Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

24 apr 2024
Hij doet het niet. Ik had hem al open gemaakt.
24 apr 2024
Bedankt voor je berichtje! Het spijt me te lezen dat het bestelde artikel niet goed lijkt te werken. Heb je al gezien dat we op onze website een filmpje hebben met een uitgebreide uitleg over het gebruik van het artikel? Je kunt het vinden door naar deze link te gaan: https://www.easytoys.nl/paarse-stotende-rabbit-vibrator-p-27077/. Hopelijk kan dit je helpen om het probleem op te lossen. Als het nog steeds niet lukt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice met wat meer details over wat er precies niet werkt. We staan altijd klaar om te helpen en hebben vaak tips of oplossingen. Ook als het artikel defect is, geen zorgen! We hebben uitstekende garantievoorwaarden en service om ervoor te zorgen dat je een nieuw artikel ontvangt of je geld terugkrijgt. Hopelijk kun je snel van je aankoop genieten :-). Met vriendelijke groet, Adriën
7 mei 2024
Ik heb het gekocht en het heeft nooit gewerkt
8 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Vervelend te vernemen dat het artikel niet werkt. Bij het eerste gebruik adviseren wij het artikel minimaal 2 uur op te laden via het netstroom. Hierna dien je de aan uit knop 5 seconden ingedrukt te houden. Graag vernemen wij of het artikel inmiddels werkt. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
Een apparaat opsturen die daadwerkelijk werkt
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Het spijt me te horen dat producten die je hebt besteld niet naar behoren lijken te werken. Deze review heeft echter betrekking op ons als winkel. We hopen dat je tevreden bent over de levering, informatie en het contact dat je eventueel met ons hebt gehad. Voor vragen en klachten over producten kun je het beste contact opnemen met onze klantenservice. Het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel nog ontgrendeld moet worden of dat de batterijen niet goed geplaatst zijn. We helpen je graag met het vinden van een oplossing! Je kunt de artikelen ook beoordelen op onze website, hiervoor ontvangt je een uitnodiging per mail na ontvangst van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
You doesn’t work well after first charge
Antwoord van Easytoys.nl
Thanks for your message. That doesn't sound good, sorry for the inconvenience! Sometimes technology can be a bit stubborn, especially after the first date with the charger. Glad to see that contact has already been made and the return label is on its way! Hopefully this is just a small bump in the road to a better experience. Once you have returned the item, we will provide a replacement or solution that suits you as soon as possible. Should you have any questions or need further assistance, we are here for you! Kind regards, Adriën
1 mei 2024
Bij het eerste gebruik al kapot gebroken
3 mei 2024
Wat vervelend om te horen dat het product bij het eerste gebruik al kapot is gebroken! Dat is zeker niet de ervaring die we willen dat je hebt. We willen dit graag rechtzetten voor je. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen met meer informatie over het product en je bestelgegevens? We staan klaar om je te helpen en ervoor te zorgen dat je alsnog tevreden bent met je aankoop. Vriendelijke groet, Adriën
Werkt voor geen meter zonde van je geld
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen dat producten die je besteld hebt niet naar je verwachting zijn. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. Je kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, je ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat je tevreden bent over de levering, de informatie en het eventuele contact dat je met ons had. Met vriendelijke groet, Adriën
Kwam kapot aan ging na opladen niet aan
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Het spijt me te horen dat een artikel dat u heeft besteld defect lijkt te zijn. Neem alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we samen met u een oplossing kunnen vinden, het kan bijvoorbeeld zijn dat het artikel ontgrendelt moet worden. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. U kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, u ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat u tevreden bent over de levering, de informatie en het contact dat u met ons had. (Dit bericht is vertaald met Deepl) Met vriendelijke groeten, Adriën
De toy was niet naar mijn verwachtingen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat het bestelde product niet helemaal naar wens is. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Voor vragen en klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Ook kunt u de artikelen beoordelen op onze website, u ontvangt hiervoor een uitnodiging na het ontvangen van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb een beschadigd artikel ontvangen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend dat er artikelen uit uw bestelling niet aangekomen zijn.. Neemt u alstublieft contact op met onze klantenservice zodat we het met u kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
Ik heb niet het idee dat het iets doet
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je eerlijke beoordeling! Het spijt ons te horen dat het artikel niet aan je verwachtingen voldoet. Het is belangrijk voor ons dat onze klanten tevreden zijn met hun aankoop en de resultaten die ze ermee bereiken. Verschillende factoren kunnen de werking van erectiecrème beïnvloeden, en het kan zijn dat dit specifieke product niet optimaal is voor uw situatie. We raden aan contact op te nemen met onze klantenservice. We kunnen dan samen de situatie beoordelen en kijken naar een geschikte oplossing, zoals b.v. het proberen van een ander product dat beter bij je past. Vriendelijke groet, Adriën
Na 2 x gebruiken gelijk kapot.. jammer
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je feedback. We vinden het erg jammer te horen dat je product na twee keer gebruiken niet meer functioneert. Dit is zeker niet de kwaliteit die we nastreven en heeft vaak te maken met de batterijen. Graag willen we opmerken dat dit reviewplatform primair bedoeld is voor algemene feedback. Voor specifieke klachten over producten en om een snelle oplossing te vinden, raden we je aan direct contact op te nemen met onze klantenservice. Ons team staat klaar om je te helpen en de situatie naar tevredenheid op te lossen. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en we hopen snel van je te horen. Met vriendelijke groet, Adriën
16 mrt 2024
Artikel ging al kapot bij open maken.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Echt balen dat je artikel meteen kapot ging bij het openen. Dit is natuurlijk niet de bedoeling! Even een heads-up: dit reviewplatform is vooral voor algemene feedback. Voor directe hulp (en we willen je echt graag helpen!), is het beter om even contact op te nemen met onze klantenservice. Stuur ons een berichtje, dan lossen we dit samen op. We staan voor je klaar! Groetjes, Adriën
Pakketje nog steeds niet ontvangen.
