Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.533 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.182 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

BV
B v.
Didam
22 jun 2024
18 jun 2024
Ik vond het heel fijn dat ik gelijk kon vinden wat ik nodig had, ik had een alleen wat problemen met afrekenen want hij deed het een paar keer niet. Voor de rest werkt de vibrator heel erg goed.
YV
Y V.
Ridderkerk
1 jun 2024

Super site die info moet vrijgeven over nieuwe looks

Een super site met enorm snelle levertijden en reageer tijden mbt klantenservice. Maar geeft geen informatie wanneer een speelgoed een nieuwe look heb gekregen. En als de videos het hebben over een outdated uiterlijk, kunnen dingen verwarrend worden. De luv egg had een andere achterkant waar de batterij in moet, maar kon nergens informatie hierover vinden totdat ik de klantenservice erom vroeg)
6 jun 2024
Had defect speeltje ontvangen, met telefonische hulp nagekeken of deze echt defect was. Dat was hij helaas, er werd direct een vervangend exemplaar aan mij toegestuurd, zonder problemen en het nieuwe speeltje ontving ik de volgende dag en was prima in Orde. Dus goede, effectieve klanten service (dit keer).
AM
Assie M.
Rotterdam
11 jun 2024

Discreet verstuurd.

Discreet verstuurd dat is heel fijn. Batterij was snel opgeladen....ligt goed in de hand. Moeste er wel even aan wennen maar het doet zijn werk goed. Ik vind wel dat het nog wel een hoop lawaai maakt? Vraag mij af hoeveel lawaai de eerste versie maakte? Ik moet er nog aan wennen het apparaat.
13 jun 2024
Ik weet niet of het in de omschrijving beter kan, maar als niet zo jong meer heb ik echt iets nodig dat behoorlijk pittig werkt omdat de opwinding nauwelijks voelbaar wordt. In de omschrijving wordt dat niet echt duidelijk, maar, nogmaals dat zal lastig zijn.
1 jun 2024

Late levering

We hebben aangeduid om zaterdag te leveren. Dit is niet gebeurd en kregen het pas maandag geleverd. Het zou aangenamer zijn er effectief geleverd worden op de gekozen datum. Vele van ons werken en zijn daardoor niet altijd thuis en zeker niet op een maandag.
7 jun 2024
De flashlight is een goed product. De gaten kan wat kleiner zijn, niet dat ik ernorm groot ben maar dat is mij gevoel. Een packet waarin, fleshlight, lubricant, schoonmaakmiddel en poeder zo ook een goed idee zijn. Om alles apart te bestellen is lastig.
28 mei 2024
nou mijn erectie pomp doed het goed wat ik er van verwachte alleen de gummie ring is een maad te groot maar anders is alles goed en de levering is vlug ontvangen. Nooit bij een web site bestelling zo vlug wat ontvangen groetjes Jan
3 jun 2024
makkelijke manier van bestellen en de snelle anonieme verzending. Wat beter kan is een meer passende doos alles versturen en niet eentje die drie keer overzised is en geen plastic zakjes voor flesjes e..d. gebruiken
4 jun 2024
Levertijd is goed. Verpakking, de doos waarin het in zat was echter heel groot voor het geen wat ik gekocht had. Had wellicht kleiner gemogen 🤓 Gewoon als tip