Easytoys.nl- Logo - Beoordelingen

Easytoys.nl

7.146 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.795 beoordelingen in totaal

2 mei 2024
Ik geef aan dat ik het 4 dagen later bezorgd wil hebben maar had gewoon de volgende dag. En tjah, ik zeg het niet voor niks

Beoordelingen voor Easytoys.nl

3 jul 2024
oplichters easytoys en Lagicanl beide op zelfde adres Veendam product incl verzend bij easytoys 34 euro zelfde product incl verzend bij Lagicanl 20 euro , 14 euro niet terug gekregen van easytoys
4 jul 2024
Bedankt voor je opmerking. We begrijpen dat prijsverschillen tussen verschillende kanalen kunnen voorkomen. Elk verkoopkanaal hanteert zijn eigen prijsbeleid, wat kan leiden tot variatie in prijzen; tijdelijke aanbiedingen kunnen een verschil maken. We willen benadrukken dat we transparant zijn over onze prijzen en altijd streven naar eerlijkheid in onze aanbiedingen. De keuze waar je je aankoop doet, ligt bij jou als klant, en we respecteren die keuze volledig. Mocht je nog vragen hebben of ergens hulp bij nodig hebben, staan we altijd voor je klaar. Vriendelijke groet, Adriën
13 jun 2024
Na 4 bezorgdagen is mijn pakketje nog steeds niet afgegeven aan de pakketpunt die ik had aangegeven, bezorgtijd is nogsteeds niet bekend op de PostNL app. Misschien eens overstappen naar DHL….
14 jun 2024
Bedankt voor je review. Het spijt ons te horen dat je pakketje na 4 bezorgdagen nog steeds niet is afgeleverd bij het opgegeven pakketpunt en dat de bezorgtijd niet bekend is in de PostNL app. Je kunt graag contact opnemen met onze klantenservice; zij kunnen je verder helpen met deze situatie. We waarderen je geduld en begrip. Vriendelijke groet, Ellen
14 jun 2024
Mijn emailadres is door iemand anders gebruikt om een account aan te maken, zonder dat om verificatie is gevraagd... Nu krijg ik eindeloos spam over een levering ...
25 jun 2024
Wat vervelend om te horen dat je emailadres door iemand anders is gebruikt. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. We willen dit graag zo snel mogelijk voor je oplossen. Kun je contact opnemen met onze klantenservice? Dan zorgen we ervoor dat je geen ongewenste e-mails meer ontvangt en lossen we het probleem op. Onze excuses voor het ongemak. Groetjes, Adriën
16 jun 2024

Bestelling

Ee;n Klein pakje werd. Erzonden in een grote doos. De bestelling paste ook in de brievenbus in de brievenbus. Dit had. Erzendkosten bespaard.
19 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wij versturen geen brievenbus pakketten dit in verband met de privacy. Onze bestellingen worden verzonden in dozen. Nog een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groeten, Sabine-Klantenservice
28 jun 2024
Ik had een satisfyer besteld met heat en tril functie maar ik voel totaal niets op geen enkele functie
1 jul 2024
Bedankt voor je review! Het spijt ons te horen dat je niet de gewenste ervaring hebt met de Satisfyer met heat en trilfunctie. Het gebruik en de beleving van toys is heel persoonlijk en kan sterk variëren van persoon tot persoon. We willen je graag helpen om het meeste uit je aankoop te halen. Voor tips en tricks kun je altijd contact opnemen met onze klantenservice. We staan klaar om je te adviseren en verdere vragen te beantwoorden. Vriendelijke groet, Adriën
5 jul 2024
Het zag er niet uit als wat besteld was. Maat klopt niet en kwaliteit om te janken
5 jul 2024
Bedankt voor je bericht en sorry voor de teleurstelling! We vinden het jammer te horen dat het ontvangen product niet aan je verwachtingen voldeed wat betreft maat en kwaliteit. Om dit probleem snel op te lossen, willen we je vragen contact op te nemen met onze klantenservice. Zij staan altijd klaar om je verder te helpen. Vriendelijke groet, Adriën
8 jul 2024