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat super jammer dat het pakketje zoekgeraakt is! Ik zie dat er een nieuw pakket naar je onderweg is en deze vandaag bij je wordt afgeleverd. Als er nog vragen of onduidelijkheden zijn, laat het ons weten, we helpen je graag! Onze excuses voor de vertraging en het ongemak. Met vriendelijke groet, Adriën
Pakket werd bij de buren afgeleverd
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zie dat er al contact is geweest met onze klantenservice en de klacht is doorgezet naar PostNL. De bezorger zal erop worden aangesproken. Er wordt op het adresetiket aangegeven dat het pakket alleen bij de geadresseerde afgeleverd mag wordt. Heel soms gebeurt het in de drukte dat de bezorger eroverheen kijkt. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
Veel te laat is de post is bezordg
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring! Oei, dat klinkt niet goed! Het spijt ons echt dat je pakketje later is aangekomen dan gepland. We begrijpen hoe frustrerend dat moet zijn, vooral als je ergens naar uitkijkt. We nemen dit soort zaken serieus en we zijn al aan het uitzoeken waar het mis is gegaan met de bezorging. Ondertussen, als er iets is wat we voor je kunnen doen of als je nog vragen hebt, laat het ons alsjeblieft weten. We staan voor je klaar! Bedankt voor je geduld en begrip. We hopen dat je ondanks de vertraging blij bent met je bestelling. En natuurlijk zullen we ons best doen om te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Groetjes, Adriën
9 mrt 2024
Vibrator is kapot binnen gekomen.
Antwoord van Easytoys.nl
Oh nee, dat is zeker niet de start die we wilden geven aan je nieuwe aanwinst! Echt balen dat de vibrator al kapot is aangekomen. Geen zorgen, we gaan dit natuurlijk voor je oplossen. Stuur ons even een berichtje met de details, dan zorgen we ervoor dat er zo snel mogelijk een vervanging jouw kant op komt. Onze excuses voor het ongemak! Groetjes, Adriën
na de eerste keer was hij al stuk
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend te horen dat het door u bestelde artikel defect is. Deze review betreft echter een beoordeling over ons als shop. We hopen dat u tevreden bent met de levering, informatie en eventueel contact dat u met ons heeft gehad. Voor vragen en klachten over producten kunt u het beste contact opnemen met onze klantenservice, we helpen u graag! Ook kunt u de artikelen beoordelen op onze website, u ontvangt hiervoor een uitnodiging na het ontvangen van de bestelling. Met vriendelijke groet, Adriën
23 apr 2024
Bestelling niet binnengekregen.
24 apr 2024
Het spijt me te horen dat je je bestelling niet hebt ontvangen, dat is natuurlijk heel frustrerend! Volgens de trackinginformatie van PostNL is het pakket bezorgd op de dag na het plaatsen van je bestelling, maar helaas lijkt het erop dat het toch niet is aangekomen. Dat is zeker niet wat we willen horen! Maak je geen zorgen, we gaan dit voor je oplossen. Ik raad je aan om contact op te nemen met onze klantenservice, zij staan klaar om je te helpen en een passende oplossing te vinden voor dit probleem. We zorgen ervoor dat je krijgt wat je hebt besteld! Nogmaals, excuses voor het ongemak en bedankt voor je geduld en begrip. Met vriendelijke groet, Adriën
Não recebi a encomenda até hoje
Antwoord van Easytoys.nl
Obrigado pela sua mensagem. Vejo que fez um pedido de devolução, o que não parece estar correto? Contacte a nossa equipa de apoio ao cliente para que possamos resolver o problema. Estamos disponíveis diariamente por telefone, chat e correio eletrónico. (Esta mensagem foi traduzida com Deepl) Aguardamos o seu contacto! Com os melhores cumprimentos, Adriën
Op het verkeerde adres bezorgd!
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend! Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Onze klantenservice hoort graag van u zodat we het met u kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet,