Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.451 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.100 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

24 apr 2024
De pillen werken helaas niet.
1 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback! Het spijt ons te horen dat de pillen niet het gewenste effect hadden. We begrijpen hoe teleurstellend dat kan zijn. Als je wilt, kunnen we je adviseren over andere producten die misschien beter bij je passen. Neem gerust contact met ons op, we staan voor je klaar! Vriendelijke groet, Adriën
20 mrt 2024
Ik heb helaas niks ontvangen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat je nog niet van je bestelling kunt genieten! Volgens de informatie van PostNL zou je bestelling de dag na de bestelling afgeleverd moeten zijn. Dat klopt niet met jouw ervaring en dat vinden we erg vervelend. Kun je alsjeblieft direct contact met ons opnemen? We willen dit graag samen met jou tot op de bodem uitzoeken en een passende oplossing vinden. Sorry voor het ongemak en alvast bedankt voor je medewerking! Groetjes, Adriën
Lekker discrete e-mail 🤦🏼‍♂️
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. We horen graag van u welke email u bedoelt. We zijn dagelijks bereikbaar per chat, telefoon en email. Met vriendelijke groet, Adriën
Pakket is nooit aangekomen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Niet ontvangen? Dat is vervelend om te horen, vooral omdat de vervoerder aangeeft dat het pakket snel is afgeleverd. Als dit niet het geval is, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice, zodat we dit snel kunnen rechtzetten Excuses voor het ongemak! Vriendelijke groet, Adriën
10 mrt 2024
Ophouden met reclamemails
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je bericht. Als je bij ons een bestelling hebt geplaatst ontvang je drie e-mails: 1 Een orderbevestiging: deze ontvang je direct na het plaatsen van je bestelling; 2 Een Track & Trace-code: deze ontvang je zodra je bestelling verzonden is; 3 Een review e-mail: deze ontvang je nadat je de bestelling hebt ontvangen. De review e-mail is geen nieuwsbrief. Je kunt je hiervoor ook niet afmelden, het is een eenmalig verzonden e-mail. Voor een nieuwsbrief kun je jezelf afmelden via de link in de nieuwsbrief. Mocht het hiermee niet opgelost zijn dan willen wij je vragen en mail te sturen naar het volgende e-mailadres: privacy@edc.nl Met vriendelijke groet, Adriën
20 jan 2024
Overpriced, niet spannend
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven. Uw mening is enorm belangrijk voor ons. We vinden het spijtig dat u het op deze manier heeft ervaren want wij gaan altijd voor goede prijzen en service. Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, laat het ons weten, graag kijken we wat we voor u kunnen doen. Met vriendelijke groet, Adriën
19 apr 2024
De toys werken niet eens
19 apr 2024
Dankjewel voor je berichtje. Oei, dat klinkt niet goed! Sorry dat je toys niet werken zoals verwacht. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Voor alle defecten of problemen kun je het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder om dit zo snel mogelijk op te lossen. Laat ons weten wat er aan de hand is, dan kijken we direct wat we voor je kunnen doen! Vriendelijke groet, Adriën
Pakket nooit aangekomen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend! Ik zie inderdaad dat er iets is misgegaan na het verzenden van je pakket. Gelukkig zie ik dat het inmiddels is opgelost. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën
13 mei 2024
Vibrator ei werkt niet
14 mei 2024
Bedankt voor je review Quincy! Het spijt me dat het eitje niet meewerkt. Soms is er een klein trucje nodig om alles soepel te laten lopen. Bel, mail of chat even met onze klantenservice; we hebben vaak een paar slimme tips die wonderen doen. En mocht dat niet helpen, dan zorgen onze garantievoorwaarden ervoor dat je snel weer met een glimlach verder kunt :-). We horen graag van je! Vriendelijke groet, Adriën
Geeft maar 1 trilling
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring. Het spijt me te horen dat een artikel dat je besteld hebt niet goed lijkt te werken. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we samen naar een oplossing kunnen zoeken. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. Je kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, je ontvangt na het ontvangen van uw bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat je tevreden bent over de levering, de informatie en het eventuele contact dat je met ons had. Met vriendelijke groeten, Adriën
2x was pakketje kapot
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je feedback en onze excuses voor het ongemak. Het lijkt erop dat onze chocolade avonturiers iets te enthousiast waren op hun trip naar je toe wat resulteerde in een niet zo perfecte aankomst. We nemen deze ervaring ter harte en zullen onze verpakking herzien om ervoor te zorgen dat onze producten in de toekomst heel en veilig aankomen. Zou je nog even contact op kunnen nemen met onze klantenservice? We kunnen het aankoopbedrag terugstorten of nog een poging doen met een extra beschermende verpakking, zodat ze in perfecte staat arriveren om van te genieten. Laat ons alsjeblieft weten wat je voorkeur heeft. Met vriendelijke groet, Adriën
13 jan 2024

Te plakkerig en te dik

Glijd helemaal niet
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat jammer dat het door u bestelde artikel niet naar verwachting is. Dit artikel kan het beste niet te koud opgeborgen worden. Voor tips en tricks, klachten en vragen over artikelen kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. We helpen u graag! Met vriendelijke groet, Adriën
27 apr 2024
Slechte prodructen
29 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat de producten niet aan je verwachtingen voldeden. Inderdaad, de werking van supplementen kan variëren per persoon. We nodigen je graag uit om contact op te nemen met onze klantenservice voor persoonlijk advies of om alternatieve opties te bespreken die mogelijk beter bij je passen. We staan klaar om je te helpen een meer geschikt product te vinden. Vriendelijke groet, Adriën
25 apr 2024
Waardeloos produkt
26 apr 2024
Bedankt voor je feedback. Het spijt ons te horen dat het product niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Bij producten zoals deze kan de werking inderdaad per persoon verschillen en is het soms een kwestie van uitproberen om te zien wat het beste werkt. Aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice voor tips over het gebruik of voor advies over andere opties die wellicht beter bij je passen. We helpen je graag verder! Groetjes, Adriën
product werkt niet
Antwoord van Easytoys.nl
Hartelijk dank voor je bericht. Het spijt mij om te vernemen dat het gekochte artikel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd. Het effect van een dergelijk product verschilt per persoon. De ene persoon reageert sterker op de gebruikte ingrediënten dan een ander. De reviews op dit platform hebben betrekking op ons als winkel. Je kunt op onze website (shop) een product review achterlaten, je ontvangt na het ontvangen van je bestelling per mail een uitnodiging hiervoor. We hopen dat je tevreden bent over de levering, de informatie en het eventuele contact dat je met ons had. Mochten er nog vragen/opmerkingen zijn kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice, we helpen je graag. Met vriendelijke groet, Adriën
12 mei 2024
bij buren bezorgt
13 mei 2024
Bedankt voor je bericht! Het lijkt erop dat de postbode de instructies op het pakket over het hoofd heeft gezien :-(. Onze excuses voor het ongemak! Mocht dit vaker voorkomen of heb je andere vragen, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We helpen je graag verder en zorgen ervoor dat je volgende bestelling soepel verloopt. We hopen dat alles verder naar wens was en wensen je een mooie dag! Vriendelijke groet, Adriën
6 mei 2024
Trilt niet genoeg
7 mei 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt ons te horen dat je niet de gewenste trillingen hebt ervaren. We begrijpen hoe belangrijk dat is voor een optimale ervaring. Zou je alsjeblieft contact met ons willen opnemen via onze klantenservice? We horen graag meer over je ervaring, zodat we samen een oplossing kunnen vinden voor een betere vibrerende ervaring bij je volgende gebruik ;-). Aarzel niet om contact met ons op te nemen; we zijn hier om te helpen:-) Vriendelijke groet, Adriën
26 apr 2024
Artikel al kapot
29 apr 2024
Bedankt voor het delen van je ervaring! Het spijt ons dat het artikel kapot is gegaan, maar fijn om te zien dat je al een vervangend artikel hebt ontvangen. Onze klantenservice staat altijd paraat om te helpen bij problemen en defecten. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als er iets niet naar wens is. Vriendelijke groet, Adriën
18 apr 2024
Geen commentaar
19 apr 2024
Wat jammer, ik zie dat er problemen zijn geweest met het ontvangen van het retourformulier, ondanks dat we het meerdere keren hebben verzonden. Er lijkt ergens een miscommunicatie te zijn opgetreden, en daarvoor bieden we onze excuses aan. Gelukkig zie ik dat het inmiddels is opgelost, mochten we verder nog ergens mee kunnen helpen, laat het ons weten! Met vriendelijke groet, Adriën
21 jan 2024
Niet ontvangen
Antwoord van Easytoys.nl
Bedankt voor uw bericht. Wat vervelend om te horen dat uw pakket nog niet afgeleverd is! Ik zie dat er een onderzoek is opgestart bij PostNL. Zodra we hier de uitslag van ontvangen nemen we direct weer contact met u op. Helaas duren de onderzoeken op dit moment wat langer dan gebruikelijk. Excuses voor de vertraging en het ongemak! Met vriendelijke groet, Adriën