Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.533 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.182 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

17 jun 2024
Snelle levering en prettige site met reviews en uitleg. 1 van de 3 gekochte producten valt tegen en voldoet niet aan mijn verwachtingen helaas.
2 jun 2024
Site is overzichtelijk, bestellen en betalen makkelijk. Alleen candaag bestemd is niet morgen in huis maar 3 dagen later. Dat is jammer
2 jun 2024
Het is nu voor de tweede maal, dat ik iets besteld heb. En net als de eerste keer was het helemaal goed. Levertijd, artikelen. Prima.
19 jun 2024
Erg explicite verpakking. je kunt het niet zomaar in de prullebak gooien. Dit mag wat neutraler, zeker voor een internetwinkel
30 mei 2024
Snelle levering. Zonder naam of toenaam geleverd. Alleen op plaatjes leek het bestelde groter. Moeilijk inschatten op plaatje.
17 jun 2024

Super service en snelle levering

Het speeltje was snel kapot, dat is niet zo fijn. Maar ik had binnen 3 dagen een nieuwe in huis. Wat een snelheid en service.
5 jun 2024
Geleverde voldoet (nog) niet aan onze verwachtingen. Dit terwijl we een andere versie met veel 'genot' hebben gebruikt.
6 jun 2024
Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen dat de huidige versie niet aan jullie verwachtingen voldoet. Zou je ons wat meer details kunnen geven via e-mail of chat? Wellicht kunnen we iets voor je betekenen. Vriendelijke groet, Adriën
20 jun 2024
Geweldige ervaring om dit langzaam naar binnen te voelen glijden maar dat lukt je niet in 1x. Heerlijk geil.
7 jun 2024
Snelle levering en discrete verpakking Alleen als een artikel niet bevalt kan t niet teruggestuurd worden
7 jun 2024
Bedankt voor je review! We zijn blij te horen dat je tevreden bent met de snelle levering en discrete verpakking. Wat betreft het retourneren van artikelen: helaas kunnen hygiëne artikelen, zoals onze producten, om begrijpelijke redenen niet geretourneerd worden als ze eenmaal geopend zijn. Dit is om de gezondheid en veiligheid van al onze klanten te waarborgen. Als je nog vragen hebt of als we je ergens anders mee kunnen helpen, laat het ons gerust weten! Met vriendelijke groet, Adriën

Leuk aanbod

Spullen worden netjes optijd en discreet bezorgd. Het aanbod is top. Allen de zoek functie vind ik beperkt
28 mei 2024
T is netjes afgeleverd, annoniem verstuurd. Ik heb t nog niet gebruik maar hoop op onvergetelijke momenten
30 mei 2024
Top om te horen dat alles netjes en anoniem is afgeleverd! We hopen dat je bestelling voor die onvergetelijke momenten zorgt. Heb je het nog niet geprobeerd? Nou, de voorpret is ook wat waard, toch? 😉 Veel plezier en laat de magie maar gebeuren! Vriendelijke groet, Adriën
1 jun 2024
De service was super. 1 apparaat werkte niet naar behoren en kreeg direct een nieuwe opgestuurd. Top!
10 jun 2024
Snelle en discrete levering, en mooie producten. Dit weekend al plezier van gehad.
13 jun 2024
Was gewoon goed, het product viel wat tegen, maar daar kunnen jullie niets aan doen
GT
Ger t.
Hoogezand
1 jun 2024
snel, helder. alleen is de bezorging vaak een ramp in 1 week 3 verschillende tijden
30 mei 2024
Mooie levering, vlot en in neutrale verpakking. Misschien wel wat aan de grote kant.
21 jun 2024

Mooie online schop winkel

Loopt altijd goed bij hun als je wat besteld is het altijd op tijd binnen
3 jun 2024
Goede en duidelijke uitleg. Altijd optijd bezorgd. En fijne toys. 😀
31 mei 2024
Duidelijk website met veel goede reviews en discreet verzending.
3 jun 2024
na een goed telefoongesprek is er snel gehandeld. prima service