Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.553 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.202 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

28 mei 2024
28 mei 2024
27 mei 2024
27 mei 2024
26 mei 2024
18 jan 2024

Gaarne een andere verzend bedrijf gaan gebruiken.

Gaarne van een andere verzend bedrijf dan UPS gebruik maken. Zelfs in Nederland heb ik al geen goede ervaringen met UPS gehad. Ze hebben de gewoonte om gewoon niet aan huis af te leveren. Zelfs al is men de hele dag thuis dan krijgt men gewoon een berichtje dat er niemand thuis was en dat je pakje bij een afhaalpunt afgehaald kan worden. Als klant betaal ik verzendkosten tot aan huis afgeleverd. Als de UPS couriers gewoon te lui zijn om aan huis af te leveren ( dit is mijn conclusie omdat ik de hele dag thuis ben) en die dan de pakjes direct naar een afhaalpunt brengen waardoor ik als klant de dupe ben. Dit is mij en andere bekenden van mij, al vaker in Nederland overkomen en nu gebeurt dat hier in Portugal ook. Dus ik verzoek u met nadruk om een andere verzend bedrijf te gaan gebruiken! Tot dusver heb ik goede ervaringen met DHL hier in Portugal
19 apr 2024
Mooi assortiment, fijn dat er specialisten zijn waar je vragen kunt stellen over seksualiteit. Goed advies onderhoud producten. Goed bereik voor vragen over producten. Snelle discrete levering. Leuke aanbiedingen. Echt heb een product aan geschaft wat niet match met mijn lichaam. Daar wou ik wel op reageren maar mischien ook wel een tip wat de afstand is tussen stimulatie en inbreng positie is omdat vrouwen 3cht niet gelijk zijn of dat het product zo gemaakt wordt dat je het kan bij buigen.
Antwoord van Easytoys.nl
19 apr 2024
Wat fijn om te horen dat je tevreden bent met ons assortiment en de service! We doen ons best om een plek te zijn waar je niet alleen geweldige producten kunt vinden, maar ook terecht kunt voor advies en ondersteuning op het gebied van het gebruik van de artikelen. We begrijpen dat niet elk product perfect past bij iedereen, en je feedback over het aanpassen van producten aan de unieke vormen van verschillende lichamen nemen we zeker mee! Bij vragen of opmerkingen, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice, zodat we je verder kunnen helpen. Nogmaals bedankt voor je support en suggesties! Vriendelijke groet, Adriën

The good & the bad

De snelheid waarmee bestellingen worden verzonden is helemaal top. Wat in mijn ogen beter kan zijn de dozen, daar blijf ik op hameren! Als ik een klein item bestel hoeft het niet in een grote doos. Dit is zonde van geld en tijd. Als ik iets klein bestel en het word in een kleine doos verpakt zou het in sommige gevallen door de brievenbus kunnen en een kleinere verpakking is in sommige gevallen ook handiger. Verder mogen er vaker acties zijn (1+1 gratis etc.)

Niet alle toys zo intens/krachtig als volgens de beschrijving

Ik heb hier mijn toys van Easytoys op een rij gelegd, van minst intens naar meest intens. De Svakom luchtdrukvibrator had ik gekocht omdat deze krachtig zou zijn. De toy mag er dan wel prachtig uitzien, de intensiteit is niets... De vierde van rechts, de pinpointvibrator van EasyToys, is ook niet zo krachtig als deze in de beschrijving wordt voorgesteld. Ik vind dat jammer. De Svakom gebruik ik na het uitpakken en de eerste keer testen al niet meer.
3 mei 2024

Goed maar kan beter

Ik kan veel vinden op easytoys wat ik nodig heb. De prijzen voor zelfde producten zijn elders wel goedkoper. De keuze is ruim maar niet reuze en veel van hetzelfde achtig spul als je bijv. Een buttplug wil. Over het algemeen goeie ervaring voor wat het is en wat het heeft. Voor andere producten of minder prijzige ga ik toch vaal naar een andere webshop
Antwoord van Easytoys.nl
6 mei 2024
Bedankt voor je eerlijke feedback Nina! We waarderen het dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het is natuurlijk super om te horen dat je veel vindt op EasyToys. We begrijpen dat prijzen een belangrijke factor zijn bij het maken van een keuze, en hoewel we ons best doen om scherpe prijzen aan te bieden, kan het natuurlijk zijn dat er soms elders goedkopere opties te vinden zijn. Wat betreft het assortiment, streven we altijd naar diversiteit en kwaliteit, maar we nemen je opmerkingen ter harte en zullen kijken hoe we ons aanbod kunnen verbreden en nog meer unieke producten kunnen toevoegen. Als je in de toekomst weer eens langs wilt komen, ben je meer dan welkom. Wie weet hebben we dan nog meer verrassingen voor je in petto! 😊 Vriendelijke groet, Adriën
RS
Ramon S.
Voorschoten

Bestellen ging super makkelijk, maar een min voor PostNL

Bestellen ging super makkelijk en dezelfde dag verzonden. Helaas heeft PostNL er weer eens een potje van gemaakt en was mijn bestelling bijna een week van de aardbodem verdwenen. Tenzij ze er echt zes dagen mee rondrijden, zoals in de app werd beweerd. In dat geval durf ik de hygiëne niet meer te garanderen. Anyhow, alles goed gekomen, maar nog niets kunnen uitproberen.

Goede internetshop, maar…

Snelle levering en vriendelijke klantendienst. Ook heel leuk dat je met je aankopen kortingen spaart voor de volgende aankopen, maar een aantal kleine dingen. De zoekfunctie kan ietsje beter denk ik en soms een iets duidelijkere beschrijving bij een product geven. Reviews zijn ook niet altijd accuraat denk ik. Maar over het algemeen een goede internetshop.