De dikte van het elastiekis te dun

De dikte van het elastiek is onvoldoende, voelt heel fragiel aan, houdt niet lang
9 jul 2024
Bedankt voor je feedback! Het spijt me te lezen dat je problemen hebt ervaren met het elastiek. We raden altijd aan om bij klachten of defecten contact op te nemen met onze klantenservice. We zijn dagelijks bereikbaar via chat, telefoon, e-mail en WhatsApp, en staan klaar om te helpen. Ik zie gelukkig dat dit inmiddels is opgelost, fijn! Mocht je in de toekomst weer iets nodig hebben, dan helpen we je graag verder. Tot de volgende keer! Met vriendelijke groet, Adriën
14 jun 2024
Mijn bestelling werd geretourneerd om onduidelijke redenen...
25 jun 2024
Bedankt voor je bericht en onze excuses voor het ongemak. We zien in de tracking dat het pakket als geweigerd staat, maar begrijpen uit je reactie dat dit niet klopt. Onze excuses voor deze miscommunicatie van de vervoerder. We zijn blij dat het inmiddels is opgelost. Mocht je nog vragen of verdere hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd voor je klaar! Nogmaals sorry voor het ongemak en bedankt voor je geduld. Groetjes, Adriën
26 jun 2024
Alles wat ik besteld is de prullenbak in gegaan waardeloos
27 jun 2024
Bedankt voor je feedback! Jammer om te horen dat de producten niet aan je verwachtingen voldeden. Wij verkopen uitsluitend natuurlijke middelen, en de werking kan inderdaad per persoon verschillen. Voor vragen of hulp kun je altijd terecht bij onze klantenservice. We helpen je graag met tips en adviezen voor producten die beter bij jou passen. Met vriendelijke groet, Adriën
3 jul 2024
Geen defecte producten leveren en dan vragen om retour.
3 jul 2024
Beste Jhelisa, Bedankt voor je review en excuses voor het ongemak. Ik vind het vervelend te lezen dat je een defect artikel hebt ontvangen. Wanneer je een defect artikel hebt ontvangen kun je deze retour sturen naar ons. Er is gevraagd via het retourportaal een defect artikel aan te melden zodat dit netjes en snel voor je opgelost kan worden. Met vriendelijke groeten, Sabine
8 jul 2024
De bestelling tot nu toe niet gekregen wel betaald
9 jul 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend dat je je bestelling nog niet hebt ontvangen! Goed nieuws: jouw pakket ligt al klaar op de afhaallocatie! Mocht het daar toch niet zijn of als er iets niet duidelijk is in de tracking, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We staan klaar om te helpen en ervoor te zorgen dat elk pakket snel en zorgvuldig wordt bezorgd. Veel plezier met je bestelling en we kijken ernaar uit om je zo snel mogelijk weer te verwelkomen bij ons! Vriendelijke groet, Adriën
20 jun 2024
Het product dat we hadden gekocht was meteen stuk.
21 jun 2024
Wat vervelend dat het product dat je had gekocht meteen stuk was. We hebben altijd een passende oplossing en ik hoop dat die ook voor jou bevredigend was. Als je nog vragen of opmerkingen hebt, neem dan gerust contact met onze klantenservice op. We helpen je graag verder. Met vriendelijke groet, Ellen
10 jun 2024

s

alle spelletjes heb kapot gegaan zelfde dag nog
25 jun 2024
Geen goede opvolging verloren gegane zending
26 jun 2024
Goedemorgen, Bedankt voor je review en excuses voor het ongemak. Ik heb inmiddels per mail contact met je opgenomen. Met vriendelijke groet, Sabine
7 jul 2024
Geen Nederlandse gebruiksaanwijzing
8 jul 2024
Bedankt voor je bericht! We begrijpen dat een duidelijke gebruiksaanwijzing heel belangrijk is! Voor veel van onze artikelen plaatsen we video's onderaan de productpagina's. Als je geen video kunt vinden voor het specifieke artikel, kun je vaak video's met uitleg vinden bij vergelijkbare artikelen. Daarnaast vind je onder de artikelen ook veel uitgebreide beschrijvingen en ervaringen over het gebruik. Mocht je toch nog vragen hebben of heb je behoefte aan meer informatie, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We helpen je graag verder! Met vriendelijke groet, Adriën
20 jun 2024
Waardeloze kwaliteit en pasvorm
21 jun 2024
Beste Kim, Wat jammer dat je niet tevreden bent met je product. Neem gerust contact met ons op als iets niet bevalt. Je kunt kleding ook altijd retourneren. Bel of mail onze klantenservice, dan vinden we samen zeker een passende oplossing. Met vriendelijke groet, Ellen
2 jul 2024
Het pakket is niet bezorgd!!!!
4 jul 2024
Bedankt voor je bericht! Volgens de trackinginformatie van PostNL is het pakket afgehaald bij de afhaallocatie en is er een handtekening ontvangen. Ons advies is om de trackingdetails te controleren voor meer informatie. Mocht het pakket niet te vinden zijn, neem dan alsjeblieft contact op met onze klantenservice. We helpen graag om dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Vriendelijke groet, Adriën

Bestelling niet geleverd

Bestelling nooit aangekomen.
27 jun 2024
Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling niet is aangekomen! We hebben echter geen bericht van je ontvangen over dit probleem. Volgens de trackinginformatie van PostNL is het pakket afgeleverd. We willen je graag helpen, maar daarvoor hebben we meer informatie nodig. Neem alsjeblieft contact op met onze klantenservice zodat we een onderzoek kunnen starten en dit met je kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Adriën
12 jun 2024
Apparaat werkte niet
13 jun 2024
Goedemiddag, bedankt voor je review. Fijn dat je de levering en service als uitstekend beoordeeld! Ik hoop dat het apparaat inmiddels werkt? Laat het onze klantenservice weten als dit niet zo is. Dan vinden we zeker een bevredigende oplossing! Vriendelijke groeten, Ellen
Het product is stuk
28 jun 2024
Wat jammer te lezen dat je een defect hebt ervaren met ons product. Geen zorgen, we staan voor goede service en lossen defecten altijd graag voor je op! 💪 Neem even contact op met onze klantenservice, dan zorgen we ervoor dat alles snel geregeld wordt. We willen natuurlijk graag dat je tevreden bent met je aankoop! Vriendelijke groet, Adriën