Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.502 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.151 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

22 jul 2024
22 jul 2024
23 jun 2024

Tevreden klant maar ….

Ik koop nu al geruime tijd bij easytoys lees 2 jaar. Het aanbod en verzending niks op aan te merken. Alleen ik merk de laatste tijd dat ze een beetje moeilijk beginnen te doen over service/garantie. Op bepaalde producten.
24 jun 2024
Bedankt voor je loyaliteit en je eerlijke feedback. We zijn blij te horen dat je tevreden bent met ons aanbod en de verzending. We willen je verzekeren dat we altijd streven naar de best mogelijke service en garantie, volgens de geldende voorwaarden. Mocht je in de toekomst nog vragen of problemen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Adriën
2 jul 2024
Een fijne winkel met een ruim assortiment, snelle levertijden, en personeel dat je snel te woord staat. Het enige minpunt vind ik de levering van Postnl. Dat gaat niet altijd goed. Zo wacht ik al een aantal dagen op een pakket dat hun verkeerd hebben afgeleverd,en eigenlijk gewoon zoek is geraakt.
26 jun 2024
Ik vond de vibraties van de draagbare vibrator fijn en mijn vriendin kwam heerlijk klaar, alleen de ring die om mijn lul moest was wat strak maar dat komt ook door de dikte van mijn lul.Koop zeker nog eens wat bij jullie
24 jun 2024
Makkelijk te bestellen en helaas maar wel goed geregeld de retour. Ik zou de volgende keer zo weer bestellen. Enige wat mij niet duidelijk is geworden is, of je spullen ook in de winkel zou mogen retourneren.
25 jun 2024
Bedankt voor je positieve review! Fijn om te horen dat het bestellen makkelijk ging en dat het retourneren goed geregeld was, ook al is dat natuurlijk minder leuk. Wat betreft je vraag: artikelen die je koopt in de webwinkel kunnen alleen retour gestuurd worden naar de webwinkel en niet in onze fysieke winkels. We houden deze processen gescheiden om alles zo soepel mogelijk te laten verlopen. We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer van dienst te zijn! Groetjes, Adriën
8 jul 2024
Zo discreet is het ook niet. Iemand met wifi (iedereen dus) kan makkelijk het adres vinden van easy toys duidelijk vermeld op jullie dozen en de dozen die jullie gebruiken zijn gemaakt van lucht en scheet
9 jul 2024
Bedankt voor je feedback! We vinden het jammer te lezen dat je onze verpakking niet discreet genoeg vond. Voor de duidelijkheid: we plaatsen geen logo of webshopnaam op de dozen. Bovendien worden pakketten in Nederland niet bij buren afgeleverd. Voor een bezorger met wifi is het vast allang niet meer zo spannend, want wie bestelt er nou nooit iets bij Easytoys? ;-) Onze dozen zijn stevig en milieuvriendelijk, en worden door onze inpakmachines op maat gemaakt voor de bestelde artikelen zodat ze zo min mogelijk ruimte innemen. Nogmaals bedankt voor je reactie en we hopen dat we bij een volgende bestelling die 4* naar een stralende 5* kunnen upgraden :-). Vriendelijke groet, Adriën
25 jun 2024

Snel, discreet en goede service

Bestelling werd snel en discreet geleverd. Miste deze keer wel een product maar dat werd zonder moeite in korte tijd nageleverd. Dus niks anders dan complimenten voor de discretie en de service
25 jun 2024
Bedankt voor je superfijne review! Snel en discreet is ons motto, dus fijn om te horen dat dat goed is gegaan. Jammer dat er een product miste, maar gelukkig konden we dat snel voor je oplossen. Complimenten van tevreden klanten = blije wij! 😄 We kijken ernaar uit om je de volgende keer weer net zo moeiteloos ;-) blij te maken! Groetjes, Adriën
12 jul 2024
Masterbater is goed maar wat kleiner dan verwacht. De maten kunnen beter worden vermeld. Bijvoorbeeld, totale breedte, totale lengte en hoogte in cm. En niet zeggen XL als het dat niet is.bl
15 jul 2024
Bedankt voor je feedback! Het is fijn te lezen dat je tevreden bent met de kwaliteit van de Masturbator, maar ik begrijp dat de maten niet helemaal duidelijk waren. Onder elk artikel op onze website vind je bij "Maten & Specificatie" de exacte afmetingen, zoals totale breedte, lengte en hoogte in cm. We proberen zoveel mogelijk informatie te geven en hebben ook bij veel artikelen een video toegevoegd voor een beter beeld. Mocht je toch nog tegen vragen of missende informatie aanlopen, dan staat onze klantenservice dagelijks voor je klaar via telefoon, chat en mail. We helpen je graag verder! Vriendelijke groet, Adriën
9 jul 2024
Ik heb een bestellinggedaan.Het producht werkte niet goed.Gebeld en zonder problemen heb ik een ander exceemplaar gekregen zonder terug zenden van het geen niet werkte.Proficiat.
30 jun 2024

bezorging

Deze keer heb ik de bezorging bij een afhaalpunt gedaan omdat bij een vorige keer m’n pakket bij de buren werd afgeleverd, iets waarvan werd gezegd dat zoiets niet zou gebeuren.
1 jul 2024
Snel en discreet bezorgd. De buttplug is goed in te brengen en zit comfortabel. Ik ben alweer snel gewend geraakt. Wellicht is het nu tijd voor de volgende stap.
3 jul 2024

Spulletjes zijn allemaal leuk, kleding lastiger

Spulletjes zijn allemaal leuk, divers aanbod. Kleding echter is regelmatig lastig in te schatten qua maat en daardoor voor wel hele kleine mensen...
4 jul 2024
Bedankt voor je feedback! We begrijpen dat het soms lastig kan zijn om de juiste maat te kiezen bij kleding. Maten kunnen inderdaad per merk verschillen. Onze maattabellen kunnen je helpen bij het maken van een keuze maar we begrijpen ook dat elk lichaam uniek is, waardoor kleding soms net wel of net niet goed past. Gelukkig bieden we de mogelijkheid om kleding na het passen om te ruilen, mocht het niet helemaal goed zitten. Zie hiervoor onze retourvoorwaarden: https://support.easytoys.nl/hc/nl Zo maken we je shopervaring zo gemakkelijk en plezierig mogelijk en mocht je hierover nog vragen hebben, laat het ons gerust weten! Vriendelijke groet, Adriën
25 jun 2024
De klanten service was rap en perfect Had een probleem met inloggen Maar ze hebben dat snel opgelost zodat ik zonder probleem kom bestellen 👍
29 jun 2024
De beginners cocktail 2 x ontvangen werkt niet . Uiteindelijk de viva black cockring ontvangen en deze is super.
13 jul 2024
Ilove to use "sam neo" from your store ,deliver was fast and profesional confidence. Big + for you. Greets
15 jul 2024
Thank you for your enthusiastic feedback! We're happy to hear that you're so satisfied with the "Sam Neo" and that the delivery was fast and professional. We strive to provide our customers with the best service, and it's great to know that we've succeeded. Greetings and enjoy your purchase! Adriën
8 jul 2024
Snel geleverd, maar de verpakking en de adresstickers zorgt natuurlijk voor een glimlach bij de bezorger.
8 jul 2024
De Thunder touch is voorzien van een Engelse stekker aansluiting. Vergt dus wel twee verloopstekkers.
19 jul 2024
Ik werd er helemaal nat van. 4/5 would recommend 9/10 dentists would recommend
21 jun 2024

Mooie online schop winkel

Loopt altijd goed bij hun als je wat besteld is het altijd op tijd binnen