven altijd naar duidelijke en positieve communicatie met al onze klanten en het is belangrijk voor ons om te begrijpen waar en hoe er mogelijk iets mis is gegaan. Als je bereid bent, zouden we het op prijs stellen als je meer details kunt delen over de specifieke mail waarop je doelt. Dit zal ons helpen om te begrijpen wat er is gebeurd en hoe we in de toekomst dergelijke misverstanden kunnen voorkomen. Je kunt rechtstreeks contact met ons opnemen via telefoon, chat en email. We staan klaar om naar je te luisteren en samen te werken aan een positieve oplossing. Met vriendelijke groet, Adriën
Mijn bestelling niet gekomen en nog moeten betalen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw pakket nog niet afgeleverd is! Ik zie dat er een onderzoek is opgestart bij PostNL. Zodra we hier de uitslag van ontvangen nemen we direct weer contact met u op. Helaas duren de onderzoeken op dit moment wat langer dan gebruikelijk. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
door de stoot beweging schakel het uit waardeloos
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen een artikel dat je hebt besteld niet goed lijkt te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. Je kunt de artikelen beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je per mail een uitnodiging na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
13 apr 2024
Al mijn vibrators gaan stuk ik betaal me scheel
Antwoord van Easytoys.nl
Dankjewel voor je bericht Nikki! Het spijt ons te horen dat je problemen hebt ondervonden met je aankopen. Dat klinkt frustrerend als je investeert in plezier. Gelukkig hebben we uitstekende garantievoorwaarden en staan voor je klaar om dit recht te zetten. We raden je aan contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Laten we ervoor zorgen dat je toekomstige ervaringen alleen maar positief zijn! Groetjes, Adriën